quote:Op woensdag 4 december 2013 10:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nouja, nieuwe banden moesten we toch dus dan maar gelijk goed. En op deze manier gaan beide setjes ook hopelijk 2x zo lang mee he, dus duurt weer wat langer voor we weer aan de beurt zijn. Hopelijk.
Als ze niet uitdrogen wel ja . Of vrouwlief die met de banden tegen de stoep parkeertquote:Op woensdag 4 december 2013 10:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nouja, nieuwe banden moesten we toch dus dan maar gelijk goed. En op deze manier gaan beide setjes ook hopelijk 2x zo lang mee he, dus duurt weer wat langer voor we weer aan de beurt zijn. Hopelijk.
Ik ga er van uit dat mijn bandenboer ze netjes opslaatquote:Op woensdag 4 december 2013 10:35 schreef Joene het volgende:
[..]
[..]
Als ze niet uitdrogen wel ja . Of vrouwlief die met de banden tegen de stoep parkeert
Hier is het verplichtquote:Op woensdag 4 december 2013 10:33 schreef Saffier het volgende:
Ik doe niet aan zomer/winterbandenwissel....
Ach weetje, eigenlijk is hij best betrouwbaar. In al die jaren maar 1 keer stil komen te staan en dat was een penbobine die het niet naar z'n zin had. In 10 minuten opgelost. Het zijn meer de onderhoudskosten die afgrijselijk zijn als je er een beetje preventief mee om wilt gaan. Maar goed dat doen we ons zelf ook gedeeltelijk aan door nog steeds de dealer op te zoeken voor beurtjes. Maar daar ga ik m.i. van volgend jaar ook mee stoppen, dat is gewoon niet meer verantwoord.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef flowerbox het volgende:
RenaultOnze vorige auto was een er zo 1.
Je kent toch de afkorting he?
Roest
En
Narigheid
Achtervolgen
U
Lange
Tijd
Wij rijden nu Duitse DegelijkheidHopen we dan maar
Kloptquote:Op woensdag 4 december 2013 10:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat mijn bandenboer ze netjes opslaat. En dat laatste heb ik niet in de hand helaas...
Ik begin Renault gewoon te vrezen zodra ze Electronisch iets beginnen te mankeren, dan moeten ze gewoon de deur uit , want dan is het de ene na de andere kwaal.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach weetje, eigenlijk is hij best betrouwbaar. In al die jaren maar 1 keer stil komen te staan en dat was een penbobine die het niet naar z'n zin had. In 10 minuten opgelost. Het zijn meer de onderhoudskosten die afgrijselijk zijn als je er een beetje preventief mee om wilt gaan. Maar goed dat doen we ons zelf ook gedeeltelijk aan door nog steeds de dealer op te zoeken voor beurtjes. Maar daar ga ik m.i. van volgend jaar ook mee stoppen, dat is gewoon niet meer verantwoord.
Maar onbetrouwbaar nee, zeker niet. Ook niet als kijk naar auto's van collega's om mij heen. Collega pas een nieuwe 2e hands Audi gekocht, al 3x naar de garage teruggeweest... Collega met nieuwe Ford, ook allerlei dingen aan de hand mee...
Ja daar wordt je bang vanquote:Op woensdag 4 december 2013 10:47 schreef Luigi het volgende:
Ja, als ik bedenk wat er allemaal kapot kan gaan qua electronica.
Leuk dat keyless entry en start knop op je auto maar als dat faalt kom je dus niet van je plek weg hequote:
Onze plaatselijke dorpsgarage is gewoon rijk geworden van onze auto. Duizenden euro's denk ik als ik alles bijelkaar optel.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Leuk dat keyless entry en start knop op je auto maar als dat faalt kom je dus niet van je plek weg he.
Ja ach weetje. Het klinkt heel zuur wat ik nu zeg, maar het is gewoon realisme... wij hebben gewoon standaard geen geluk met dit soort dingen. Ik heb dat geaccepteerd. Moeten we mee omgaan. Als ik nu een splinternieuwe Volkswagen koop weet ik zeker dat daar na 2 jaar de versnellingsbak onderuit flikkert. Bij wijze van. Net zoals het al jaren niet lukt om van de eindejaarsbonus eens flink te sparen om dat er altijd wel wat is, ik geloof het wel zo ondertussenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:50 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Onze plaatselijke dorpsgarage is gewoon rijk geworden van onze auto. Duizenden euro's denk ik als ik alles bijelkaar optel.
Vorige jaar op de kerstmarkt in Dtslnd hield ie er mee op.
Met de trein terug naar huis
Op vakantie in Turkije hebben wij de grootste regenbui in jaren gehad.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:55 schreef flowerbox het volgende:
Wel heerlijk nuchter Luigi! Maar idd, wij kennen alle gele auto's hier persoonlijk. En daar hebben we dan maar vrede mee
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:57 schreef Luigi het volgende:
En nu ben ik ook nog dood..
Luigi is overleden
Snel, post op de FP, dan raken ze in de warquote:Op woensdag 4 december 2013 10:57 schreef Luigi het volgende:
Luigi is overleden
Oh... zag ik daar pas geen grapje over?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Op vakantie in Turkije hebben wij de grootste regenbui in jaren gehad.. In Griekenland dito. Ik zeg niet dat ongeluk ons achtervolgt (verre van) maar het is gewoon typisch
.
Ik probeer gewoon rekening te houden met 1000 euro onderhoud per jaar aan dat soort dingen, dan valt het meestal wel mee. Hopelijk.
quote:Een man ligt na een ernstig ongeval al weken in coma en zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn ziekbed.
Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteen dichterbij. Hij fluistert haar zachtjes in het oor:
“In alle kwade dagen bleef jij bij mij. Toen ik ontslagen werd op mijn werk, was je er voor mij. Toen later mijn zaak failliet ging, heb je me niet in de steek gelaten, maar me gesteund. Toen ons huis afbrandde, zijn we samen meteen ander onderdak gaan zoeken.
Zelfs toen mijn gezondheid slechter werd en ik erg chagrijnig werd, bleef je steeds aan mijn zijde.
En nu sta je hier weer aan mijn bed. Ik heb er nu lang over nagedacht en weet je wat ik denk?”
De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering. “Zeg het maar mijn lief schatje, zeg het maar”, zegt ze snikkend. “Ik denk dat jij ongeluk brengt!”
Tijd om je alter-ego weer uit de kast te halen ? Ware het niet dat die is overleden bij een auto-crash.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:57 schreef Luigi het volgende:
Luigi is overleden
luigi is Paultjuh?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Tijd om je alter-ego weer uit de kast te halen ? Ware het niet dat die is overleden bij een auto-crash.
ligt dat niet aan de lengte van de bovenlichamen?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:47 schreef lily het volgende:
Wie weet wat de ruimte tussen de zitting van de stoel en de eettafel moet zijn?
We hebben nu stoelen van 47 cm hoog (zitting). De ruimte tussen zitting en tafel is 27 cm.
Ik kan stoelen kopen van 44 cm hoogte. Dat maakt de ruimte 30 cm. Zou dat teveel zijn?
Die is natuurlijk voor ons allen anders.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ligt dat niet aan de lengte van de bovenlichamen?
dat snap ikquote:Op woensdag 4 december 2013 15:51 schreef lily het volgende:
[..]
Die is natuurlijk voor ons allen anders.
Ik bedoel ook niet zozeer arbotechnisch maar voor thuis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |