abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2013 @ 07:54:40 #101
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_133833337
17 jaar lang elke dag een gevecht, wat moet dat ongelooflijk zwaar zijn geweest. En toch maar doorgaan...
Laat niemand je vertellen dat je te makkelijk hebt opgegeven. Ik word met terugwerkende kracht nog bozer op die manager.

Fijn dat de AD aanslaat en dat je daarmee weet hoe je je ook kunt voelen!

TF, navragen kan nooit kwaad natuurlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 2 december 2013 @ 08:30:14 #102
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_133833588
Jemig Spring dat lijkt me inderdaad wel even slikken (letterlijk en figuurlijk) maar ergens wel fijn dat er een label voor is en een oplossing. Fijn Dat je al verschil merkt.

Wij doen dit jaar voor het eerst niet aan Sinterklaas en ik kan je niet vertellen wat een rust dat geeft zeg :o héérlijk!
Buiten dat zijn al die verplichtingen op clubjes enzo er ineens ook niet meer als je kinderen groter zijn. De rust! Alleen wel even loten nog voor kerst.

En waar ik zeg rust bedoel ik: wat heerlijk dat dit niet ook nog bovenop het toch al gierend drukke schema komt....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 2 december 2013 @ 09:15:14 #103
37295 Luigi
mario pls
pi_133834061
Hier hebben we het eerste Sinterklaas slachtoffer al te pakken. Gisterenavond teruggekomen van mijn ouders, hele tijd hoesten en piepen en proesten... uiteindelijk heb ik maar in het ukken bed geslapen en de uk in het grote bed bij mama maar ze is dus maar thuis gebleven vanochtend. Denk combinatie verkoudheidje en drukte.
  maandag 2 december 2013 @ 12:44:22 #104
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_133838940
Jahoor, geef die goede man maar weer de schuld. :P
Beterschap!
in de haak.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:40:18 #105
37295 Luigi
mario pls
pi_133871187
Stormlooptopic?

Beide dames ziek thuis nu trouwens. Straks naar huis zodat moeders naar bed kan ;). Ja, vandaag ben ik die hufter op het werk dus :P.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:50:18 #106
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_133871362
Fijn Jarno. Van die hufters zijn er te weinig. :P en beterschap voor de dames.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:51:25 #107
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_133871388
Ik ben zo blij als een demente met pasen mijn kerstspullen aan het uitpakken.

It's the most wonderful time of the year *kwedel*
pi_133872295
ik weet nog niet wat te doen met de kerstmeuk. het plan was om dan verhuisd te zijn, maar dat gaat hem niet worden, dus over naar plan b: met oud en nieuw erin zitten. en ik heb er helemaal geen trek in om naast *alles* wat er loopt (verbouwing, verhuizing, schoonpa is nu echt slechter aan het worden en schoonzus is 1 januari uitgerekend) ook nog eens uitgebreid te gaan kersten.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:41:30 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_133872600
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef -Spring het volgende:

[..]

Tja, euhm, wel goed. Ik zit op de bodem, maar ben me er inmiddels wel van bewust dat dit nodig is. Ik ben gediagnosticeerd met een dysthyme stoornis. Chronische depressie dus, die al vanaf mn puberteit speelt. (En dus een burn out.) Het heeft even geduurd voordat dit accepteerde (en op het moment dat ik dat deed, stond m'n wereld even op zn kop), maar er vielen ook direct enorm veel puzzelstukjes op hun plek. Waarom ik nooit écht kon genieten bijvoorbeeld, maar dat wel continue bewust probeerde. En dingen deed omdat ik ze leuk wílde vinden en zo wílde zijn ipv dat ik ze ook echt zo ervaarde. En ik begrijp nu waar die weerzin vandaan komt die ik de hele dag heb. Van op vakantie tot naar de wc gaan. En waarom ik van binnen altijd moe en geïrriteerd ben. Elke dag is daardoor een klein gevechtje. Al een jaar of zeventien. Ik heb alleen altijd gedacht dat het mijn persoonlijkheid was en onderdrukte het continue.

De AD slaan gelukkig ontzettend goed aan. Ik merk het enorm aan kleine dingen. Als de goede dagen zijn zoals ik me hoor te voelen, dan slik ik ze met liefde voor de rest van mn leven.
Spring, zó herkenbaar.
Toen ik indertijd begon met medicatie (na veel therapie en zelfinzichten die me óók goed hebben gedaan), merkte ik na één week dat de wereld er ineens anders uit zag. Alsof er een grauwe sluier van af was gehaald. Zó bijzonder...
Sinds die tijd 2x afgebouwd. Eén keer om te proberen. Dat was niet zo'n succes. En één keer om zwanger te raken. Waarna ik meteen weer in een (post natale)depressie schoot.
Ik gedij op die medicatie. O+

Heel fijn dat je zo'n baat erbij hebt. En nu vanaf de bodem van de put weer op weg naar boven. Je hebt nu grond onder je voeten om je tegen af te zetten (zo vertelde iemand mij ooit, vind het een mooie metafoor). Succes dame! :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:42:18 #110
11682 Moonah
Jolie femme
pi_133872628
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:29 schreef simmu het volgende:
ik weet nog niet wat te doen met de kerstmeuk. het plan was om dan verhuisd te zijn, maar dat gaat hem niet worden, dus over naar plan b: met oud en nieuw erin zitten. en ik heb er helemaal geen trek in om naast *alles* wat er loopt (verbouwing, verhuizing, schoonpa is nu echt slechter aan het worden en schoonzus is 1 januari uitgerekend) ook nog eens uitgebreid te gaan kersten.
Lekker cocoonen met je gezin? Eten van een traiteur? Filmpjes op de bank?
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:48:02 #111
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_133872834
klinkt niet verkeerd inderdaad. :) dan heb je alle tijd om toch even de kerstboom op te zetten. :P
in de haak.
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:49:37 #112
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_133872882
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:41 schreef Moonah het volgende:

[..]

Spring, zó herkenbaar.
Toen ik indertijd begon met medicatie (na veel therapie en zelfinzichten die me óók goed hebben gedaan), merkte ik na één week dat de wereld er ineens anders uit zag. Alsof er een grauwe sluier van af was gehaald. Zó bijzonder...
Sinds die tijd 2x afgebouwd. Eén keer om te proberen. Dat was niet zo'n succes. En één keer om zwanger te raken. Waarna ik meteen weer in een (post natale)depressie schoot.
Ik gedij op die medicatie. O+

Heel fijn dat je zo'n baat erbij hebt. En nu vanaf de bodem van de put weer op weg naar boven. Je hebt nu grond onder je voeten om je tegen af te zetten (zo vertelde iemand mij ooit, vind het een mooie metafoor). Succes dame! :*
ik vind de quote van JK Rowling zo prachtig. Weliswaar een iets andere bodem maar wel dezelfde strekking.
Rockbottom became the solid foundation on which I rebuilt my life.
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:52:49 #113
11682 Moonah
Jolie femme
pi_133872968
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik vind de quote van JK Rowling zo prachtig. Weliswaar een iets andere bodem maar wel dezelfde strekking.
Rockbottom became the solid foundation on which I rebuilt my life.
Wow! Ik schiet er zowaar van vol... :o
pi_133873739
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:42 schreef Moonah het volgende:

[..]

Lekker cocoonen met je gezin? Eten van een traiteur? Filmpjes op de bank?
traiteur durf ik niet aan, wat als we opeens naar het westen moeten? nog buiten het idee dat ik vermoed dat ik sangdrax niet zo ver krijg dattie stilstaat, laat staan 2 hele dagen niets doet in het huis.

ah well; ik koop wel 2 gourmetschotels en 2 bussen pannekoekenmix en trek de tafelgrill erbij. voor en achter de kerstlichtslingers en klaar is ze :+ kinders gaan ook blijblijblij wezen, want ik heb het meest gave kado ooit voor ze met sinterklaas *O* (Wii dance nick jr)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 14:25:15 #115
7074 moussy
kuttekop
pi_133875732
Wij doen al twee jaar niet aan Sinterklaas, zei zij die net voor drie tassen troepjes, ditjes en datjes ingepakt heeft :P
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:26:04 #116
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133875766
Whaha Moussy _O-

;( krijg net de nieuwsbrief van school. over een kerstbrunch. of dat iedereen bijdrage wil leveren bij de invulling daarvan. (in de vorm van eten/drinken dus) Maar mag je maar 6 dingen per persoon inleveren. Wat is dat nu voor getal? kom op zeg :')
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 14:30:34 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_133875880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:26 schreef PureEvil het volgende:
Whaha Moussy _O-

Van de week had mn moeder ook al een pakketje opgestuurd O+ Ik kan nu ook de nuttige dingen eens inpakken, zoals de sloffen en handschoenen ;) Toen ik aan het DNA vroeg wat ze misschien wel zouden willen voor de kerst (mijn moeder doet aan kerstkadootjes, ik niet) Wilde de 1 héél graag een nieuwe badjas, en de ander een onesie. Ja mooi, die krijgen ze dus van ons, voor sinterklaas, ik kan beter maten schatten dan mn moeder. ;)

quote:
;( krijg net de nieuwsbrief van school. over een kerstbrunch. of dat iedereen bijdrage wil leveren bij de invulling daarvan. (in de vorm van eten/drinken dus) Maar mag je maar 6 dingen per persoon inleveren. Wat is dat nu voor getal? kom op zeg :')
Ik begrijp het wel, er zijn ook met zulke dingen van die traktatie-ouders die de halve wereld meeslepen aan voedsel en dan moet je weer weggooien en zo.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:33:51 #118
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133875966
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:30 schreef moussy het volgende:

[..]

Van de week had mn moeder ook al een pakketje opgestuurd O+ Ik kan nu ook de nuttige dingen eens inpakken, zoals de sloffen en handschoenen ;) Toen ik aan het DNA vroeg wat ze misschien wel zouden willen voor de kerst (mijn moeder doet aan kerstkadootjes, ik niet) Wilde de 1 héél graag een nieuwe badjas, en de ander een onesie. Ja mooi, die krijgen ze dus van ons, voor sinterklaas, ik kan beter maten schatten dan mn moeder. ;)

[..]

Ik begrijp het wel, er zijn ook met zulke dingen van die traktatie-ouders die de halve wereld meeslepen aan voedsel en dan moet je weer weggooien en zo.
Ja weet ik wel, maar 6 vind ik gewoon zo weinig :( Als je dan toch bezig bent in de keuken, dan maak je toch liever een schaal vol met hapjes dan maar 6 stuks? :P Vind ik dan weer...

ach ja, heb ik weer wat te doen :)

Hier heb ik trouwens ook nuttige dingen ingepakt voor sinterklaas hoor, longleeve's, vesten, en boxershorts ;) Ik vind het wel best, al die speelgoedmeuk, ben er helemaal klaar mee :r
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:11:22 #119
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_133876829
wij mogen voor school ook altijd maar een stuk of 10 porties maken, anders wordt het echt veel te veel bij elkaar.
in de haak.
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:41:34 #120
37295 Luigi
mario pls
pi_133877743
Bij ons gaat het overschot naar [iets]. Voedselbank of leger des Heils of weet ik veel wat. Gaat iig niet zomaar de container in.
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:42:34 #121
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_133877775
Ik probeer nu plopsaland tickets aan te schaffen,zag een mooie aanbieding voor de winter opening.
wel een heel fijn sinterkerst kado,even met het gezin een dag weg.
alleen moet nu de modem nog meewerken,kom maar niet op het internet.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 15:50:27 #122
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133878006
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben zo blij als een demente met pasen mijn kerstspullen aan het uitpakken.

It's the most wonderful time of the year *kwedel*
o|O
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 15:54:33 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133878131
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:26 schreef PureEvil het volgende:
Whaha Moussy _O-

aan de ene kant begrijp ik het wel. weet je wel hoeveel eten er op zo'n avond overblijft en dus weggemieterd wordt?
aan de andere kant, dat wordt een veldslag als er van de polpulairste hapjes maar 6 zijn en 20 kindertjes die dat wel willen hebben :{
en er zullen wel ouders zijn die geen tijd hebben of niet van dat opgelegde gedoe willen hebben
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:58:45 #124
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_133878275
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:41 schreef Luigi het volgende:
Bij ons gaat het overschot naar [iets]. Voedselbank of leger des Heils of weet ik veel wat. Gaat iig niet zomaar de container in.
het zijn doorgaans hapjes die je niet zolang kunt bewaren. ik weet niet of alles zich wel leent om nog naar een goed doel te gaan.
in de haak.
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:00:13 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_133878327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:54 schreef lady-wrb het volgende:
en er zullen wel ouders zijn die geen tijd hebben of niet van dat opgelegde gedoe willen hebben
je levert heus wel wat aan, je wil toch ook niet dat jouw kind als enige niks heeft ingebracht voor het kerstdiner. bij ons mogen de kinderen voor het diner begint om de beurt laten zien en vertellen over wat ze gemaakt/meegebracht hebben. dat voert de verplichtingsdruk aardig op hoor. :+
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')