Volgens mij heb ik ze bij Hema zelfs gezien!quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:06 schreef trui het volgende:
willem moet dus ook een surprise maken, voor een jongen die helemaal gek is van vuurwerk. trektouwtjes staan dus op z'n verlanglijstje, en willem gaat een grote vuurpijl maken als surprise. maar ik zie die dingen nu nog nergens te koop.
Hier is het ook vanaf groep 5, dus de 8 jarigen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:46 schreef livelink het volgende:
Ik vind 8 ook nog erg jong voor lootjes trekken.
Deze dingen Lady..quote:
hier ook vanaf groep 5, dus we mogen met Pepijn volgend jaar. Dan is hij 7..quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:34 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier is het ook vanaf groep 5, dus de 8 jarigen.
En ik vind het zo'n onzin eigenlijk, die suprises. Puntje bij paaltje zijn het de ouders die alles in elkaar knutselen![]()
Sven heeft het overigens gepresteerd om voor het 2e jaar op rij het lootje van zijn leraar te trekken (wel een andere leraar). Op zich wel handig, dan liggen de verwachtingen qua surprises vast niet zo hoog
maar daarom maken ze toch ook verlanglijstjes? wat wil je dan nog aan eigen initiatief?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:07 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hier ook vanaf groep 5, dus we mogen met Pepijn volgend jaar. Dan is hij 7..
Nog grotere onzin... de klas meervoudig gehandicapten van onze oudste pleegzoon trekt ook lootjes voor surprises. Dat is ontwikkelings niveau 2-5 jarigen. Dus daarvoor mogen helemaal de ouders knutselen. Ow ja en we kregen een lootje met 1 ding er op, incl prijs en winkel. Altijd fijn die mogelijkheid tot eigen initiatief bij cadeautjes
o zou dat het zijn? we hebben geen schoorsteenquote:Op zondag 1 december 2013 10:33 schreef flowerbox het volgende:
Oh, die Sint toch, lady! Of paste het grote kado niet door de schoorsteen en daarom maar via het dak?
quote:Op zondag 1 december 2013 09:44 schreef lady-wrb het volgende:
sint heeft door ons dak getrapt. we hebben lekkage
nee echt een heel vlekkenpatroon, maar heel oppervlakkig het ligt er niet bovenop.quote:Op zondag 1 december 2013 11:24 schreef livelink het volgende:
Zijn het kleine rode puntjes, die er een beetje uitzien als van bloeduitstortingen?
NEe, dat heb ik zelf ooit gekregen. Mijn gezicht stond toe zoquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:46 schreef lily het volgende:
[..]
Is dat iets van juffen?
David toverde een a4tje uit zijn tas dat hij van zijn juf had gekregen met die surprise erop als idee
Ik denk dat ik weet wat het is. Althans, L had iets vergelijkbaars. Ik weet alleen niet meer hoe het heet. Even navragen!quote:Op zondag 1 december 2013 11:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee echt een heel vlekkenpatroon, maar heel oppervlakkig het ligt er niet bovenop.
Mwoch.quote:Op zondag 1 december 2013 12:32 schreef livelink het volgende:
Vraagje: zijn er meer mensen die dit soort feesten alleen nog maar zien als een verplichting die ook maar weer achter de rug moet zijn? Ik zelf heb dat namelijk wel
2 januari is mijn oudste jarigquote:Op zondag 1 december 2013 12:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mwoch.. Ik zou zeggen, don't get me started. Ik leef toe naar 2 januari zeg maar.
Is het deze?quote:Op zondag 1 december 2013 11:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee echt een heel vlekkenpatroon, maar heel oppervlakkig het ligt er niet bovenop.
quote:
Tja, euhm, wel goed. Ik zit op de bodem, maar ben me er inmiddels wel van bewust dat dit nodig is. Ik ben gediagnosticeerd met een dysthyme stoornis. Chronische depressie dus, die al vanaf mn puberteit speelt. (En dus een burn out.) Het heeft even geduurd voordat dit accepteerde (en op het moment dat ik dat deed, stond m'n wereld even op zn kop), maar er vielen ook direct enorm veel puzzelstukjes op hun plek. Waarom ik nooit écht kon genieten bijvoorbeeld, maar dat wel continue bewust probeerde. En dingen deed omdat ik ze leuk wílde vinden en zo wílde zijn ipv dat ik ze ook echt zo ervaarde. En ik begrijp nu waar die weerzin vandaan komt die ik de hele dag heb. Van op vakantie tot naar de wc gaan. En waarom ik van binnen altijd moe en geïrriteerd ben. Elke dag is daardoor een klein gevechtje. Al een jaar of zeventien. Ik heb alleen altijd gedacht dat het mijn persoonlijkheid was en onderdrukte het continue.quote:
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 14:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Cola zuipen en chips eten. Ik denk altijd snelle dan ik kan typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |