och zolang het maar geen goud isquote:Op woensdag 4 december 2013 19:40 schreef lily het volgende:
[..]
nee, het is bijna een jaar geleden dat ik ze gekocht heb
die hadden wequote:Op woensdag 4 december 2013 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
och zolang het maar geen goud is
Het is geen dubbele boodschap, het is gewoon meer van hetzelfde: hij wil zijn zin en speelt het zo dat hij je het idee geeft dat je nog een kans krijgt, ook al heb je gefaald. En het klopt van geen kanten: je hebt niet gefaald, hij heeft gefaald. En je krijgt niet nog een kans, hij doet nog een poging je zo te manipuleren dat hij zijn zin krijgt.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:28 schreef -Spring het volgende:
[..]
En meer inzet, zei ie, want de hele organisatie staat op zn kop. De laatste weken had ik niet zo'n proactieve houding en die is nu werk echt noodzakelijk.
Ik vind het moeilijk. Hij hóeft m'n contact niet te verlengen, maar heeft de intentie wel. Maar dan wel onder die voorwaarden. En er is geen ruimte om langzaam op te bouwen. Meteen aan de bak.
Hij speelt open kaart, gaf ie aan, zo zit het in elkaar en het is aan mij om aan te geven of ik denk daar klaar voor te zijn. Heel zakelijk dus.
Hij voegde wel toe dat het best kon zijn dat ie me in de toekomst alsnog kon gebruiken als ik nu besloot het nog niet aan te kunnen. Maar daar kon ie ie natuurlijk geen beloftes over doen.
Moeilijkmoeilijkmoeilijk. En zo'n dubbele boodschap weer.
Ik weet ook wel dat het niet handig is, maar heb het gevoel mn eigen glazen in te gooien als ik het niet doe. Juist omdat ik die kans Nog krijg na mn 'falen'.
jemig je imago, wat doe jequote:Op woensdag 4 december 2013 19:46 schreef lily het volgende:
Ik houd wel van huispakken eigenlijk.
maar om er nu voor naar Broekhoven te rijden
keurig omschrevenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is geen dubbele boodschap, het is gewoon meer van hetzelfde: hij wil zijn zin en speelt het zo dat hij je het idee geeft dat je nog een kans krijgt, ook al heb je gefaald. En het klopt van geen kanten: je hebt niet gefaald, hij heeft gefaald. En je krijgt niet nog een lakens, hij doet nog een poging je zo te manipuleren dat hij zijn zin krijgt.
Je zit niet voor niets thuis.
Hij zegt dat ook niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:56 schreef lily het volgende:
Maar wie zegt dan nu dat ze gefaald heeft?
Hij of Spring zelf?
Nou ja, ik kan me er ook beter niet mee bemoeien. Ik ken het verhaal niet.
Daar kun je lastig bij werken natuurlijk...quote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik slaap ook nog enorm veel. Zo'n tien uur per nacht en om de dag een middagdut van een uur of drie/vier.
dragen die dat niet 's avonds op de bank?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jemig je imago, wat doe je
ik had echt zo'n rockbitch idee bij je
Ik snap niet zo goed hoe je überhaupt aan werken kunt denken. En waarom je je zo laat chanteren. Sorry dat ik het zo hard zeg, maar zo schiet je geen fluit op.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hij zegt dat ook niet.Maar zo voelt het nog een beetje. Ik had verwacht dat ie me af zou schrijven maar dat doet ie dus niet. Hij geeft me nog een kans. En daarvoor mag ik in mn handjes knijpen. Zo ervaar ik het.
En hij is gewoon heel zakelijk. Het is aan mij nu.
Of ik eraan toe ben weet ik niet. Ik voel me heel wisselend. Er zijn dagen waarop ik enorm in de put zit een dagen waarop ik me afvraag wat ik in hemelsnaam thuis doe. Overall voel ik me beter, maar ik kan nog niet inschatten hoe ik me op mn werk ga voelen. Ik slaap ook nog enorm veel. Zo'n tien uur per nacht en om de dag een middagdut van een uur of drie/vier.
Ik zou het sowieso eens bespreken met degene die je de AD voorgeschreven heeft, ik neem aan dat je daar sowieso regelmatig contact mee hebt?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hij zegt dat ook niet.Maar zo voelt het nog een beetje. Ik had verwacht dat ie me af zou schrijven maar dat doet ie dus niet. Hij geeft me nog een kans. En daarvoor mag ik in mn handjes knijpen. Zo ervaar ik het.
En hij is gewoon heel zakelijk. Het is aan mij nu.
Of ik eraan toe ben weet ik niet. Ik voel me heel wisselend. Er zijn dagen waarop ik enorm in de put zit een dagen waarop ik me afvraag wat ik in hemelsnaam thuis doe. Overall voel ik me beter, maar ik kan nog niet inschatten hoe ik me op mn werk ga voelen. Ik slaap ook nog enorm veel. Zo'n tien uur per nacht en om de dag een middagdut van een uur of drie/vier.
Tja, in mn achterhoofd blíjft de vraag spelen of ik wel gelegitimeerd thuis zit. Daar komt het vandaan denk ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed hoe je überhaupt aan werken kunt denken. En waarom je je zo laat chanteren. Sorry dat ik het zo hard zeg, maar zo schiet je geen fluit op.
Die is tot eind dit jaar 'uitgevallen'. :'Dquote:Op woensdag 4 december 2013 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso eens bespreken met degene die je de AD voorgeschreven heeft, ik neem aan dat je daar sowieso regelmatig contact mee hebt?
Ik neem aan dat je nu in de ziektewet zit, en dus een uitkering ontvangt? Wat vindt de Arboarts ervan?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef -Spring het volgende:
[..]
Die is tot eind dit jaar 'uitgevallen'. :'D
Maar ik spreek wekelijks met een psycholoog idd. Zij vindt het vast niet handig, maar voelt het straks ook niet in dr portemonnee. We hebben mijn inkomen gewoon nodig.
ga je 2 uur werken en dan zeg je ik trek het echt nietquote:Op woensdag 4 december 2013 20:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Tja, in mn achterhoofd blíjft de vraag spelen of ik wel gelegitimeerd thuis zit. Daar komt het vandaan denk ik.
En ik ben bang dat me wordt verweten dat ik niet meewerk aan mn reïntegratie. Dat ik het sowieso moet proberen. Dit ivm een uitkering.
Jup! Mn bedrijfsarts heb ik nog niet gesproken. Ik ga m morgen even bellen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu in de ziektewet zit, en dus een uitkering ontvangt? Wat vindt de Arboarts ervan?
Ik snap je dilemma wel, maar ik denk dat je goed moet uitkijken dat je niet te vroeg weer aan de slag gaat, en straks helemaal niet meer in staat bent een inkomen te vergaren.... de WIA is niet echt toegankelijk op psychische klachten.
nee, die zitten in een zwarte legging en een t shirtquote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef lily het volgende:
[..]
dragen die dat niet 's avonds op de bank?
aan een stevige plank bevestigen,en die plank aan het plafond bevestigen doormiddel van haken. (mag de huistimmerman doen)quote:
maar spring je bent sterk! Juist om toe te durven geven dat je nog niet toe bent om terug te gaan werken.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:05 schreef -Spring het volgende:
[..]
Weet je, als ik eerlijk ben voel ik me er gewoon nog helemaal niet aan toe. Het voelt nog zo fragiel allemaal.
Maar ik wil ook sterk zijn. En toch proberen. Niet bij de pakken neer gaan zitten, me verschuilen achter mn depressie en zwelgen in zelfmedelijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |