Is hij volgens mij al sinds ik nog geen 21 was en ik niet naar binnen kon... Ben nu 25 dus geen probleem.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoe kan je zonder je ooit zorgen te maken, ooit blij zijn? De negatieve gedachtes horen net zo goed bij je gedachtes als de positieve. Het is wat je er daarna mee doet. Je kan een extreem positieve kijk op alles hebben en dan de negatieve gedachtes gewoon wegschuift. Maar die kan je beter gewoon accepteren en ook naar luisteren.
Daarnaast, veel dingen waar je blij van kan worden geven je tegelijk ook zorgen. "Nog maar 1 jointje over, hoe red ik dat tot x dagen verder'?" ipv blij
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat natuurlijk welPositieve vibes en zulks!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:59 schreef badtripbob het volgende:
Ja maar zonder zorgen ben je ook niet meer voorzichtig of veilig. Want waar zou je je zorgen om maken? Te veel zorgen maken is niet goed. Maar helemaal geen zorgen, dan heb je niks/niemand waar je om geeft dat misschien dood, stuk, weg of wat dan ook kan gaan of zo.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:55 schreef Unscrewed het volgende:
Je mag best verdrietig zijn, maar uiteindelijk moet je wel dingen accepteren en niet erin blijven hangen en gewoon blij zijn.
Is Jezus niet alwetend/alziend? Hoe kan je hem dan informatie geven waar hij dankbaar voor is, hij weet het toch al? Of gewoon als bedankje voor het melden van het feestje?quote:
dat laatstequote:Op zaterdag 30 november 2013 19:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Is Jezus niet alwetend/alziend? Hoe kan je hem dan informatie geven waar hij dankbaar voor is, hij weet het toch al? Of gewoon als bedankje voor het melden van het feestje?
Jezus is niet alwetend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Is Jezus niet alwetend/alziend? Hoe kan je hem dan informatie geven waar hij dankbaar voor is, hij weet het toch al? Of gewoon als bedankje voor het melden van het feestje?
haha je kent babymetal ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:54 schreef Murdera het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=cK3NMZAUKGw
Ik vind dit vet![]()
Dat is fucking vetquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:54 schreef Murdera het volgende:
Ik vind dit vet![]()
Haha, Nemo... lang niet geweest, wel een chille shop om te blijven plakken. Grappige is ook dat ze nu een zaak ernaast hebben geopend, met fish and chips. Wel nog steeds met hetzelfde logo (Die van Finding Nemoquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:21 schreef badtripbob het volgende:
Zo, en een jonko opsteken
Ik ben vanmiddag met te veel energie in mijn lijf naar een coffeeshop gefietst iets verderop(15 min of zo)
Hebben ze voordeelzakken van 5 gram pp kleine topjes voor 18 euro
Nemo btw, Rotterdam
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:54 schreef Murdera het volgende:
Ik vind dit vet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |