Eyquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:52 schreef Klojo120 het volgende:
Hee stelletje ellendige teringlijers
Wat liefquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:52 schreef Klojo120 het volgende:
Hee stelletje ellendige teringlijers
uitloggen op fokquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:59 schreef Unscrewed het volgende:
Wat moet je doen als het voelt alsof je controle verliest over alles?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:02 schreef Beach het volgende:
[..]
uitloggenJe diepste geheimen posten op fok
ahh niet veel man, skeer als een bowlingbal maar verder ok, met jou dan?quote:
Ja wel gek. Afgelopen nacht Storm en vanavond prspct release party van nieuwe plaat van bong-ra.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ahh niet veel man, skeer als een bowlingbal maar verder ok, met jou dan?
Prins Bernhard George W Bush 2Pack Elvis en Obama oaquote:
Daar is een meisje uit mijn klas heen gegaan om te pillen te doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren trad Angerfist op in een discotheek in de buurtOh my
Fox? Ik wou ook maar ja lopen teveel 16 jarigen rondquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar is een meisje uit mijn klas heen gegaan om te pillen te doen.
Lekker mainstream, blij wezen dat je niet gegaan bent.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren trad Angerfist op in een discotheek in de buurtOh my
Hoe bedoel je fox? En klopt, zij is 16 haha of 17.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fox? Ik wou ook maar ja lopen teveel 16 jarigen rond
Sowieso dat ik wel wil stampen op Angerfistquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker mainstream, blij wezen dat je niet gegaan bent.
Fox is de discotheek waar o.a Angerfist was gisterenquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe bedoel je fox? En klopt, zij is 16 haha of 17.
Zou best kunnen, ik woon in Assen en zij Stadskanaal en jij ook vlakbij die 2.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fox is de discotheek waar o.a Angerfist was gisteren
Stadskanaal is de plek waar Fox staatquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik woon in Assen en zij Stadskanaal en jij ook vlakbij die 2.
Hoe kan je zonder je ooit zorgen te maken, ooit blij zijn? De negatieve gedachtes horen net zo goed bij je gedachtes als de positieve. Het is wat je er daarna mee doet. Je kan een extreem positieve kijk op alles hebben en dan de negatieve gedachtes gewoon wegschuift. Maar die kan je beter gewoon accepteren en ook naar luisteren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:51 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk is: "Don't Worry, Be Happy" best filosofisch.
haha bazennummer gek!quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:51 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk is: "Don't Worry, Be Happy" best filosofisch.
Dat natuurlijk welquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha bazennummer gek!![]()
Don't worry, be happy
Ain't got no cash, ain't got no style
Ain't got not girl to make you smile
But don't worry be happy
Cause when you worry
Your face will frown
And that will bring everybody down
So don't worry, be happy
Ja, en youtubeuploads met verkeerde artiest en/of titel helpen ook niet echt mee met dit probleem wat alle soorten muziek treftquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:59 schreef aadspagaat het volgende:
en het mooie is nog dat mensen nog steeds denken dat het van bob marley is, net als red wine van ub40
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:50 schreef Beach het volgende:
Ik heb meer dan een jaar niet gerookt en niet geblowd ben ik nu ook stoer.
Ga weg uit deze sc :Squote:Op zaterdag 30 november 2013 17:50 schreef Beach het volgende:
Ik heb meer dan een jaar niet gerookt en niet geblowd ben ik nu ook stoer.
Ik ga zo ook maar eens, was er vanmiddag al maar wiet die ik wou hadden ze pas tegen 18:00 uur weerquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:47 schreef OllieWilliams het volgende:
Straks toch echt maar eens naar de shopNa de vloei en tip is nu ook de wiet op
Die is 21+ geworden toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:21 schreef badtripbob het volgende:
Zo, en een jonko opsteken
Ik ben vanmiddag met te veel energie in mijn lijf naar een coffeeshop gefietst iets verderop(15 min of zo)
Hebben ze voordeelzakken van 5 gram pp kleine topjes voor 18 euro
Nemo btw, Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |