13 hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zit nu volop in PPC met 13 BTC om daar maar zoveel mogelijk coins uit te schrapen.
Ik blijf inslaan met jou.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef SosuaCafe het volgende:
PPC is een hype. Dat snapt de rest toch ook wel?
LTC heeft een marketcap van bijna een miljard.
Wie slim is slaat nu goedkoop ltc in.
Als iets zeker weten stijgt, hoezo durf je dan niet je geld er op te wagen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef QuadrupleU het volgende:
XPM en FTC gaan nu omlaag maar stijgen sws weer, slim om nu te kopen (helaas wil ik mijn geld er niet op wagen maar weet zeker dat hij stijgt)
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:55 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Als iets zeker weten stijgt, hoezo durf je dan niet je geld er op te wagen?
Had ik ook met btc, ik werk te hard voor mijn geld om er ook maar met een kans van 98% op te 'gokken'quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:55 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Als iets zeker weten stijgt, hoezo durf je dan niet je geld er op te wagen?
Jij ook, als ik je in bak met vloeibaar silver gooiquote:
LOLquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Jij ook, als ik je in bak met vloeibaar silver gooi
Goeie keus, gebruik alleen geld wat je kan "missen" mocht fout gaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Had ik ook met btc, ik werk te hard voor mijn geld om er ook maar met een kans van 98% op te 'gokken'
Vorige week kon ik BTC voor $695 halen maar niet gedaan want als ik mijn geld zou kwijtraken zou dat kutter zijn dan dikke winst maken
Alles is een hype nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef SosuaCafe het volgende:
PPC is een hype. Dat snapt de rest toch ook wel?
LTC heeft een marketcap van bijna een miljard.
Wie slim is slaat nu goedkoop ltc in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |