Jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus nu moet ik cancellen en opnieuw kopen?
[ afbeelding ]
Ik heb er nu 1quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Zojuist PPC tegen koers van 0,005 BTC gekocht. Beetje gehaast, hopelijk pakt het gunstig uit
Als je ze echt graag wilt wel ja. Als je ze voor deze prijs wilt kan je 'm zo laten staan, en dan koopt ie ze automatisch als jou prijs bereikt is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jupiter, maar dat is een gokje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:22 schreef brombeer_ het volgende:
Hoe hoog zal hij gaan denken jullie?
yesquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ikzelf liep ook net steeds 'achter de koers' aan. Wou voor een bepaald bedrag inkopen, maar vóórdat ik de order ingevuld had was de koers al hoger. En dat driemaalquote:
Ja, ik was net na de aankondiging te lang bezig met kijken hoeveel ik er kon kopen, vandaar denk ik. Jammer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Prijs stijgt snel dus je moet er snel bijzijn
Start je eigen exchange danquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:23 schreef edcetera het volgende:
Goeie promotiestunt van btc-e. De hele altcoin markt lag stil, dus maar even iets interessants aankondigen en de actie is terug ook al stelt het geen drol voor (maar de kassas rinkelen weer bij btc-e)
Ach, je kunt het ook zo bekijken, ik heb mijn 6 PPC verkocht voor 445, want ik verwachtte eerder een dumpquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik was net na de aankondiging te lang bezig met kijken hoeveel ik er kon kopen, vandaar denk ik. Jammer.
Hardstikke slim van die gasten, wel triest hoe er steeds debieler op een nieuwsbericht wordt gereageerd in die hele altcoinmarkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |