Wat zijn de nadelen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ja, vind hem zelf ook heel boeiend sinds ik hem heb gevonden.
Wilde eerst nog gaan voor prime-coin, maar de manier waarop de munt werkt bevalt me minder.
World-coin heeft echter ook zijn nadelen, was ook een hele discussie over.
En wordt na 21:00 massaal gedumpt gok ik zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
megacoin vrolijk verder naar 1,15
quote:
Hmmmquote:
Ik las een discussie over 2 pools die in verschillende chains zaten, die allebei klopten, door de zeer lage block-tijd (15 seconde). Dat was soms een gevecht van 50-100 blocks. En andere dingen, maar kan het even niet terugvinden.quote:
Alles weg!quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
gvd kut cryptsy. Ik cancel een order zijn er gewoon 0.19447217 BTC weg. FOETSIE!
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
als wdc op btc-e komt ontploft die coin.
Geduld, duurt even, ik kreeg ze ook later terug. Minuutje ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
gvd kut cryptsy. Ik cancel een order zijn er gewoon 0.19447217 BTC weg. FOETSIE!
1,21 !quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
En wordt na 21:00 massaal gedumpt gok ik zo
Het is niet dit artikel, maar hier heb je bijv. kritiek:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:59 schreef SosuaCafe het volgende:
TRC/USDik haat jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die ziektes kunnen de developers niet verhelpen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Het is niet dit artikel, maar hier heb je bijv. kritiek:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=211535.0
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |