Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ja retro raakt weer helemaal ínquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:44 schreef roos85 het volgende:
Das wel een scherpe afprijzing
Oud model bril?
Ze heeft heur oog vier dagen geleden tussen mijn bitterballen gelegd, dus ik mag datquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft heur oog vier dagen geleden tussen mijn bitterballen gelegd, dus ik mag dat
In ut bakje!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft heur oog vier dagen geleden tussen mijn bitterballen gelegd, dus ik mag dat
Ik vind het zo perfect heur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhhh kak, die 'een' had weggemoeten in de TT
Had eerst 'waar Cat er een oogje op heeft' maar ik vond 'waar Cat er oog voor heeft' bij nader inzien leuker en ik vergat de 'een' weg te halen.
Firstworldproblems
volgens mij zijn er net na nieuwjaar ook altijd hamsterwekenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
Oh mopjens, hoe vaak per jaar zijn die Hamsterweken bij de Appie eigenlijk?
Ik heb weer voorraadwoede![]()
![]()
En kunnen jullie gillen als er ergens 1 euro weken zijn bij C1000 of wat dan ook voor acties?
Die mag hier ook zonder spoilert. Halloooo.... ken je me zo slecht?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
Cat, eerlijk zeggen, mag die foto hier onder een spoilert?
OH JOY OH JOYquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
volgens mij zijn er net na nieuwjaar ook altijd hamsterweken
We created a monster!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
OH JOY OH JOY
Ik verheug me er nu al op
Als jullie ergens iets interessants zien, gil ajb
Die voorraadkast moet horrorwinterproof.... whehe.
Nee, je riep zelf dat ie op FB mocht, maar ik plemp het dan niet zomaar op FOK! zonder te vragenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die mag hier ook zonder spoilert. Halloooo.... ken je me zo slecht?Of denk je dat het volk hier dat niet trekt?
Euroweken zijn NUquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
Oh mopjens, hoe vaak per jaar zijn die Hamsterweken bij de Appie eigenlijk?
Ik heb weer voorraadwoede![]()
![]()
En kunnen jullie gillen als er ergens 1 euro weken zijn bij C1000 of wat dan ook voor acties?
Die 1+1 ook bij de Cduuzend dus?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euroweken zijn NU![]()
En heel veel 1 + 1, waaronder soep in zak, vaatwasblokjes, vleeswaren, viskwiesien, bonduelle groenten, rode wijn van Alpaca (goddelijk! Die moet S. es proberen, de Merlot)
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, je riep zelf dat ie op FB mocht, maar ik plemp het dan niet zomaar op FOK! zonder te vragen
Ik zie nu dat hij verkeerd ligt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |