Muricansquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat vrouwtje dat ze willen arresteren maar dat het niet lukt omdat ze die doos niet los wil laten![]()
![]()
SCHNEL BATSENquote:
SCHNEL BATSENquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuu nagel tot aan het vlees afgescheurd
auwquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuu nagel tot aan het vlees afgescheurd
Ja die is geil jonge!quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:28 schreef Incantrix het volgende:
ERMAHGERD IK HEB DINGEN BESTELD
VOOR MEZELF!!![]()
Hebben jullie die nieuwe ilnp multichrome al gezien?
Nice! HOE duur is het als je 'm los koopt?quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou echt!
Ben benieuwd wanneer ik 'm binnen heb
Ik heb er nog 2 bijgedaan want zo'n pakje voor 1 lakje (DAT RIJMT HARRHARR) vond ik ook maar zonde enzoquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Nice! HOE duur is het als je 'm los koopt?
Ooh je had toch besteldquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:21 schreef Incantrix het volgende:
![]()
En vandeweek heb ik me ook al schuldig gemaakt aan niet één, maar twee too fancy lacquers én ik heb twee paar oorbellen van anatometal meebesteld met Sjaan![]()
En zonder dankjewel en met een sjaggerijnige rotkop uiteraardquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je zo de deur voor de persoon achter je open houdt bij de bijenkorf, die persoon plus de vier er achter snel door de deur lopen zonder m even over te nemen, alsof ik een facking portier benIs dat normaal tegenwoordig?
Dat zie ik vaker inderdaad, beetje aso is het wel om maar te verwachten dat jij daar dan maar blijft staan om voor iedereen die deur open te houdenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je zo de deur voor de persoon achter je open houdt bij de bijenkorf, die persoon plus de vier er achter snel door de deur lopen zonder m even over te nemen, alsof ik een facking portier benIs dat normaal tegenwoordig?
KNUFFEL VOOR JOUquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:32 schreef Mirjam het volgende:
de hele dag op je nest omdat je midden in de nacht een migraine-aanval kreeg en niet de juiste pijnstillers in huis had
heb een aantal uren van een flinke disco (lichtflitsen achter m 'n oogleden zeg maar) mogen genieten, wat kunnen je hersenen dan een loopje met je nemen
Jah, we hadden een meevaller dus ik vond dat we allebei wel een extra'tje mochtenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh je had toch besteld? Behalve Midnight Sonata, welke nog meer
?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:32 schreef Mirjam het volgende:
de hele dag op je nest omdat je midden in de nacht een migraine-aanval kreeg en niet de juiste pijnstillers in huis had
heb een aantal uren van een flinke disco (lichtflitsen achter m 'n oogleden zeg maar) mogen genieten, wat kunnen je hersenen dan een loopje met je nemen
huisvrouwenquote:ik zit me net te bedenken dat het internet verboden zou moeten zijn, zo veel mooie dingen op gebied van haken, zit ik verdorie te kijken op een reactie van iemand voor kerstornameten waarbij ik uitkom op you tube arghhhhhh zo veel moois , kerballen pimpen,kerststerren maken, spiralen haken, spiraal bloemen haken arghhhhhhhhhhh, ik ben een dummie als ik dat zo zie zooooooooooo veeeeeeeeeeeeeelllllllllllllll leuks en zo weinig tijd, dit is leuk dat is leuk sla de boel maar op en ach ik verzuip in al dat mooi`s urgh wie heeft dat allemaal uitgevonden?? ik voel me totaal verloren in de wereld die haken heet en dan nog you tube aaaaaaa help me, of is het al te laat vast wel......... uit knopje word steeds moeilijker te vinden zo op mijn lappie
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lijkt me best eng eigenlijk :-/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig gaat het nu beter, wel raar gevoel in m'n hoofd maar dat is niet zo raar na die intense pijn 12 uur lang
[ Bericht 6% gewijzigd door Mirjam op 30-11-2013 22:40:27 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |