En zonder dankjewel en met een sjaggerijnige rotkop uiteraardquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je zo de deur voor de persoon achter je open houdt bij de bijenkorf, die persoon plus de vier er achter snel door de deur lopen zonder m even over te nemen, alsof ik een facking portier benIs dat normaal tegenwoordig?
Dat zie ik vaker inderdaad, beetje aso is het wel om maar te verwachten dat jij daar dan maar blijft staan om voor iedereen die deur open te houdenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je zo de deur voor de persoon achter je open houdt bij de bijenkorf, die persoon plus de vier er achter snel door de deur lopen zonder m even over te nemen, alsof ik een facking portier benIs dat normaal tegenwoordig?
KNUFFEL VOOR JOUquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:32 schreef Mirjam het volgende:
de hele dag op je nest omdat je midden in de nacht een migraine-aanval kreeg en niet de juiste pijnstillers in huis had
heb een aantal uren van een flinke disco (lichtflitsen achter m 'n oogleden zeg maar) mogen genieten, wat kunnen je hersenen dan een loopje met je nemen
Jah, we hadden een meevaller dus ik vond dat we allebei wel een extra'tje mochtenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh je had toch besteld? Behalve Midnight Sonata, welke nog meer
?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:32 schreef Mirjam het volgende:
de hele dag op je nest omdat je midden in de nacht een migraine-aanval kreeg en niet de juiste pijnstillers in huis had
heb een aantal uren van een flinke disco (lichtflitsen achter m 'n oogleden zeg maar) mogen genieten, wat kunnen je hersenen dan een loopje met je nemen
huisvrouwenquote:ik zit me net te bedenken dat het internet verboden zou moeten zijn, zo veel mooie dingen op gebied van haken, zit ik verdorie te kijken op een reactie van iemand voor kerstornameten waarbij ik uitkom op you tube arghhhhhh zo veel moois , kerballen pimpen,kerststerren maken, spiralen haken, spiraal bloemen haken arghhhhhhhhhhh, ik ben een dummie als ik dat zo zie zooooooooooo veeeeeeeeeeeeeelllllllllllllll leuks en zo weinig tijd, dit is leuk dat is leuk sla de boel maar op en ach ik verzuip in al dat mooi`s urgh wie heeft dat allemaal uitgevonden?? ik voel me totaal verloren in de wereld die haken heet en dan nog you tube aaaaaaa help me, of is het al te laat vast wel......... uit knopje word steeds moeilijker te vinden zo op mijn lappie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |