abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 12:54:27 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133740257

Of toch?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133740316
quote:
:Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133740320
Ik wil graag een draadjesvlees en een champignonkroket bestellen!
pi_133740400
Ik heb nog draadjesvlees kroketten in de vriezer. :9 Ik mag ze niet in m'n dieet. ;(
pi_133740514
Nomnom doe mij maar garnalenkroketjes en draadjesvleeskroketten :9 :9
pi_133740550
:W
Werewolf
pi_133741190
Goed idee, ik heb nog een aantal van deze garnalenkroketten in de vriezer liggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133742609
Lekker hoor. Heb nog maar 1 draadjesvlees-bitterbal in de vriezer liggen.
Binnenkort maar weer eens een nieuwe batch maken en gelijk ook eens wat garnalenkrokettejes erbij draaien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133742632
1 bitterbal?
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:32:06 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133742683
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:29 schreef Myraela het volgende:
1 bitterbal?
Ja, de rest is al slachtoffer van de friteuse geweest. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133744247
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, de rest is al slachtoffer van de friteuse geweest. :9
Waarom die ene niet? ;( ééntje bewaren schiet toch niet op.
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:35:07 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133744481
Ben bezig in boek van Arjen Lubach met de titel lV.
Gaat o.a. indirect over Willem ll en lll en Thorbecke.

En nu komt vandaag het nieuwsbericht over Willem ll naar buiten: http://nos.nl/koningshuis(...)g-door-chantage.html

Zelden dat de fantasie van een schrijver zo veel overeen komt met de werkelijkheid. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133747464
Kroketten :9

Een garnalenkroket, en een Belgische kaaskroket graag met een goed Belgisch biertje :9

Nu wil ik kroketten.. ;)
pi_133747918
jongens... Straks ga ik nog kroketten halen door jullie }:|

Ik vind ze allemaal lekker. Kalfs, sate, rund, garnaal, champignon, kaas... Goulash en groentekroket vind ik ook lekker maar wel de minste van allemaal.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 18:29:29 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133749087
*BURP* De Pasta gehaktballetjes in de paprikasaus was erg :9
pi_133749368
De Jamie Oliver Lasagne was ook errug lekker :9
pi_133749379
Lekker Borisz :9

Hier gegrilde kip in barbeque marinade, gegrilde groenten (venkel, aubergine, courgette en groene asperge) en aardappelpuree :9
pi_133749616
Nog steeds lekker aan het koken voor de schoonfam? :D ^O^

Hier was de mini-gourmet ook geslaagd. Mini rundervinken, hamburgertjes en gemarineerde biefstuklapjes, paar grote garnalen, wat geklutst ei en gesneden ui (rood en wit), paprika en champignons. Breekbroodje er bij, knoflooksaus en that's it. Niet veel te veel, precies goed voor met z'n 2 en vooral lekker :Y
  † In Memoriam † vrijdag 29 november 2013 @ 18:52:48 #19
91830 MaximusTG
pi_133749696
Mini-gourmet? En het zijn al altijd van die kleine stukjes vlees :+

Pff, mn vriendin komt terug uit de VS, vlucht gecanceld, moet ze helemaal omvliegen... Pfff.
pi_133749842
Ja maar nu ook een min-gezelschap ;) (is toch iets wat mensen vaak in een iets grotere groep doen he..)
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:00:31 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_133749893
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:52 schreef MaximusTG het volgende:
Mini-gourmet? En het zijn al altijd van die kleine stukjes vlees :+

Pff, mn vriendin komt terug uit de VS, vlucht gecanceld, moet ze helemaal omvliegen... Pfff.
Nog een dag vrij *O*
Confidence through competence
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:00:48 #22
55709 Stereotomy
pi_133749900
En een fles Beaujolais Nouveau gekocht *O*

twee weken te laat :')_!

ff koopavond doen en dan morgen naar zus' verjaardagsfeessie toe....
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:01:56 #23
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133749937
OMG, Sam heeft een nieuwe hobby.

In het donker op de stoep heel stil naar iemand toesluipen en dan ineens heel hard blaffen. De arme man sprong van schrik met een heuse gil een meter de lucht in....

Moest enige moeite doen om niet helemaal in een deuk te liggen _O-
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133750773
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef TAV74 het volgende:
OMG, Sam heeft een nieuwe hobby.

In het donker op de stoep heel stil naar iemand toesluipen en dan ineens heel hard blaffen. De arme man sprong van schrik met een heuse gil een meter de lucht in....

Moest enige moeite doen om niet helemaal in een deuk te liggen _O-
:D ik zie het Sam zo doen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:08:30 #25
55709 Stereotomy
pi_133752684
Kroket :9~

Krokante dingen :9~

Krokante dingen met zachte binnenkant :9~
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:19:04 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133753068
Hoe was het afscheidsfeestje van je Pa, Steer?
Was ie emotioneel?
Poef.....gone! ©golfer
pi_133753289
Net de laatste aflevering gezien van Geer en Goor. Wat een lieve mensen zijn het toch eigenlijk, ondanks wat iedereen zegt. Ouderen helpen O+
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:29:16 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133753400
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Net de laatste aflevering gezien van Geer en Goor. Wat een lieve mensen zijn het toch eigenlijk, ondanks wat iedereen zegt. Ouderen helpen O+
Ja hè?
En dat geheel belangeloos tegen een vergoeding van 450.000 euro p.p. van John de Mol om een paar dagen in een huis in Amsterdam-Noord te gaan zitten. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133753564
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja hè?
En dat geheel belangeloos tegen een vergoeding van 450.000 euro p.p. van John de Mol om een paar dagen in een huis in Amsterdam-Noord te gaan zitten. ;)
Jij snapt het ;)

Geer en Goor :') We zijn in het buitenland ook zo populair door die twee :')
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:40:44 #30
55709 Stereotomy
pi_133753848
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:19 schreef golfer het volgende:
Hoe was het afscheidsfeestje van je Pa, Steer?
Was ie emotioneel?
Nee, ijskonijn

Begon wel een beetje in paniek te raken toen hij moest speechen; dat had hij dan ook mooi overgeslagen.
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:41:34 #31
55709 Stereotomy
pi_133753887
quote:

[..]

Ja hè?
Ja, net als die 'vrijwilligers' die naar India gaan om te backpacken of een maandje of 2 in een weeshuis te vrijwilligen en dan menen te weten wat armoede is :')_!
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:05:58 #32
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133755065
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:34 schreef Selestha het volgende:

[..]

Geer en Goor :')
QFT :Y
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133755786
Love them! Ach ja, ze verdienen nou eenmaal veel aan een tv-show, ze zijn ook beroemd. What's new. En het buitenland kent Gordon niet. Tis Gordon maar.
pi_133755904
quote:

[..]

Ja hè?
Het leuke is vind ik dat ze dat ook niet onder stoelen of banken steken. Ze zijn echt onwijs open en die grappen over gage vind ik juist zo tof want dat durft niemand. Ze zeggen ook vaak genoeg in het programma dat het pijn doet als ze gage verliezen, dat ze een nieuw huis laten bouwen of dat John het geld al heeft overgemaakt _O-
pi_133755909
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Love them! Ach ja, ze verdienen nou eenmaal veel aan een tv-show, ze zijn ook beroemd. What's new. En het buitenland kent Gordon niet. Tis Gordon maar.
Gordon was hier vorige week op het nieuws omdat hij een niet zo tactvolle opmerking naar een Chinees had gemaakt; daar refereer ik aan. Hij had gevraagd of de Chinese zanger ''nummer 35 met lijst'' ofwel ''number 35 with lice'' ging zingen op een Amerikaans programma. Werd niet gewaardeerd ;)
pi_133755972
Wij zijn weer terug van het afscheid van Oom, 16 dagen na het afscheid van
Tante.

Behalve emotioneel -duh- was het bijzonder.
In de strandtent Struin in Camperduin, lag hij in een rotan kist met gekleurde linten, op een podium met zand en schelpen.
Oom heeft vroeger de zeeën bevaren.
Een gitarist speelde en zong zijn liedjes.
Er kwamen ook oude familiefeestfoto's voorbij, waar Moeders ook nog opstond!
Prachtige verhalen van de familie en vrienden.

Als symbool werden de linten op het laatst doorgeknipt, terwijl ieder gezinslid de linten vasthield.
En afscheid van tachtigers en 200 aanwezigen is indrukwekkend.

Heftig allemaal en stof tot nadenken voor de komende weken en daarna.
De zee was stormachtig en ik at zandkorrels in de erwtensoep.

# delen. en later teruglezen.
pi_133756012
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:23 schreef Selestha het volgende:

[..]

Gordon was hier vorige week op het nieuws omdat hij een niet zo tactvolle opmerking naar een Chinees had gemaakt; daar refereer ik aan. Hij had gevraagd of de Chinese zanger ''nummber 35 met lijst'' ging zingen op een Amerikaans programma. Werd niet gewaardeerd ;)
Dat was Holland's Got Talent ;). Ik kon er, ondanks dat ik die opmerkingen ook dagelijks te horen krijg, toch om lachen. Het is pas lullig als mensen het serieus menen en dat gebeurt vaak genoeg. Bv oprecht verbaasd als ik in een snackbar een kaassouffle bestel omdat ze een loempia hadden verwacht :').
Ik dacht echt dat ie niet zo dom was en dat dit lollig bedoeld was maar diegene bedoelde het écht serieus haha
pi_133756130
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dat was Holland's Got Talent ;). Ik kon er, ondanks dat ik die opmerkingen ook dagelijks te horen krijg, toch om lachen. Het is pas lullig als mensen het serieus menen en dat gebeurt vaak genoeg. Bv oprecht verbaasd als ik in een snackbar een kaassouffle bestel omdat ze een loempia hadden verwacht :')
Ik zou daar na een tijdje toch ook een punthoofd van krijgen hoor.. Toen ik 30 kilo meer woog hoorde ik ook regelmatig ''neem er nog een!'' ofzo als ik ergens iets at, dat raak je ook wel goed zat.. Knap dat jij er nog om kan lachen ;)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 21:28:22 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133756169
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat was Holland's Got Talent . Ik kon er, ondanks dat ik die opmerkingen ook dagelijks te horen krijg, toch om lachen. Het is pas lullig als mensen het serieus menen en dat gebeurt vaak genoeg. Bv oprecht verbaasd als ik in een snackbar een kaassouffle bestel omdat ze een loempia hadden verwacht

Ik vond het gewoon een stomme opmerking. Alleen nu wordt plots alles in het racisme getrokken :')
pi_133756175
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:24 schreef AnneX het volgende:
Tante.

In de strandtent Struin in Camperduin, lag hij in een rotan kist met gekleurde linten, op een podium met zand en schelpen.

Als symbool werden de linten op het laatst doorgeknipt, terwijl ieder gezinslid de linten vasthield.

Klinkt als een prachtig en waardig afscheid. Wat veel aanwezigen ook. Even ontspannen nu vanavond :*
pi_133756203
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ken iemand die dat elke week doet, zonder camera op haar neus en zonder er geld voor te krijgen. En ze is ook niet de enige, er zijn er hier in het dorp honderden. Vrijwillgers heet dat :{

:{w misplaatst ophemelen van een egodocument :{w
pi_133756286
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik zou daar na een tijdje toch ook een punthoofd van krijgen hoor.. Toen ik 30 kilo meer woog hoorde ik ook regelmatig ''neem er nog een!'' ofzo als ik ergens iets at, dat raak je ook wel goed zat.. Knap dat jij er nog om kan lachen ;)
Ik lach die mensen meer uit uit kortzichtigheid, kan daar wel lol om hebben ;). Heb je wel wat teruggezegd tegen die mensen? Brutaal he...
pi_133756335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik vond het gewoon een stomme opmerking. Alleen nu wordt plots alles in het racisme getrokken :')
Het is beide. Punt. Of je het nu meent of niet het is gewoon een beledigende opmerking die je ook niet kunt maken. Maar omdat men denkt te weten dat Gordon alleen maar grappig is zou het ok moeten zijn?
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat hij het racistisch bedoelde hoor, dan zou hij er over na gedacht moeten hebben voor hij het zei en ik denk niet dat hij dat deed :P
pi_133756372
quote:
Tante.

:* klinkt als een mooi en persoonlijk afscheid AnneX.
pi_133756379
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik lach die mensen meer uit uit kortzichtigheid, kan daar wel lol om hebben ;). Heb je wel wat teruggezegd tegen die mensen? Brutaal he...
Nee ben niet zo'n ster in adrem zijn ;) Heb jij wel een reactie klaar voor zulke mensen dan met hun grappen over loempia's en sambal bij?
pi_133756389
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik ken iemand die dat elke week doet, zonder camera op haar neus en zonder er geld voor te krijgen. En ze is ook niet de enige, er zijn er hier in het dorp honderden. Vrijwillgers heet dat :{

:{w misplaatst ophemelen van een egodocument :{w
Maar door het aan een miljoenenpubliek te laten zien hoe het met de ouderen gaat zorgen zij wél voor veel aanmeldingen als vrijwilligers. Meer dan een 'gewoon' iemand.
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:32:56 #47
55709 Stereotomy
pi_133756412
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:23 schreef Selestha het volgende:

[..]

Gordon was hier vorige week op het nieuws omdat hij een niet zo tactvolle opmerking naar een Chinees had gemaakt; daar refereer ik aan. Hij had gevraagd of de Chinese zanger ''nummer 35 met lijst'' ofwel ''number 35 with lice'' ging zingen op een Amerikaans programma. Werd niet gewaardeerd ;)
* Stereotomy youtube inschakelt

Collega's hadden me om m'n mening gevraagd over deze scene, kon er weinig van zeggen als ik het niet had gezien he :')
pi_133756432
quote:
Tante.

Mooi en indrukwekkend inderdaad, een waardig afscheid van een zeevaarder. Is hij nog te water gelaten, of wordt zijn as uitgestrooid? Sterke :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:33:29 #49
55709 Stereotomy
pi_133756459
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Maar door het aan een miljoenenpubliek te laten zien hoe het met de ouderen gaat zorgen zij wél voor veel aanmeldingen als vrijwilligers. Meer dan een 'gewoon' iemand.
Kan wel wezen maar om hen nu als een soort heiligen te gaan beschouwen gaat me veel te ver. Danny de Munk zong ook leuk in die reclame voor de Zonnebloem, stuk sympathiekere manier van aandacht vragen m.i. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')