quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de rest is al slachtoffer van de friteuse geweest.quote:
Waarom die ene niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, de rest is al slachtoffer van de friteuse geweest.
Nog een dag vrijquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:52 schreef MaximusTG het volgende:
Mini-gourmet? En het zijn al altijd van die kleine stukjes vlees
Pff, mn vriendin komt terug uit de VS, vlucht gecanceld, moet ze helemaal omvliegen... Pfff.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef TAV74 het volgende:
OMG, Sam heeft een nieuwe hobby.
In het donker op de stoep heel stil naar iemand toesluipen en dan ineens heel hard blaffen. De arme man sprong van schrik met een heuse gil een meter de lucht in....
Moest enige moeite doen om niet helemaal in een deuk te liggen
Ja hè?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Net de laatste aflevering gezien van Geer en Goor. Wat een lieve mensen zijn het toch eigenlijk, ondanks wat iedereen zegt. Ouderen helpen
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hè?
En dat geheel belangeloos tegen een vergoeding van 450.000 euro p.p. van John de Mol om een paar dagen in een huis in Amsterdam-Noord te gaan zitten.
Nee, ijskonijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:19 schreef golfer het volgende:
Hoe was het afscheidsfeestje van je Pa, Steer?
Was ie emotioneel?
Ja, net als die 'vrijwilligers' die naar India gaan om te backpacken of een maandje of 2 in een weeshuis te vrijwilligen en dan menen te weten wat armoede isquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hè?
En dat geheel belangeloos tegen een vergoeding van 450.000 euro p.p. van John de Mol om een paar dagen in een huis in Amsterdam-Noord te gaan zitten.
QFTquote:
Het leuke is vind ik dat ze dat ook niet onder stoelen of banken steken. Ze zijn echt onwijs open en die grappen over gage vind ik juist zo tof want dat durft niemand. Ze zeggen ook vaak genoeg in het programma dat het pijn doet als ze gage verliezen, dat ze een nieuw huis laten bouwen of dat John het geld al heeft overgemaaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hè?
Gordon was hier vorige week op het nieuws omdat hij een niet zo tactvolle opmerking naar een Chinees had gemaakt; daar refereer ik aan. Hij had gevraagd of de Chinese zanger ''nummer 35 met lijst'' ofwel ''number 35 with lice'' ging zingen op een Amerikaans programma. Werd niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Love them! Ach ja, ze verdienen nou eenmaal veel aan een tv-show, ze zijn ook beroemd. What's new. En het buitenland kent Gordon niet. Tis Gordon maar.
Dat was Holland's Got Talentquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gordon was hier vorige week op het nieuws omdat hij een niet zo tactvolle opmerking naar een Chinees had gemaakt; daar refereer ik aan. Hij had gevraagd of de Chinese zanger ''nummber 35 met lijst'' ging zingen op een Amerikaans programma. Werd niet gewaardeerd
Ik zou daar na een tijdje toch ook een punthoofd van krijgen hoor.. Toen ik 30 kilo meer woog hoorde ik ook regelmatig ''neem er nog een!'' ofzo als ik ergens iets at, dat raak je ook wel goed zat.. Knap dat jij er nog om kan lachenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat was Holland's Got Talent. Ik kon er, ondanks dat ik die opmerkingen ook dagelijks te horen krijg, toch om lachen. Het is pas lullig als mensen het serieus menen en dat gebeurt vaak genoeg. Bv oprecht verbaasd als ik in een snackbar een kaassouffle bestel omdat ze een loempia hadden verwacht
Ik vond het gewoon een stomme opmerking. Alleen nu wordt plots alles in het racisme getrokkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat was Holland's Got Talent . Ik kon er, ondanks dat ik die opmerkingen ook dagelijks te horen krijg, toch om lachen. Het is pas lullig als mensen het serieus menen en dat gebeurt vaak genoeg. Bv oprecht verbaasd als ik in een snackbar een kaassouffle bestel omdat ze een loempia hadden verwacht
Klinkt als een prachtig en waardig afscheid. Wat veel aanwezigen ook. Even ontspannen nu vanavondquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:24 schreef AnneX het volgende:
Wij zijn weer terug van het afscheid van Oom, 16 dagen na het afscheid van
Tante.
Behalve emotioneel -duh- was het bijzonder.
In de strandtent Struin in Camperduin, lag hij in een rotan kist met gekleurde linten, op een podium met zand en schelpen.
Oom heeft vroeger de zeeën bevaren.
Een gitarist speelde en zong zijn liedjes.
Er kwamen ook oude familiefeestfoto's voorbij, waar Moeders ook nog opstond!
Prachtige verhalen van de familie en vrienden.
Als symbool werden de linten op het laatst doorgeknipt, terwijl ieder gezinslid de linten vasthield.
En afscheid van tachtigers en 200 aanwezigen is indrukwekkend.
Heftig allemaal en stof tot nadenken voor de komende weken en daarna.
De zee was stormachtig en ik at zandkorrels in de erwtensoep.
# delen. en later teruglezen.
Ik ken iemand die dat elke week doet, zonder camera op haar neus en zonder er geld voor te krijgen. En ze is ook niet de enige, er zijn er hier in het dorp honderden. Vrijwillgers heet datquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Net de laatste aflevering gezien van Geer en Goor. Wat een lieve mensen zijn het toch eigenlijk, ondanks wat iedereen zegt. Ouderen helpen
Ik lach die mensen meer uit uit kortzichtigheid, kan daar wel lol om hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik zou daar na een tijdje toch ook een punthoofd van krijgen hoor.. Toen ik 30 kilo meer woog hoorde ik ook regelmatig ''neem er nog een!'' ofzo als ik ergens iets at, dat raak je ook wel goed zat.. Knap dat jij er nog om kan lachen
Het is beide. Punt. Of je het nu meent of niet het is gewoon een beledigende opmerking die je ook niet kunt maken. Maar omdat men denkt te weten dat Gordon alleen maar grappig is zou het ok moeten zijn?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een stomme opmerking. Alleen nu wordt plots alles in het racisme getrokken
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:24 schreef AnneX het volgende:
Tante.
In de strandtent Struin in Camperduin, lag hij in een rotan kist met gekleurde linten, op een podium met zand en schelpen.
Als symbool werden de linten op het laatst doorgeknipt, terwijl ieder gezinslid de linten vasthield.
Nee ben niet zo'n ster in adrem zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik lach die mensen meer uit uit kortzichtigheid, kan daar wel lol om hebben. Heb je wel wat teruggezegd tegen die mensen? Brutaal he...
Maar door het aan een miljoenenpubliek te laten zien hoe het met de ouderen gaat zorgen zij wél voor veel aanmeldingen als vrijwilligers. Meer dan een 'gewoon' iemand.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat elke week doet, zonder camera op haar neus en zonder er geld voor te krijgen. En ze is ook niet de enige, er zijn er hier in het dorp honderden. Vrijwillgers heet dat![]()
misplaatst ophemelen van een egodocument
* Stereotomy youtube inschakeltquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gordon was hier vorige week op het nieuws omdat hij een niet zo tactvolle opmerking naar een Chinees had gemaakt; daar refereer ik aan. Hij had gevraagd of de Chinese zanger ''nummer 35 met lijst'' ofwel ''number 35 with lice'' ging zingen op een Amerikaans programma. Werd niet gewaardeerd
Mooi en indrukwekkend inderdaad, een waardig afscheid van een zeevaarder. Is hij nog te water gelaten, of wordt zijn as uitgestrooid? Sterkequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:24 schreef AnneX het volgende:
Tante.
Kan wel wezen maar om hen nu als een soort heiligen te gaan beschouwen gaat me veel te ver. Danny de Munk zong ook leuk in die reclame voor de Zonnebloem, stuk sympathiekere manier van aandacht vragen m.i.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maar door het aan een miljoenenpubliek te laten zien hoe het met de ouderen gaat zorgen zij wél voor veel aanmeldingen als vrijwilligers. Meer dan een 'gewoon' iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |