Zal vast weinig schelenquote:
En wanneer heb jij voor het laatst geneukt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook in en in gemeen.
[..]
Wijs.
[..]
Vertel, mijn beste.
[..]
Niet zo lekker als mede. Feit.
Vertel!!quote:
Euhm, geen idee. Ik hou geen data bij. Augustus, september. Zoiets.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wanneer heb jij voor het laatst geneukt?
Uiteraard.quote:
Je schrijft het niet in je dagboek?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, geen idee. Ik hou geen data bij. Augustus, september. Zoiets.
Die wist ook een heleboel nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Te kort dus
In R&P hadden we tenminste Ripley nog die de lijstjes bijhield
Ik vermoed dat ik weet wat je bedoelt. En terecht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Lees maar terug. Niet dat ik het nog niet wist...
Nee, anders kan men dat tegen me gebruiken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je schrijft het niet in je dagboek?
Stalkert!quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, Kevertje van Myra en Twi gespot hihi
Kloptquote:
Ik weet van een redelijk aantal Fokkers onderling, wat zeker niet op haar lijstje voorkwam.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou volgens mij klopte dat wel redelijk, nog net geen tijdstippen erbij
Waar is jouw lijstje?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet van een redelijk aantal Fokkers onderling, wat zeker niet op haar lijstje voorkwam.
Eigen ervaringen tellen niet meequote:Op vrijdag 29 november 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet van een redelijk aantal Fokkers onderling, wat zeker niet op haar lijstje voorkwam.
Mama weer huilend weg?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, eindelijk relaxenVisite weer de deur uit geschopt
Ik kijk dagelijks naar de chauffeurs van Ringelberg bussen, maar jij bent 't nooit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom er sowieso dagelijks langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |