Zelf ook nog ff stemmen hequote:Op maandag 23 december 2013 08:47 schreef DonJames het volgende:
Het is tijd om te stemmen! Hier de inzendingen (alle vier, dus veel kans om te winnen)
bakkerl:
[ afbeelding ]
Fotografie.vink:
[ afbeelding ]
Flipmoehoe:
[ afbeelding ]
DonJames:
[ afbeelding ]
You know the drill, 3 punten voor de beste, 2 voor nr. 2 en 1 punt voor de laatste. Commentaar wordt op prijs gesteld!
Jajaja, komt goedquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Zelf ook nog ff stemmen he
Je hebt natuurlijk nog een paar dagen
Als er niemand meer stemt krijg jij 9 punten dus dan is er een gedeelde nummer 1 Of gedeelde nummer 2quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef Flipmoehoe het volgende:
In principe zou ik nu laatste zijn als niemand meer stemt..
Zucht had Ik nu maar niks gedaan
Of reken ik nu verkeerd?!?
Morgen maar is voor gaan zitten. Nu andere dingen in de planning
Geen idee, maakt niet uit, dan verzinnen jullie samen een onderwerp, alleen denk er nu eens beter over naquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
Klopt helemaal wat je zegt.
Wat zijn dan de 'regels'?
Maar zover is het nog niet. Eerst de kerst is doorkomen
Kattenfoto!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geen idee, maakt niet uit, dan verzinnen jullie samen een onderwerp, alleen denk er nu eens beter over na
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:12 schreef DonJames het volgende:
Toch nog wat gemaakt![]()
Een boer, een boerinnetje, een herder en boerderijdiertjes!
[ afbeelding ]
Laatste dag om te kunnen stemmen herenquote:Op zondag 15 december 2013 21:00 schreef bakkerl het volgende:
Verder dan de ballenbak van speelboerderij ben ik nog niet gekomen...
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:21 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
Laatste dag om te kunnen stemmen heren
Is niet de eerste keer dat hij vergeet te stemmen toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef SunChaser het volgende:
Toch nog spannend, BakkerL kan de winnaar bepalen
Haha die hebben we genoeg hier en voor de meesten ook uitvoerbaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:58 schreef SunChaser het volgende:
Geen idee, hou ik niet bij
Flip, huisdiertjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |