abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133750586
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:51 schreef Suikertante het volgende:
Sparkling ik vind het al vermoeiend dat F elke dag om 5:30 zijn speen wil en die slaapt dan gewoon door. Ik vind dat het ouderschap met een goed slapende baby al veel energie kost. Dat heb ik er graag voor over hoor, maar ik ervaar het als intensief en koester dus mijn nachtrust! Dus voor jou en zeker voor Keshet en KJ en Loj en Fieder en alle anderen met nog minder nachtrust een extra :*
Eens. Hier gaan de nachten al een tijdje best goed maar ik durf steeds niks te zeggen ivm fokwet :') nu krijg ik vast spijt.
Het is gewoon heel zwaar als je 's nachts niet goed slaapt. De een kan daar beter tegen dan de ander. Ik heb heel veel slaap nodig en heb er dus al snel last van.

Dat van die 5 uur achter elkaar slapen wist ik niet! Toen L klein was ( :') ) werd hij iedere 4 uur wakker. Hartstikke netjes voor een mini, maar dat was toch zwaar. Maar nu weet ik hoe dat komt.

Juud spannend he? Lekker genieten hoor :*

Venco lekker volschenken dat glas! ^O^
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:32:35 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133751054
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:20 schreef Fieder het volgende:

[..]

Eens. Hier gaan de nachten al een tijdje best goed maar ik durf steeds niks te zeggen ivm fokwet :') nu krijg ik vast spijt.
Het is gewoon heel zwaar als je 's nachts niet goed slaapt. De een kan daar beter tegen dan de ander. Ik heb heel veel slaap nodig en heb er dus al snel last van.

Dat van die 5 uur achter elkaar slapen wist ik niet! Toen L klein was ( :') ) werd hij iedere 4 uur wakker. Hartstikke netjes voor een mini, maar dat was toch zwaar. Maar nu weet ik hoe dat komt.

Juud spannend he? Lekker genieten hoor :*

Venco lekker volschenken dat glas! ^O^
Dit dus :@

Ben nu voor het eerst weg zonder T. Yur is bij 'm thuis en ik zit bij de kapper. Héérlijk! *O* /ontaarde moeder

Morgen gaat T. de hele dag naar mijn ouders omdat we moeten helpen met het verhuizen van m'n zwager. Zondag gaan Yur en ik uit eten met vrienden dus gaat T. naar m'n schoonouders. Spannend weekend!
pi_133751172
De voeten van Ow zijn in een nachtje gegroeid tot een maatje 45 geloof ik! Al z'n sokken zijn opeens te klein! En gisteren was er nog niets aan de hand ;)

(Oké misschien overdrijf ik een klein beetje ;) )
pi_133751286
Geen wonder dat hij slecht slaapt dan Loj :P
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:38:18 #55
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133751302
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef Loj het volgende:
De voeten van Ow zijn in een nachtje gegroeid tot een maatje 45 geloof ik! Al z'n sokken zijn opeens te klein! En gisteren was er nog niets aan de hand ;)

(Oké misschien overdrijf ik een klein beetje ;) )

Zoiets? :D
pi_133751351
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef GotC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hahaha! Hoe kom jij aan een foto van Ow ;)

Dat zal het zijn LE, nu is het duidelijk :D
pi_133751352
Zeker spannend GotC! Maar ook wel lekker vond ik het persoonlijk.

Whahaha die voeten _O-
Wel apart, hier zijn kleertjes ook altijd opeens te klein. Groeien ze nou echt zo in spurten?
pi_133751406
Sticker is zeven maanden en slaapt niet langer dan 3 uur, ook 's nachts. Volgens mij kan ik goed tegen weinig slaap/gebroken nachten want ik vind het echt zo enorm niet erg. Dat gun ik iedereen, dat maakt het leven met een baby echt wel makkelijker.
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:55:46 #59
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133752091
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef GotC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O-
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:07:19 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133752624
Oh en 5 uur slaap met een baby kan misschien luxe zijn, maar dat wil niet zeggen dat het niet ook zwaar is. Zeker als het iedere nacht huilen is :{
pi_133752749
Spark, slaapt ze in een eigen kamer of bij jullie? En hoe gaat het qua eten met haar verder?

(De oplettende lezer weet dat ik mijn stokpaardje De Co-Sleeper van stal ga halen he :') :@ )
pi_133753548
Haha LE!! _O-
pi_133754617
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef L-E het volgende:
Spark, slaapt ze in een eigen kamer of bij jullie? En hoe gaat het qua eten met haar verder?

(De oplettende lezer weet dat ik mijn stokpaardje De Co-Sleeper van stal ga halen he :') :@ )
Die komt er bij een tweede ook zeker ;)
pi_133756904
Zo, baby heeft ook meegekeken naar het Einstein college. Hopelijk heeft ze er iets van opgestoken. Inmiddels ligt het hele spul weer in bed.

Vandaag naar een carrièrebeurs geweest en dat was nogal een deceptie. Ik kwam echt thuis een gevoel dat niemand op me zat te wachten. Tot 2 meisjes enorm begonnen te stralen toen ze me zagen. Echt een lach van oor tot oor. O+ O+ En dreumes die vol enthousiasme "mamaaaa" riep O+ /verliefd
pi_133757101
Jemig Kyara. Ik kan me telkens niet voorstellen dat ze iemand die een huishouden als het jouwe draaiende houdt niet willen hebben. Organisatietalent voor het grijpen lijkt me!
pi_133757230
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Suikertante het volgende:
Jemig Kyara. Ik kan me telkens niet voorstellen dat ze iemand die een huishouden als het jouwe draaiende houdt niet willen hebben. Organisatietalent voor het grijpen lijkt me!
:D O+

Dit was vooral techniek, Randstad, coaching en young talent spotters. En profilering: kijk ons een goede werkgevers zijn. Maar we hebben geen vacatures, hou onze site maar in de gaten :') Zonde van tijd en geld dus.
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:51:16 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133757327
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Suikertante het volgende:
+1! Ik vind het geweldig knap hoe je het allemaal doet Kyara!

En die carrièrebeurs is idd vrij kansloos..vond ik 2 jaar geleden ook al -O-
pi_133757421
Nou ja, ik heb in elk geval het uwv weer laten zien dat ik heus mijn best wel doe ;)
Maar het zou fijn zijn als ik iig een keer ergens op gesprek mag komen. Maar goed, dat is off topic ;)
pi_133757526
Ik herken trouwens wel dat je bozig naar huis loopt en dan zie je die dolgelukkige grijns en ineens is je dag weer zonnig O+
pi_133757618
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef L-E het volgende:

Ze slaapt op haar eigen kamer ja :D

Vinden sommige van jullie maximaal 5 uur slaap in een nacht serieus luxe? Want daarna slaapt ze ook niet meer he, tot het tijd is op te staan wegens werk ofzo.
Nou ja, toen ze kleiner was vonden wij het ook niet erg maar ik las altijd dat de meeste baby's doorslapen na 6 maanden :')
E.
pi_133757701
Eetaanvulling: 5 flessen per dag, 3 van 200 en 2 van 120. 1 keer fruit en 1 keer groenten. Laatste fles voor de nacht rijstebloem erbij in.
Wat ze drinkt wisselt tussen de 60 en 170. Gemiddeld 120 denk ik.
E.
pi_133757727
Hoi allemaal!

Ik wil graag met jullie mee komen kletsen!
Sinds 15 augustus ben ik mama van een prachtig meisje!

Ik ben op FOK terecht gekomen via google!
pi_133757875
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:47 schreef Loj het volgende:

[..]

Oh Spark :(
Had het ook helemaal niet door dat jouw nachten ook zo slecht waren. Ik denk dat ik precies weet hoe je je voelt.
Ik heb een hele lading tips gekregen van iedereen. Heb je daar behoefte aan? Dan kan ik je wel ff (waarschijnlijk vannacht ;) ) een dm sturen :)
Verder gewoon een :* want die kan je gebruiken!
Graag! :*

Overigens zeg ik absoluut niet dat we het zo zwaar hebben. Je ziet mij hier eigenlijk zelden klagen over haar slechte slapen en er zijn altijd ouders die het met nog minder slaap moeten doen.
Maar soms he.. Soms zitten we er best even doorheen.
E.
pi_133758176
Hallo aapieannie!

Kyara, dat is toch heerlijk thuiskomen? Ik vind dat ook zo fijn, die grote lach altijd meteen.

Loj, dat voetenverhaal _O-

Venco, wat eng! Ik heb net Ravenswood gekeken, nu zou ik helemaal in mijn broek poepen van angst :D

E. Is zon heerlijke knuffelkont. Als ik haar op mijn arm neem drukt ze haar wang tegen mij aan en als ze echt moe begint te worden legt ze haar hoofd op mijn borst en kan ik kusjes geven op haar hoofd. Zo fijn O+
E.
pi_133758246
Ik vind het wel pittig Spark. 5 uur achter elkaar redden wij hier ook niet. Maar hier is het drinken en weer verder slapen. 's Nachts met een huilende baby in de weer zijn lijkt me heel slopend. En dat je er dan even doorheen zit lijkt me ook logisch.

Ik klaag dan misschien wat meer, maar soms is het gewoon fijn om het even van je af te schrijven.

Welkom aapieannie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')