quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:27 schreef Gulara het volgende:
Ik was iets na 7en m'n kind aan het duwen op de schommel in de speeltuin.![]()
klinkt als een slaapcyclus van max 5 uur. heeft ze al eens ergens anders geslapen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Wauw XM, wat een prachtige curve! Daar mag je echt super trots op zijn!
Omen, nogmaals sterkte. Het is ook heel onwerkelijk als het zo ineens over is.
FR, dat moet haar toch aardig dwars gezeten hebben. Sneu..
E. Heeft helemaal geen Forlax meer nodig sinds ze bijvoeding krijgt. Ze poept gemiddeld om de dag! Stinken jongens, stinken!!![]()
Bedankt allemaal, liefmeestal zeg ik er ook weinig over hoor, dat slechte doorslapen. Het is nou eenmaal zo..
Maar af en toe knapt het even, dan zitten we er beide echt doorheen. Begrijp ineens ook waarom mensen vaak scheiden na een kind, beide een geduld van niets![]()
Hoe het komt? Geen idee! We zijn rijstebloem gaan geven bij 4 maanden. Daar slaapt ze heel iets langer op maar nog steeds is het iedere nacht uiterlijk 4 uur raak. Ze slaapt gewoon niet meer dan 4 tot 5 uur achtereen en gaat dan huilen. We hebben het er al met het ziekenhuis over gehad, die raden aan een flesje te geven van maximaal 100 in de nacht. We dachten eerder dat het kwam door honger maar gisteren bijvoorbeeld heeft ze bijna 800 op plus bijvoeding. Dan heeft ze echt geen honger meer.
Het lijkt meer gewenning te zijn, net als iedere avond om 10 uur huilend wakker worden. Want ook dan wil ze niet verder slapen maar heeft eigenlijk ook maar weinig honger.
Dat vergat ik als aanvulling. Ik vind 5 uur al kortquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:51 schreef Suikertante het volgende:
Sparkling ik vind het al vermoeiend dat F elke dag om 5:30 zijn speen wil en die slaapt dan gewoon door. Ik vind dat het ouderschap met een goed slapende baby al veel energie kost. Dat heb ik er graag voor over hoor, maar ik ervaar het als intensief en koester dus mijn nachtrust! Dus voor jou en zeker voor Keshet en KJ en Loj en Fieder en alle anderen met nog minder nachtrust een extra
Uhhhh... Wat eng!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:58 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij spookt het hier in huis. Zit tv te kijken en ik hoor iets trillen in de keuken. Staat er een wijnglas, helemaal alleen en op zichzelf te trillen. Ben niet eens in het betreffende kastje geweest.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:00 schreef Juud-- het volgende:
Of het is een hint en vindt het glas dat je toe bent aan een wijntje. Proost;)
Naast de koelkast? Die doet hier de wijnglazen wel eens trillenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:58 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij spookt het hier in huis. Zit tv te kijken en ik hoor iets trillen in de keuken. Staat er een wijnglas, helemaal alleen en op zichzelf te trillen. Ben niet eens in het betreffende kastje geweest.
Oh Sparkquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Nee, ze heeft nog nooit ergens anders geslapen. Overdag slaapt ze ook kort maar dan zijn we toch al wakker. Om 19 uur ongeveer gaat ze naar bed, dan slaapt ze tot 22 uur. Dan gaat ze ongeveer 23 uur weer naar bed en slaapt ze zo in. En tussen half 3 en 4 is ze dus zo aan het huilen en moeilijk weer in slaap te krijgen. Af en toe lukt het wel maar dan wel 3 keer lopen en na de volgende slaapcyclus van 3 kwartier begint het opnieuw.
We hebben ook al geprobeerd het wakker worden van 22 uur in het donker te doen. Niet spelen en kletsen, alleen wat drinken en weer naar bed. Dan wordt ze nog vroeger wakker.
Ja gewoon duidelijk tijd voor een wijntje (of jip en Janneke champagnequote:Op vrijdag 29 november 2013 17:58 schreef vencodark het volgende:
Nee, buffetkast staat bij geen enkel apparaat in de buurt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Naast de koelkast? Die doet hier de wijnglazen wel eens trillen
Eens. Hier gaan de nachten al een tijdje best goed maar ik durf steeds niks te zeggen ivm fokwetquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:51 schreef Suikertante het volgende:
Sparkling ik vind het al vermoeiend dat F elke dag om 5:30 zijn speen wil en die slaapt dan gewoon door. Ik vind dat het ouderschap met een goed slapende baby al veel energie kost. Dat heb ik er graag voor over hoor, maar ik ervaar het als intensief en koester dus mijn nachtrust! Dus voor jou en zeker voor Keshet en KJ en Loj en Fieder en alle anderen met nog minder nachtrust een extra
Dit dusquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:20 schreef Fieder het volgende:
[..]
Eens. Hier gaan de nachten al een tijdje best goed maar ik durf steeds niks te zeggen ivm fokwetnu krijg ik vast spijt.
Het is gewoon heel zwaar als je 's nachts niet goed slaapt. De een kan daar beter tegen dan de ander. Ik heb heel veel slaap nodig en heb er dus al snel last van.
Dat van die 5 uur achter elkaar slapen wist ik niet! Toen L klein was () werd hij iedere 4 uur wakker. Hartstikke netjes voor een mini, maar dat was toch zwaar. Maar nu weet ik hoe dat komt.
Juud spannend he? Lekker genieten hoor![]()
Venco lekker volschenken dat glas!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef Loj het volgende:
De voeten van Ow zijn in een nachtje gegroeid tot een maatje 45 geloof ik! Al z'n sokken zijn opeens te klein! En gisteren was er nog niets aan de hand
(Oké misschien overdrijf ik een klein beetje)
Die komt er bij een tweede ook zekerquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef L-E het volgende:
Spark, slaapt ze in een eigen kamer of bij jullie? En hoe gaat het qua eten met haar verder?
(De oplettende lezer weet dat ik mijn stokpaardje De Co-Sleeper van stal ga halen he![]()
)
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Suikertante het volgende:
Jemig Kyara. Ik kan me telkens niet voorstellen dat ze iemand die een huishouden als het jouwe draaiende houdt niet willen hebben. Organisatietalent voor het grijpen lijkt me!
+1! Ik vind het geweldig knap hoe je het allemaal doet Kyara!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Suikertante het volgende:
Jemig Kyara. Ik kan me telkens niet voorstellen dat ze iemand die een huishouden als het jouwe draaiende houdt niet willen hebben. Organisatietalent voor het grijpen lijkt me!
Ze slaapt op haar eigen kamer jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef L-E het volgende:
Spark, slaapt ze in een eigen kamer of bij jullie? En hoe gaat het qua eten met haar verder?
(De oplettende lezer weet dat ik mijn stokpaardje De Co-Sleeper van stal ga halen he![]()
)
Graag!quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:47 schreef Loj het volgende:
[..]
Oh Spark![]()
Had het ook helemaal niet door dat jouw nachten ook zo slecht waren. Ik denk dat ik precies weet hoe je je voelt.
Ik heb een hele lading tips gekregen van iedereen. Heb je daar behoefte aan? Dan kan ik je wel ff (waarschijnlijk vannacht) een dm sturen
Verder gewoon eenwant die kan je gebruiken!
Dat zeg ik toch ook niet? Ik baal er af en toe ook van maar ik heb er minder moeite mee na het bijstellen van mijn verwachtingen. Drie uur slaap achter elkaar is heel fijn, 5 is luxe en langer dan dat is meer dan 4 jaar geleden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en 5 uur slaap met een baby kan misschien luxe zijn, maar dat wil niet zeggen dat het niet ook zwaar is. Zeker als het iedere nacht huilen is
Waarom niet? Wij 'moeten' ook naar zoiets toe. Op het cb zeiden ze vandaag dat tussen de 4-6 maanden je naar 4 flessen zou moeten en dan laatste fles ergens rond 20u en dan de volgende ochtend weer. Noor slaapt nu al maanden van 22:30-06:00.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:00 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind met 6 maanden van 19.00 tot 07.00 uur slapen echt niet 'gezond' voor zo'n wurm. Ik zou idd ook gewoon voeding aanbieden zoveel als ze wil drinken en ik zou rijstebloem stoppen, niet alle kindjes kunnen daar even goed tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |