SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus denk dat boxen daar niet lekker in past.quote:Muziek hoort echt bij jouw leven
3fm, je stereotoren of concerten zou jij niet kunnen opgeven.
muziek hoort helemaal bij jouw levenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:12 schreef B.ertha het volgende:
De zin is nu
[..]
Dus denk dat boxen daar niet lekker in past.
En muziekinstallatie vind ik dus ook niet zo leuk omdat dat woord in de vorige zin al staat.
Mocht Etcie mijn SS zijn, dan herken ik dat meteen aan het gedicht...quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
muziek hoort helemaal bij jouw leven
3FM op de radio aan, of een cd erin
en uit je dak gaan
concerten sla je echt nooit over
pas maar op, je wordt nog eens een dove
Thanks, maar past totaal niet in de stijl van mijn gedichtquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
muziek hoort helemaal bij jouw leven
3FM op de radio aan, of een cd erin
en uit je dak gaan
concerten sla je echt nooit over
pas maar op, je wordt nog eens een dove
quote:Muziek hoort echt bij jouw leven
3fm, je stereotoren of concerten zou jij niet kunnen opgeven.
ofquote:Muziek hoort echt bij jouw leven
3fm, je stereotoren of concerten zou jij niet op willen/kunnen geven.
quote:Een belangrijk deel van jouw leven is de muziek
3FM radio, CD's en concerten trekken jou als publiek.
Als het niet lekker wil rijmen, dan moet het maar dichten...quote:
Toch loopt 'zou jij niet kunnen opgeven.' qua klanken/lettergrepen/stramien niet lekker aan op je eerste zin, 'zou jij niet op kunnen geven.' loopt vlotter...quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:37 schreef B.ertha het volgende:
Ja, dat is ook mijn tactiek. Gewoon weggooien en opnieuw doen. Maar ik vond deze zin wel aardig lopen, alleen het woord stereotoren niet.
haha, ik vind precies het tegengestelde. Ik vind het namelijk heel geforceerd om 'op' te splitsen van 'geven' terwijl het ook aaneen kan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch loopt 'zou jij niet kunnen opgeven.' qua klanken/lettergrepen/stramien niet lekker aan op je eerste zin, 'zou jij niet op kunnen geven.' loopt vlotter...
Deze post mag je trouwens negeren, het is slechts mijn mening...![]()
Mijn mening:quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
haha, ik vind precies het tegengestelde. Ik vind het namelijk heel geforceerd om 'op' te splitsen van 'geven' terwijl het ook aaneen kan.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
http://storify.com/EliLan(...)weeting-his-flight-n
Waarom was de ander dan beter?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Net contact gehad met het bedrijf waar ik gesolliciteerd had. Het lag niet aan het gesprek of mijn uitstraling of mijn cv, die ander was (kortgezegd) gewoon beter.
Blij dat ik in elk geval het gesprek niet verkloot heb
Een deel van de werkzaamheden is het schrijven aan artikelen a.d.v. research. Dat heb ik nou niet bepaald vaak gedaan. Als die ander dat wel kan en dat bijvoorbeeld in de cv heeft staan, dan is die toch gewoon beterquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom was de ander dan beter?
Ik vind dat vaak een nog ergere drogreden dan 'gebrek aan ervaring'...
Misschien, maar mij zegt dat niet alles...quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een deel van de werkzaamheden is het schrijven aan artikelen a.d.v. research. Dat heb ik nou niet bepaald vaak gedaan. Als die ander dat wel kan en dat bijvoorbeeld in de cv heeft staan, dan is die toch gewoon beter
Dat heb je dan eerlijk verteld en misschien is dat het minpunt dan. Gebrek aan ervaring dan toch weer...quote:Ik heb tijdens het gesprek benoemd hoe ik het zou aanpakken, dat ik dat niet vaak doe omdat bij mij de content wordt aaangeleverd en ik hoogstend wat moet herschrijven.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Daar heb ik toch geen zak aanlaat maar. Ik ga wat anders doen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |