quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef Badger. het volgende:
Waarom dacht ik meteen aan Brian van de gouden kooi?
Dit dacht ik ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef Badger. het volgende:
Ik mis de Gouden kooi.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef Badger. het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:00 schreef very het volgende:
Spoiler: de hond is het begin, volgend seizoen gaan ze 1 voor 1 allemaal dood en is de serie afgelopen
Zou een welverdiend einde zijn. Die serie is de laatste tijd echt kut gewordenquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:00 schreef very het volgende:
Spoiler: de hond is het begin, volgend seizoen gaan ze 1 voor 1 allemaal dood en is de serie afgelopen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zou een welverdiend einde zijn. Die serie is de laatste tijd echt kut geworden
quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:57 schreef Munchlax het volgende:
Brian, je was een leuke hond.
Je was nog erg gezond.
Ookal zag je heel erg bleek.
Het was geen tekensteek.
Nee, Brian het is tijd.
We maken geen verwijt.
Je was een leuke hond.
En was nog erg gezond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
✯ ✯ ✯
Dit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:59 schreef Apuleius het volgende:
Om een fucking hond uit een wazige serie.
...quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:05 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Mooi he, was er kwartiertje mee bezig.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:06 schreef CamelNLD het volgende:
Seth zal wel Family Guy minder populair willen maken omdat hij ook bezig is met een hele nieuwe serie. Althans dat is de enige verklaring die ik kan verzinnen waarom je Brain anders de serie uit werkt.
Niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:18 schreef WhineAndShine het volgende:
Komen gewoon nieuwe afleveringen met Brian hoor...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Family_Guy_episodes
ik ook terwijl ik het niet eens keekquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef Badger. het volgende:
Breaking Bad, da's een goeie serie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan leuk?Dat uitgemolken south park?
quote:An unnamed episode will guest star Maya Rudolph as a runner whom Brian falls for and Glenn Howerton as the publisher of a children's book written by Joe. The episode is slated to air in the fall of 2014.[203]
Terecht, de Cleveland Show is kut.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terecht, de Cleveland Show is kut.
Inderdaad blij met een dooie mus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef Badger. het volgende:
para bradaquote:
Ik dacht dat "hontt" ook kon.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom in elk topic om je te verbeteren merk ik. Hondthet is hontd.
En in Friesland en Limburg is het "hondd" volgens mij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen in bepaalde gedeeltes van Zeeland en één dorpje in Zuid-Groningen.
Dat klopt, maar alleen in spreektaal.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:52 schreef HSG het volgende:
[..]
En in Friesland en Limburg is het "hondd" volgens mij.
Tenzij je in Brabant bent want dan is het "homt".quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar alleen in spreektaal.
Ik ben in Brabant en kan bevestigen dat dit klopt. In sommige steden zelfs hogt, maar dat leidt meestal tot rellen in de kroeg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Tenzij je in Brabant bent want dan is het "homt".
quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef Badger. het volgende:
Ik dacht even dat je wou zeggen dat je Brian mistquote:
South Park is juist een van de series die zich wel succesvol opnieuw heeft uitgevonden. Ik kijk het al zo'n 15 jaar en vind het nu leuker dan ooit. Spelen geniaal in op de actualiteit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan leuk?Dat uitgemolken south park?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben in Brabant en kan bevestigen dat dit klopt. In sommige steden zelfs hogt, maar dat leidt meestal tot rellen in de kroeg.
Ze doen gewoon South Park na...Kenny gaat ook altijd doodquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:56 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
South Park is juist een van de series die zich wel succesvol opnieuw heeft uitgevonden. Ik kijk het al zo'n 15 jaar en vind het nu leuker dan ooit. Spelen geniaal in op de actualiteit.
Kenny gaat echt ik weet niet hoe lang al niet meer dood..quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze doen gewoon South Park na...Kenny gaat ook altijd dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |