Tenzij je in Brabant bent want dan is het "homt".quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar alleen in spreektaal.
Ik ben in Brabant en kan bevestigen dat dit klopt. In sommige steden zelfs hogt, maar dat leidt meestal tot rellen in de kroeg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Tenzij je in Brabant bent want dan is het "homt".
quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef Badger. het volgende:
Waarom dacht ik meteen aan Brian van de gouden kooi?
Ik dacht even dat je wou zeggen dat je Brian mistquote:
South Park is juist een van de series die zich wel succesvol opnieuw heeft uitgevonden. Ik kijk het al zo'n 15 jaar en vind het nu leuker dan ooit. Spelen geniaal in op de actualiteit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan leuk?Dat uitgemolken south park?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben in Brabant en kan bevestigen dat dit klopt. In sommige steden zelfs hogt, maar dat leidt meestal tot rellen in de kroeg.
Ze doen gewoon South Park na...Kenny gaat ook altijd doodquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:56 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
South Park is juist een van de series die zich wel succesvol opnieuw heeft uitgevonden. Ik kijk het al zo'n 15 jaar en vind het nu leuker dan ooit. Spelen geniaal in op de actualiteit.
Kenny gaat echt ik weet niet hoe lang al niet meer dood..quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze doen gewoon South Park na...Kenny gaat ook altijd dood
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |