A houdt stellig vol en J zal het nooit toegeven, dus zal je moeten kiezen wie je wil gelovenquote:Op vrijdag 29 november 2013 05:19 schreef Juul87 het volgende:
Hij vertelde het vrij luchtig, maar ik heb wel regelmatig om bevestiging gevraagd en hij blijft er wel bij. Ik heb al heel wat keren duidelijk gemaakt dat hij echt eerlijk tegen me moest zijn, en dat ik echt niet boos zou worden als het een grapje was. Maar hij kan er niks anders van maken zegt hij. Hij komt er niet op terug. En hij weet dat ik hier absoluut op af zou knappen.
Ja dit dus...quote:Op vrijdag 29 november 2013 05:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
A houdt stellig vol en J zal het nooit toegeven, dus zal je moeten kiezen wie je wil geloven
Je weet al dat A een motief heeft om J zwart te maken, dus dat komt zijn geloofwaardigheid niet ten goede
Succes
Afgunst dus, niet geloven en zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 05:39 schreef Juul87 het volgende:
Wat dan wel weer zo is is dat J. altijd de meisjes krijgt en A. niet.
Verrassend... ik dacht dat juist mannenvriendschappen heel sterk waren. Bro's before ho's en zo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 06:29 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Mannen hebben vaak de neiging om elkaar te naaien als het om vrouwen gaat..
laat mij jou een leuk voorbeeldje geven van een "goede" vriend van mij en kijk dan maar wat je doet.
T = in dit geval mijn "goede" vriend
Ik had een leuk meisje ontmoet en was een keer wat drinken met haar bij een cafe in de buurt van mijn huis. T zag ons zitten en kwam naar binnen, gewoon gezellig zitten praten no problem..
op een gegeven moment begonnen we als groep af te spreken en wat te drinken, we wisselden skype uit om te praten en zo, enfin.. op een dag was ik bij dat meisje, we zaten film te kijken op de laptop en ik zou nog even wat langer blijven hangen maar T zat me te bellen omdat hij wou dat ik naar zijn huis kwam, ik zei dat ik al onderweg was (wat dus niet zo was) en dat ik hem zo zag.
Ineens belt hij dat meisje op skype, en zij zegt tegen mij zal ik opnemen?, waarop ik dus zeg "ja doe maar, maar doe alsof ik er niet ben".. zij neemt op en hun beginnen te praten, ik wou eigenlijk voor de grap in beeld komen en dan gezellig lullen maar net toen ik dat wou doen, stuurde hij ineens een link van mijn facebook naar haar toe en zei hij "wat is just_some_random_dude toch lelijk he?" ging hij me dus helemaal zwart lopen maken, en ik daar luisteren.
Ik dus tegen haar zeggen van hang op, zodat ik weg kon en toen belde hij mij zei hij nog vet rustig "hey man, ja ik heb nog met haar lopen praten ging nog even goed voor je praten"..
nja wat er verder is gebeurd is niet belangrijk maar zo zie je maar weer hoe mannen kunnen zijn.. ondanks dat ze al jaren kennen.
Nope.. niet altijd, sommige mannen veranderen helemaal als er een vagina in het spel komt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 06:30 schreef Juul87 het volgende:
[..]
Verrassend... ik dacht dat juist mannenvriendschappen heel sterk waren. Bro's before ho's en zo.
Veel mannen vertellen zichzelf graag dat veruit het merendeel aan slechte (vriendschappelijke) relatie-eigenschappen voorbehouden is aan vrouwen, maar aan de topics die zoal langskomen te zien zijn ze bij lange na niet zo anders als ze graag denken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 06:30 schreef Juul87 het volgende:
[..]
Verrassend... ik dacht dat juist mannenvriendschappen heel sterk waren. Bro's before ho's en zo.
Lelijk ben je niet, dus dat zou dan wel een poging tot kaping zijn geweest van die 'vriend'. Hoe is dat uiteindelijk afgelopen?quote:
Dankjequote:Op vrijdag 29 november 2013 06:50 schreef Juul87 het volgende:
[..]
Lelijk ben je niet, dus dat zou dan wel een poging tot kaping zijn geweest van die 'vriend'. Hoe is dat uiteindelijk afgelopen?
Of hij verteld de waarheid dat het er niet op staat..quote:Op vrijdag 29 november 2013 05:23 schreef Juul87 het volgende:
En als ik het aan J. zou vragen zou hij OF ontkennen OF liegen over de reden waarom het op de laptop stond lijkt mij. De waarheid zou iemand niet snel vertellen.
quote:
Ja, A probeert J. zwart te maken, maar de vraag is of A met waarheid probeert zwart te maken of met leugens.quote:
Daar komt ze maar op een manier achter, het vragen aan J.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:55 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Ja, A probeert J. zwart te maken, maar de vraag is of A met waarheid probeert zwart te maken of met leugens.
Waar ze allebei bij zijn! De enige manier om het meteen goed aan te pakken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar komt ze maar op een manier achter, het vragen aan J.
En daarbij, wij allemaal hebben wel eens rare dingen opgezocht neem ik aan. Ik vind dat TS zich druk maakt over niets eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:56 schreef Gutz het volgende:
Je kijkt niet standaard in iemand zn internet historie. Dus dat is gelul. A loopt de boel op te naaien en wil tussen jullie komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |