Nou ik vind ook dat ze niet moeilijk moeten doen over soft-drugs jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:13 schreef Tchock het volgende:
En de mensen die zeggen dat alcohol schadelijker is dan x of y doen dat echt alléén maar om te kunnen zeggen "... dus x of y moeten we niet zo moeilijk over doen"
inkt even opnieuw erin en uit doen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:13 schreef Tchock het volgende:
Kan ik mijn printer forceren te printen als 'ie denkt dat de inkt op is?
Zullen wij keer blowtje doen in Utrecht Ezell?quote:
Ik vind van wel. De overheid draait voor een groot deel van de kosten op en heeft als taak het land veiliger te maken, dus die hebben het volste recht dingen te controleren of verbieden. Of dat nou hardrijden of drugshandel of wapenbezit of mishandeling is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Het zou helemaal geen overheidstaak moeten zijn om zich te bemoeien met wat ik wel en niet mag gebruiken.
ik had het over tchocks printerquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen wij keer blowtje doen in Utrecht Ezell?
Ohquote:
Daar ben ik dan ook op tegen, het is niet dat ik vind dat de overheid alles moet tolereren en er wel voor op moet draaien als het fout gaat. Ik begrijp ook wel dat het nu zo is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:15 schreef Tchock het volgende:
. De overheid draait voor een groot deel van de kosten op
Jawel hoor. Al voor ik m`n vraag stelde maja:quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:16 schreef Ezell het volgende:
goh fok-it, die zag je vast niet aankomen
domme vragen bestaan nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoor. Al voor ik m`n vraag stelde maja:
Proberen kan altijd
Dus jij vindt dat alle drugs-, en wapens legaal moeten worden en meteen ook alle hulpdiensten afgeschaft? Dat is de enige manier waarop de Staat niet opdraait voor de kosten*quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook op tegen, het is niet dat ik vind dat de overheid alles moet tolereren en er wel voor op moet draaien als het fout gaat. Ik begrijp ook wel dat het nu zo is.
Geloof dat de meerderheid van de grote gemeentes daar ook voor pleit nu. Was laatst op het nieuwsquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:17 schreef Tjacka het volgende:
Wiet legaal maken zou een hele grote stap in de goede richting zijn.
Ja en ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:17 schreef Tchock het volgende:
Dus jij vindt dat alle drugs-, en wapens legaal moeten worden en meteen ook alle hulpdiensten afgeschaft?
Liberalist dus. Dat vind ik ongeveer de minst realistische stroming die ik ken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja en ja.
En geprivatiseerd waar mogelijk en anders de burger voor de kosten laten opdraaien die hij of zij maakt.
Ik niet, wel de stroming die (helaas) het verste afstaat van de hedendaagse maatschappij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Liberalist dus. Dat vind ik ongeveer de minst realistische stroming die ik ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |