Ach ja, dood kan ook op een andere manier volgen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind het waarschijnlijk veel te veel, maar om in coma te raken moet je nog eens veel te veel in het veelvoud drinken he
Goede vraag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:05 schreef Ezell het volgende:
Waarom is het normaal om veel te drinken? Hoe kan dat? Waarom is alcohol überhaupt zo geaccepteerd?
Erg apart ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:05 schreef Ezell het volgende:
Waarom is het normaal om veel te drinken? Hoe kan dat? Waarom is alcohol überhaupt zo geaccepteerd?
Dat laatste snap ik ook niet. Maar dat komt meer omdat ik het in verband zie met wiet wat nog amper geaccepteerd is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:05 schreef Ezell het volgende:
Omdat het makkelijk verkrijgbaar is en al letterlijk eeuwen door vrijwel iedereen gedronken wordt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:05 schreef Ezell het volgende:
Het is eigenlijk toch wel een heel raar middeltje als je erover nadenkt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het makkelijk verkrijgbaar is en al letterlijk eeuwen door vrijwel iedereen gedronken wordt.
De meest schadelijkste drug na cocaïne en heroïne als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het makkelijk verkrijgbaar is en al letterlijk eeuwen door vrijwel iedereen gedronken wordt.
Kan ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Waar je op Thuisbezorgd.nl een sixpack bier kan bestellen zou je dat evengoed ook met jointjes moeten kunnen doen. Daar moet het eigenlijk heengaan.
Dit topic behandelt echt de hele tijd dezelfde onderwerpenquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De meest schadelijkste drug na cocaïne en heroïne als je het mij vraagt.
Oh ja?quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is eigenlijk toch wel een heel raar middeltje als je erover nadenkt.
Ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit topic behandelt echt de hele tijd dezelfde onderwerpen
quote:
Ik snap iets niet, zijn truffels nou legaal?quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee maar is toch sowieso idioot dat je op online smartshop sites je truffels en shit kan kopen
![]()
Maar wiet niet?
Geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap iets niet, zijn truffels nou legaal?
Nog maar een keer dan: ik vind niet dat alcohol zo extreem schadelijk is. Absoluut gezien wel, maar dat komt omdat letterlijk 100 keer meer mensen alcohol 'gebruiken', en duizenden keren als je het over regelmatig gebruik hebt. Dan is de kans dat mensen tussen zitten die er niet mee om kunnen gaan nou eenmaal groter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |