Ik wil wel weten wat BF4 moet kosten aldaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemand trouwens al enig idee van prijzen voor games bij de MM? Ga straks ff langs voor oa. Killzone
Nee, die verkoopt hem alweer door aan een anderquote:
KZ BUNDURU? EN WAAR IS OPHALEN?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kopen? 500 euro, moet je hem wel vanmiddag komen ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon PS4, maar ik wil er wel met stift een Helghast op tekenen heurquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
KZ BUNDURU? EN WAAR IS OPHALEN?
Ja maar dat is te veel geldquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, gewoon PS4, maar ik wil er wel met stift een Helghast op tekenen heur
Ben ik dan de nieuwe eigenaar wellicht?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die verkoopt hem alweer door aan een ander
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
dat moment dat je bij intertoys gewoon een KZ bundel met controlelr en camera in je mandje kan mikken en afreken en dat ie daarna pas zegt niet leverbaar
Bel de MM eensquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ben ik dan de nieuwe eigenaar wellicht?
quote:Status zending:
Zending is ontvangen door PostNL.
Hup hup, doe ff. Ik kan nu ff niet bellen en heb al hier overgehaald dat ze zo voor de pauze oliebollen moeten halen want er staat nu een kraam tegenover de MMquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen al gebeld doe jij maar (+vrouwelijke charmes == free PS4)
Je had verwacht dat PSN lekker vlot zou zijn? Ik verwacht taferelen als bij een WoW, Diablo III of SImcity: netwerk platgespamdquote:
haha ja is ook wel, maar ik kan niet eens aanmelden. Heb inmiddels maar de update via usb gedaan (wat veel sneller is overigens).quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had verwacht dat PSN lekker vlot zou zijn? Ik verwacht taferelen als bij een WoW, Diablo III of SImcity: netwerk platgespamd
Als ik tegen mijn chef zeg dat ik even weg ben om games of wat dan ook te halen vind ie het prima.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hup hup, doe ff. Ik kan nu ff niet bellen en heb al hier overgehaald dat ze zo voor de pauze oliebollen moeten halen want er staat nu een kraam tegenover de MM
zolang ze nog niet door hebben wat het plan is gaan we nog steedsdus snel bellen want ze wilt dan wel zo weg om te halen
haha strak planquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als ik tegen mijn chef zeg dat ik even weg ben om games of wat dan ook te halen vind ie het prima.
Mits het niet te druk is.
Ik ga zo Delft centrum in voor wat games. Mocht ik nog een console vinden, laat ik hem apart leggen voor een fokker. Winkel + nummer komen hier te staan en dan wordt het een race tegen andere fokkers.
Idee?
Ja toch?quote:
nonstop bezettoonquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hup hup, doe ff. Ik kan nu ff niet bellen en heb al hier overgehaald dat ze zo voor de pauze oliebollen moeten halen want er staat nu een kraam tegenover de MM
zolang ze nog niet door hebben wat het plan is gaan we nog steedsdus snel bellen want ze wilt dan wel zo weg om te halen
Doen ze toch nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als ik tegen mijn chef zeg dat ik even weg ben om games of wat dan ook te halen vind ie het prima.
Mits het niet te druk is.
Ik ga zo Delft centrum in voor wat games. Mocht ik nog een console vinden, laat ik hem apart leggen voor een fokker. Winkel + nummer komen hier te staan en dan wordt het een race tegen andere fokkers.
Idee?
ik heb gezegd dat ik ngo ff wat af moet maken dus blijf maar proberen, als ik hier in de kamer met de MM ga zitten bellen valt wel op einzquote:
Ow? Met de Wii toendertijd ook gedaan op een ander forum. Op naam van de Vries laten apart leggen met toezegging dat hij die zelfde dag nog gehaald werd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |