I know maar je moet toch wel kijk hebben op de pre-orders lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, een fabriek kan maar zo veel maken.
Wat is er zo leuk aan om mensen te trollen om te denken dat ze een ps4 kunnen kopen terwijl je hem toch niet verkoopt. Lekker kansloos wel.quote:
Kan je de interface ook op Engels zetten? Ik vind die Nederlandse vertalingen altijd zo gaar.quote:
of de webshops van intertoys en bartsmit blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm het is eerder dat winkels uitgaan van het meest positieve scenario zodat ze meer orders binnen halen. Niet het meest realistische scenario. Ze denken er altijd 10 te krijgen en ze krijgen er 4. Maar die order staat toch en de meeste mensen wachten dan.
Dit is al in topic 1 de voorspelling.
Puntje bij paaltje kan je veel beter vroeg bij bol, MM, etc online bestellen. Daar gaat de bulk heen.
ja dat kan jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kan je de interface ook op Engels zetten? Ik vind die Nederlandse vertalingen altijd zo gaar.
Voorraad en distributie is dan ook veel makkelijker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:59 schreef byah het volgende:
[..]
of de webshops van intertoys en bartsmit blijkbaar.
Ik denk dat er nog heel veel mensen teleurgsteld gaan worden die een pre order bij een van die fysieke winkels hebben gedaan.
Is misschien ook wel zo, maar toch vind ik ook dat Sony daar gewoon lekker eerder mee had moeten komen ipv zo kort op de releasedatumquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anticiperen is geen feit. De winkels mogen natuurlijk verwachten dat ze drie pallets krijgen, maar als ze er niet zijn
Doe eens niet zo stom. Ik heb de PS4 niet gekocht met de intentie er op te verdienen, zoals een hoop parasieten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan om mensen te trollen om te denken dat ze een ps4 kunnen kopen terwijl je hem toch niet verkoopt. Lekker kansloos wel.
Had er wel respect voor gehad als je hem op MP zette met het oogmerk om winst te maken. Nu lach ik je uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:57 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stom. Ik heb de PS4 niet gekocht met de intentie er op te verdienen, zoals een hoop parasieten.
Ik wil gewoon kijken wat de gek ervoor geeft. Daarbij stikt het op MP van de consoles, dus als iemand echt desperate is, vinden ze er wel 1 hoor.
Politiek correct gezeik hier.
Denk dat je de winkels boos moet aankijken. Die duwen alles via online weg. Er zijn de laatste dagen juist extra consoles beschikbaar gekomen online.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is misschien ook wel zo, maar toch vind ik ook dat Sony daar gewoon lekker eerder mee had moeten komen ipv zo kort op de releasedatum
I know, zo hebben wij er ook een besteld. Maar dan kan je dus niet naar de winkels op zich kijken, want ik geloof dat het allemaal franchisers zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denk dat je de winkels boos moet aankijken. Die duwen alles via online weg. Er zijn de laatste dagen juist extra consoles beschikbaar gekomen online.
Dit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:01 schreef Ipho het volgende:
[..]
Had er wel respect voor gehad als je hem op MP zette met het oogmerk om winst te maken. Nu lach ik je uit.
Knock yourself out. Ik ben gewoon nieuwsgierig wat men ervoor wil geven, ik sta daar vrij in om het te doen en godzeidank ben ik niemand van jullie ook maar een beetje verantwoording verschuldigd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:01 schreef Ipho het volgende:
[..]
Had er wel respect voor gehad als je hem op MP zette met het oogmerk om winst te maken. Nu lach ik je uit.
PSN op zijn gat soms?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:04 schreef Roypsv het volgende:
iedereen zet die update op je usb want het downloaden werkt voor geen meter :p
Is dan het bestand corruptquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:04 schreef Roypsv het volgende:
iedereen zet die update op je usb want het downloaden werkt voor geen meter :p
Royal Sadnessquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:29 schreef Catch_me het volgende:
EPIC moment in de Bart Smit. Rij voor de balie: Mededeling verkoopster aan wachtenden: nog 20 mensen voor je op de reserveringslijst.
Ik: Killzone uit schap pakken, afrekenen.
Verkoopster: 'Heb je wel een PS4?' Ik: Ja, woensdag bij jullie online besteld, komt om 12:30 binnen.![]()
GROTE ogen achter die verkoopbalie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |