quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:41 schreef Catch_me het volgende:
waarom kopen mensen kut games zoals fifa
Omdat PlayStation gamers het meest casual volk van dit moment zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:41 schreef Catch_me het volgende:
waarom kopen mensen kut games zoals fifa
Aldus de Nintendo Frontman.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat PlayStation gamers het meest casual volk van dit moment zijn.
Ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:40 schreef HostiHawaii het volgende:
Wie van hier is Teunke7 op T.net? Ik gok ManianMan....
Idd. Sony zo'n groot bedrijf... en dan nog tekortenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje, op Tweakers zeiden ze al dat er heel veel winkels te weinig voorraad gekregen hebben, wat kut. Begrijp me niet verkeerd, ben blij dat we hem gister hebben kunnen bestellen, maar eigenlijk slaat het gewoon nergens op.
sorry maar ...quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:51 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga mijn mega bundel voor de lol op marktplaats zetten, eens kijken wat er gebeurt.
No way dat ik hem verkoop, zelfs niet met 200 euro winst, maar toch.
Voor de leuk.
Linkje volgt.
Stonden al biedingen van 600 euro op gewone Playstations, dus je zou gerust een stuk hoger moeten vangen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:51 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga mijn mega bundel voor de lol op marktplaats zetten, eens kijken wat er gebeurt.
Voor de leuk.
Linkje volgt.
Precies volgens planning. Uitverkocht zijn is de beste reclame.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje, op Tweakers zeiden ze al dat er heel veel winkels te weinig voorraad gekregen hebben, wat kut. Begrijp me niet verkeerd, ben blij dat we hem gister hebben kunnen bestellen, maar eigenlijk slaat het gewoon nergens op.
Yup, uitverkocht is ook meer hype. Is puur psychologisch. Als er ruim voldoende consoles zijn, lijkt de console minder gewild en verkopen ze gewoon minder.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies volgens planning. Uitverkocht zijn is de beste reclame.
Rijen voor de deur en uitverkocht. Daar haal je het journal mee.
Winkels vol met consoles daar verkoop je niks mee.
Misschien, maar het gaat er meer om dat er minder wordt geleverd aan de winkels dan dat ze geanticipeerd hadden. Want als dat gebeurt was, was hij alsnog uitverkocht en stonden er rijen dik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies volgens planning. Uitverkocht zijn is de beste reclame.
Rijen voor de deur en uitverkocht. Daar haal je het journal mee.
Winkels vol met consoles daar verkoop je niks mee.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:51 schreef HostiHawaii het volgende:
Voor de leuk.
Linkje volgt.
Uhm, een fabriek kan maar zo veel maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. Sony zo'n groot bedrijf... en dan nog tekorten
Uw mening is lucht voor mij.quote:
Uhmmm het is eerder dat winkels uitgaan van het meest positieve scenario zodat ze meer orders binnen halen. Niet het meest realistische scenario. Ze denken er altijd 10 te krijgen en ze krijgen er 4. Maar die order staat toch en de meeste mensen wachten dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien, maar het gaat er meer om dat er minder wordt geleverd aan de winkels dan dat ze geanticipeerd hadden. Want als dat gebeurt was, was hij alsnog uitverkocht en stonden er rijen dik.
Anticiperen is geen feit. De winkels mogen natuurlijk verwachten dat ze drie pallets krijgen, maar als ze er niet zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien, maar het gaat er meer om dat er minder wordt geleverd aan de winkels dan dat ze geanticipeerd hadden. Want als dat gebeurt was, was hij alsnog uitverkocht en stonden er rijen dik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |