abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133730189
Het overzicht van het Silly Season 2014 in volgorde van het constructeurskampioenschap 2013.

bold = bevestigd
italic = onwaarschijnlijk

Red Bull Racing
Motor: Renault V6 turbo
Coureurs:
Sebastian Vettel (contract t/m 2016)
Daniel Ricciardo (contract t/m 2016)
Gerucht:

Mercedes AMG Petronas F1 Team
Motor: Mercedes V6 turbo
Coureurs:
Nico Rosberg (contract t/m 2015)
Lewis Hamilton (contract t/m 2015)
Gerucht:

Scuderia Ferrari
Motor: Ferrari V6 turbo
Coureurs:
Fernando Alonso (contract t/m 2016)
Kimi Raikkonen (contract t/m 2015)
Gerucht:

Lotus F1 Team
Motor: Renault V6 turbo
Coureurs:
Romain Grosjean (contact t/m 2014)
Pastor Maldonado (contact t/m 2014)
Gerucht:

McLaren Mercedes
Motor: Mercedes V6 turbo (Honda V6 turbo vanaf 2015)
Coureurs:
Jenson Button (contract t/m 2014)
Kevin Magnussen (contract t/m 2014)
Gerucht:

Sahara Force India F1 Team
Motor: Mercedes V6 turbo
Coureurs:
Adrian Sutil (contract t/m 2013)
Paul Di Resta (contract t/m 2014)
Gerucht: Nico Hulkenberg, Sergio Perez, James Calado, Max Chilton, Giedo van der Garde, Robin Frijns

Sauber F1 Team
Motor: Ferrari V6 turbo
Coureurs:
Sergei Sirotkin (contract t/m 2014?)
Esteban Gutierrez (contract t/m 2013)
Gerucht: Adrian Sutil, Nico Hulkenberg, Vitaly Petrov, Giedo van der Garde

Scuderia Toro Rosso
Motor: Renault V6 turbo
Coureurs:
Jean-Eric Vergne (contract t/m 2014)
Daniil Kvyat (contract t/m 2014)
Gerucht:

Williams F1 Team
Motor: Mercedes V6 turbo
Coureurs:
Felipe Massa (contract t/m 2015?)
Valtteri Bottas (contract t/m 2015?)
Gerucht:

Marussia F1 Team
Motor: Ferrari V6 turbo
Coureurs:
Jules Bianchi (contract t/m 2014)
Max Chilton (contract t/m 2013)
Gerucht: Vitaly Petrov, Rodolfo Gonzalez, Stoffel Vandoorne

Caterham F1 Team
Motor: Renault V6 turbo
Coureurs:
Charles Pic (contract t/m 2014)
Giedo van der Garde (contract t/m 2013, optie voor nog een jaar)
Gerucht: Marcus Ericsson, Heikki Kovalainen, Alexander Rossi, Robin Frijns

[ Bericht 2% gewijzigd door sasquatsch op 29-11-2013 18:51:02 (Maldonado/Grosjean bevestigd) ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_133730521
Hier overigens mijn bron voor 'Brawn naar FIA':

SportmphMark twitterde op donderdag 28-11-2013 om 09:00:17 Ross leaving Merc. Expect to see him in an FIA role soon. See my Autsport column today. reageer retweet
pi_133746936
Lotus_F1Team twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 17:03:18 You never forget your first time... http://t.co/OFfGv6XVf7 reageer retweet
SkySportsF1 twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 17:03:51 Lotus confirm that @Pastormaldo will join @RGrosjean in 2014 #skyf1 reageer retweet
Maldonado bevestigd bij Lotus.
pi_133747023
Joepie :')
  vrijdag 29 november 2013 @ 17:13:32 #5
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_133747136
Pfffffff :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 17:19:35 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_133747270
Nog niet van die brokkenpiloot verlost :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 november 2013 @ 17:22:38 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133747342
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Nog niet van die brokkenpiloot verlost :')
Is natuurlijk maar afwachten wat voor auto ze volgend jaar hebben maar als die net zo goed is als dit jaar dan kan hij dus veel meer bepalende schade aanrichten
pi_133747399
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is natuurlijk maar afwachten wat voor auto ze volgend jaar hebben maar als die net zo goed is als dit jaar dan kan hij dus veel meer bepalende schade aanrichten
Verwacht helemaal niks van Lotus, ze zitten diep in de problemen. Ohnee...Quantum gaat ze als enige team op de grid schuldenvrij maken _O_
pi_133747412
Tsja, het was of dit of volgend jaar geen Lotus aan de start, en Grosjean was dit jaar toch wel een waardevolle aanvulling. Dat er dan maar een pannenkoek met een smak geld naast moet zitten, het zij zo...
pi_133747436
Toch zonde dat The Hulk dat stoeltje niet krijgt }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 29 november 2013 @ 17:25:53 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133747447
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:24 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Verwacht helemaal niks van Lotus, ze zitten diep in de problemen. Ohnee...Quantum gaat ze als enige team op de grid schuldenvrij maken _O_
Die kans is inderdaad groot, zullen toch de grote jongens zijn die vooraan staan
pi_133747485
quote:
Het management van Giedo van der Garde hecht eraan om recente berichten in diverse media te ontkrachten over de vermeende intentie van Marcel Boekhoorn, de aanstaande schoonvader van Giedo van der Garde, in aandelen van Force India te investeren. Daar is geen sprake van. Datzelfde geldt voor eerdere geruchten over een investering in aandelen van het Williams F1 Team. Een investering in een Formule 1-team past nadrukkelijk niet in het investeringsprofiel van Boekhoorn M&A, het investeringsvehikel van Marcel Boekhoorn. Bovendien staat de verwerving van een minderheidsbelang in een F1-team los van het verkrijgen van een racestoeltje voor Van der Garde. Dat zijn immers volledig gescheiden trajecten.
Giedo heeft afgelopen seizoen een uitstekend debuut gemaakt in de Formule 1 en is daar het Caterham-team van eigenaar Tony Fernandes zeer erkentelijk voor. De relatie met het team is uitstekend en de gesprekken over volgend jaar verlopen dan ook in een goede sfeer. De uitkomst van deze gesprekken blijft vooralsnog onzeker. Behalve met Caterham heeft het management van Giedo van der Garde ook contacten met diverse andere geïnteresseerde teams. Alle ontwikkelingen op de rijdersmarkt worden momenteel nauwlettend in de gaten gehouden.
Het staat wel vast dat Van der Garde ook in 2014 weer kan rekenen op de steun van zijn loyale sponsors McGregor, Regus, Cashper en Beelen.
Aldus RTL GP op Facebook.
pi_133748871
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:24 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Verwacht helemaal niks van Lotus, ze zitten diep in de problemen. Ohnee...Quantum gaat ze als enige team op de grid schuldenvrij maken _O_
Niet alleen Lotus, ook Sauber, want de Russen schijnen vooralsnog niet met geld over de brug te komen. Sauber zou zelfs openstaan voor een verkoop van het team.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_133749232
Maldonado _O_
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_133749233
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is natuurlijk maar afwachten wat voor auto ze volgend jaar hebben maar als die net zo goed is als dit jaar dan kan hij dus veel meer bepalende schade aanrichten
Met die brokken viel het dit jaar best wel mee.
pi_133749439
Ach ja lekker makkelijk toch. Zeiken op Grosjean en Maldonado dat ze altijd maar crashen.
Let maar op; dit gaat de Verstappen grindbak grapjes achterna.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 19:10:15 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_133750198
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:43 schreef Beach het volgende:
Ach ja lekker makkelijk toch. Zeiken op Grosjean en Maldonado dat ze altijd maar crashen.
Let maar op; dit gaat de Verstappen grindbak grapjes achterna.
Grosjean is aardig gegroeid dit seizoen, Maldonado is echt niks gegroeid en heeft zijn titel vrij recentelijk nog eer aangedaan.

En iemand die al 3 jaar in de F1 zit en wordt verslagen door een rookie hoort niet in een topteam.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_133750448
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Nattekat het volgende:

En iemand die al 3 jaar in de F1 zit en wordt verslagen door een rookie hoort niet in een topteam.
Dat was sabotage hoor, anders was Pastor natuurlijk makkelijk voor Bottas geëindigd! :Y

:')
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:21:24 #19
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_133750641
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:43 schreef Beach het volgende:
Ach ja lekker makkelijk toch. Zeiken op Grosjean en Maldonado dat ze altijd maar crashen.
Let maar op; dit gaat de Verstappen grindbak grapjes achterna.
Was het maar waar, dan waren er tenminste nog grindbakken.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_133754787
Volgens mij was Maldo echt wel sneller dan Bottas, tot het laatste gedeelte van dit seizoen toen ie niet meer gemotiveerd was.

Dus hij is snel, heeft de centen, misschien kunnen ze bij Lotus aan die knikker in zijn kop werken.
.
  vrijdag 29 november 2013 @ 22:35:33 #21
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_133759541
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:00 schreef Fer het volgende:
Volgens mij was Maldo echt wel sneller dan Bottas, tot het laatste gedeelte van dit seizoen toen ie niet meer gemotiveerd was.
Oh nou dan is het goed. :')

Bij Giedo werden prestaties in het tweede deel van het tweede seizoen hier op fok juist aangegrepen om aan te geven waarom hij toch echt beter is dan Pic.
Punt is dat je het maar net zo kan interpreteren als je wil.
pi_133760318
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:21 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Niet alleen Lotus, ook Sauber, want de Russen schijnen vooralsnog niet met geld over de brug te komen. Sauber zou zelfs openstaan voor een verkoop van het team.
Alle priveteams hebben problemen. Mede ook de schuld van RBR wat zich niet aan de RRA heeft gehouden de afgelopen jaren, daardoor werden andere teams zoals Lotus gedwongen om meer uit te geven om toch bij de top aan te haken.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 29 november 2013 @ 22:53:52 #23
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133760388
zeker, maar aan de andere kant heeft Red Bull ook wel weer gelijk als het stelt dat als je wint je veel kritiek krijgt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133878541
Hulkenberg officieel naar Force India
  woensdag 4 december 2013 @ 03:02:34 #25
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133899012
Over silly season én een nieuw tijdperk gesproken, Red Bull heeft wel een leuke conceptwagen ontworpen, eentje die laat zien hoe een gesloten F1 wagen eruit zou kunnen zien.
De Red Bull X 2014:





Hebben ze gemaakt voor Gran Turismo 6, voor GT5 hadden ze in 2010 ook al een model gemaakt, de X 1


http://www.topgear.com/uk(...)-revealed-2013-12-03
pi_133899278
Lastig banden wisselen. :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 4 december 2013 @ 09:32:45 #27
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133900528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 03:02 schreef SiGNe het volgende:
Over silly season én een nieuw tijdperk gesproken, Red Bull heeft wel een leuke conceptwagen ontworpen, eentje die laat zien hoe een gesloten F1 wagen eruit zou kunnen zien.
De Red Bull X 2014:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hebben ze gemaakt voor Gran Turismo 6, voor GT5 hadden ze in 2010 ook al een model gemaakt, de X 1
[ afbeelding ]

http://www.topgear.com/uk(...)-revealed-2013-12-03
Beetje futuristische Le Mans auto :D I like it
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_133901559
Hulkenberg bevestigd bij Force India.

Wachten is op Perez i guess.

Kortom voor Giedo zijn er geen betere opties dan Caterham .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_133901842
Zolang er plekken open zijn bij Force India en Sauber zijn dat de betere opties.
Maar ik verwacht inderdaad dat hij bij Caterham blijft.

Er zijn nog 6 plekken open:
Caterham: 2
Sauber: 2
Force India: 1
Marussia: 1
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_133901949
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:37 schreef sasquatsch het volgende:
Zolang er plekken open zijn bij Force India en Sauber zijn dat de betere opties.
Maar ik verwacht inderdaad dat hij bij Caterham blijft.

Er zijn nog 6 plekken open:
Caterham: 2
Sauber: 2
Force India: 1
Marussia: 1
Force India plek 2 gaat zeer wrs wel naar Perez.

Ik zie hem niet terug gaan naar Sauber en Marussia of Caterham zijn mindere opties.

Caterham gokje 1 stoeltje voor Giedo , 1 Vrije plek want Pic gaat eruit.

Sauber , Esteban blijft want dikke sponsor, dus 1 vrije plek ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_133901993
In het kader van mijn ´´onderzoek´´ of de F1 vroeger echt beter was, kijk ik nu de race op estoril uit 1994 (in etappes, als ik even tijd heb...)

Opvallend, op 55 van de 70 ronden wordt gemeld dat er tot nu toe SLECHTS 7 ! uitvallers zijn.
:D
Zoveel heb je nu amper na 2 races :P
Verder is het verschil tussen de snelle wagens, Williamsen, Ferrari´s, met de langzaamsten erg groot waardoor het inhalen van achterblijvers een wel erg groot issue lijkt. En racebepalend. Meer dan tegenwoordig en meer zoals bij de WEC.
Maar qua race zou dit afgelopen jaar zeker geen hoogvlieger zijn geweest...

Oja, Verstappen maakt behoorlijk gehakt van JJ Lehto in de andere Benetton w/
pi_133902283
quote:
8s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:42 schreef Joene het volgende:

[..]

Force India plek 2 gaat zeer wrs wel naar Perez.

Ik zie hem niet terug gaan naar Sauber en Marussia of Caterham zijn mindere opties.

Caterham gokje 1 stoeltje voor Giedo , 1 Vrije plek want Pic gaat eruit.

Sauber , Esteban blijft want dikke sponsor, dus 1 vrije plek ?
Als FI Perez had willen hebben hadden ze dat wel tegelijk met Hulkenberg bekend gemaakt zoals ze tot nog toe elk jaar deden. Dat ze dat niet gedaan hebben betekent dat de tweede coureur nog niet rond is. DIt kan Perez zijn, maar ook Sutil of Van der Garde. Of misschien nog wel iemand anders.

Daarnaast hebben Perez en Gutierrez dezelfde sponsor, dus is het nog maar de vraag of die voor beide coureurs bij verschillende teams wil betalen. Sowieso loopt het contract van Telmex af bij Sauber. Ik heb het idee dat dat een driejarig contract was, en Gutierrez een noodoplossing was omdat Perez naar McLaren ging, die geen Telmex sponsoring naast Vodafone wil hebben.
Telmex zal waarschijnlijk met Perez verder gaan (of dat nu bij Sauber is of Force India). Dat betekent het einde van Gutierrez of beide moeten bij Sauber gaan rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 december 2013 @ 10:58:54 #33
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133902362
Over Frijns doet het gerucht de ronde dat hij in beeld is bij Porsche voor hun LMP1-project
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133902409
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:56 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Als FI Perez had willen hebben hadden ze dat wel tegelijk met Hulkenberg bekend gemaakt zoals ze tot nog toe elk jaar deden. Dat ze dat niet gedaan hebben betekent dat de tweede coureur nog niet rond is. DIt kan Perez zijn, maar ook Sutil of Van der Garde. Of misschien nog wel iemand anders.

Daarnaast hebben Perez en Gutierrez dezelfde sponsor, dus is het nog maar de vraag of die voor beide coureurs bij verschillende teams wil betalen. Sowieso loopt het contract van Telmex af bij Sauber. Ik heb het idee dat dat een driejarig contract was, en Gutierrez een noodoplossing was omdat Perez naar McLaren ging, die geen Telmex sponsoring naast Vodafone wil hebben.
Telmex zal waarschijnlijk met Perez verder gaan (of dat nu bij Sauber is of Force India). Dat betekent het einde van Gutierrez of beide moeten bij Sauber gaan rijden.
Mooie conclusie :D

Alleen Guitierrez word al zn hele leven lang gesponsord door Telmex ook zn rookie en junior programma's zijn betaald door Telmex , zou kunnen dat ze niet 2 teams tegelijk willen voorzien van Sponsor geld idd . En dan zal idd gekozen worden voor Perez.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_133902891
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:44 schreef Marks het volgende:
In het kader van mijn ´´onderzoek´´ of de F1 vroeger echt beter was, kijk ik nu de race op estoril uit 1994 (in etappes, als ik even tijd heb...)

Opvallend, op 55 van de 70 ronden wordt gemeld dat er tot nu toe SLECHTS 7 ! uitvallers zijn.
:D
Zoveel heb je nu amper na 2 races :P
Verder is het verschil tussen de snelle wagens, Williamsen, Ferrari´s, met de langzaamsten erg groot waardoor het inhalen van achterblijvers een wel erg groot issue lijkt. En racebepalend. Meer dan tegenwoordig en meer zoals bij de WEC.
Maar qua race zou dit afgelopen jaar zeker geen hoogvlieger zijn geweest...

Oja, Verstappen maakt behoorlijk gehakt van JJ Lehto in de andere Benetton w/
SPOILER: semi-offtopic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_133903153
Is het zand strooien alvast begonnen?:
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2013/12_december/131202_Crisismanagement_bij_RedBull.xml

quote:
‘Ik denk dat we momenteel ergens tussen milde paniek en crisismanagement verkeren’, aldus Newey, die grapte dat hij nog wel zo’n zes maanden nodig heeft met de ontwikkeling van de nieuwe RB10. ‘De reglementen van volgend jaar zijn een ingrijpende wijziging, waaronder een zeer complexe krachtbron. Ik denk dat dit voor veel teams, waaronder Red Bull, een hele grote uitdaging is.’
pi_133903501
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
Over Frijns doet het gerucht de ronde dat hij in beeld is bij Porsche voor hun LMP1-project
Tja.... leuk, maar als individu komt je prestatie minder naar boven dan bij een formule klasse.
En zo lekker schijnt het nog niet te gaan met de Porsche, al hoeft hij natuurlijk ook nog niet klaar te zijn. Maar soepel schijnt de ontwikkeling zeker niet te gaan. Ook is het onduidelijk of ze wel alle (alsof het er al zoveel zijn..) races mee gaan doen.
pi_133904630
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:42 schreef Marks het volgende:

[..]

Tja.... leuk, maar als individu komt je prestatie minder naar boven dan bij een formule klasse.
En zo lekker schijnt het nog niet te gaan met de Porsche, al hoeft hij natuurlijk ook nog niet klaar te zijn. Maar soepel schijnt de ontwikkeling zeker niet te gaan. Ook is het onduidelijk of ze wel alle (alsof het er al zoveel zijn..) races mee gaan doen.
Sowieso als die niet nu in de f1 komt of ovals is het klaar met de "grote" carriere dingen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_133904646
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
Over Frijns doet het gerucht de ronde dat hij in beeld is bij Porsche voor hun LMP1-project
voorlopig is die nu rondjes aan het rijden op Zandvoort, aldus zn twitter.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_133909451
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Joene het volgende:

Sowieso als die niet nu in de f1 komt of ovals is het klaar met de "grote" carriere dingen.
Een betaalde carriere als fabrieksrijder van Porsche is ook zeker niet slecht, maar waarschijnlijk niet direct zijn eerste optie.
pi_133909974
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Joene het volgende:

[..]

Sowieso als die niet nu in de f1 komt of ovals is het klaar met de "grote" carriere dingen.
Schumacher en Bruno Senna reden ook Le Mans Series voordat ze in de F1 kwamen, net zoals Albers en Di Resta DTM reden voor hun F1 carriere.

Dus als Frijns in een van die klassen goed presteert is nog alles mogelijk.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_133910085
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:18 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Schumacher en Bruno Senna reden ook Le Mans Series voordat ze in de F1 kwamen, net zoals Albers en Di Resta DTM reden voor hun F1 carriere.

Dus als Frijns in een van die klassen goed presteert is nog alles mogelijk.
Niet als die geen sponsor vind . ik wil niet negatief doen , maar het ziet er gewoon qua f1 niet erg positief voor hem uit , geeft niks kan een prima carriere in de autosport hebben maar f1 gaat het gewoon niet worden.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_133910344
quote:
15s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:21 schreef Joene het volgende:

[..]

Niet als die geen sponsor vind . ik wil niet negatief doen , maar het ziet er gewoon qua f1 niet erg positief voor hem uit , geeft niks kan een prima carriere in de autosport hebben maar f1 gaat het gewoon niet worden.
Dat is wel een voorwaarde, ja. Of hij moet alsnog worden opgepikt door een team.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_133911230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:29 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat is wel een voorwaarde, ja. Of hij moet alsnog worden opgepikt door een team.
Dan was die wel al opgepikt :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_133911473
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:55 schreef Joene het volgende:

[..]

Dan was die wel al opgepikt :)
Weet ik niet. Hij heeft Red Bull afwezen, andere teams zitten al vol met coureurs op zijn niveau. Sauber heeft hem opgepikt, maar moest hem vanwege financiële redenen laten gaan.

En misschien kan een LMS of DTM team dat banden heeft met de F1 nog wat betekenen. Bijvoorbeeld als hij gaat rijden voor Porsche en Porsche gaat motoren leveren voor de F1 of zo. Of als hij voor Mercedes DTM gaat rijden. Maar zeer waarschijnlijk is dat allemaal niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_133913846
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

SPOILER: semi-offtopic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schumacher reed wel vaker meer dan een minuut weg bij de rest in de regen, ook in een matige auto zoals in 1996.
  Redactie Sport woensdag 4 december 2013 @ 18:14:20 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133915881
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:09 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Schumacher reed wel vaker meer dan een minuut weg bij de rest in de regen, ook in een matige auto zoals in 1996.
Maar niet zo extreem als die race, de Ferrari was in 2001 al heel erg goed (wordt vaak vergeten tov 2002 en 2004) maar had toen nog zo nu en dan wat mankementjes, en McLaren was dat jaar iets minder beroerd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_133916181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar niet zo extreem als die race, de Ferrari was in 2001 al heel erg goed (wordt vaak vergeten tov 2002 en 2004) maar had toen nog zo nu en dan wat mankementjes, en McLaren was dat jaar iets minder beroerd.
Had ook geluk met de SC periode daardoor was het gaat weer dicht, Monaco 1997 bijv reed hij ook bijna een minuut weg.
pi_133916661
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:09 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Schumacher reed wel vaker meer dan een minuut weg bij de rest in de regen, ook in een matige auto zoals in 1996.
Largest winning margin (laps) 2 laps Spain 1969 Spanish Grand Prix (United Kingdom Jackie Stewart from New Zealand Bruce McLaren)

Australia 1995 Australian Grand Prix (United Kingdom Damon Hill from France Olivier Panis)

Largest winning margin (time) 4 min 54.0 sec Belgium 1963 Belgian Grand Prix (United Kingdom Jim Clark from New Zealand Bruce McLaren)

5 minuten voorsprong, of twee hele ronden, en dan klagen we over 30 seconden voor Vettel.
pi_133921105
Gutierrez in gesprek met Caterham
quote:
Het Silly Season is in volle gang. Diverse toprijders hebben nog geen zitje terwijl het aantal beschikbare plaatsen kleiner wordt. Door de aankondiging van Nico Hulkenberg bij het Force India F1 Team, zijn er in de middenmoot slechts twee stekjes vrij: bij Sauber en bij datzelfde Force India. De algemene verwachting is dat Sergio Perez overstapt naar het Indiase team, terwijl Adrian Sutil vertrekt naar de Zwitsers. In dat geval is het einde verhaal voor Paul di Resta en Esteban Gutierrez. Eerstgenoemde lijkt een overstap naar Amerika te overwegen, maar hoe zit het met de jonge Mexicaan?

Telmex, de grote geldschieter van Gutierrez, verklaarde afgelopen maand: “We gaan de komende weken gesprekken voeren met Sauber, maar er is geen twijfel over mogelijk dat er volgend jaar twee Mexicanen op de Formule 1-grid staan. Wanneer dat niet het geval is, moeten wij onze betrokkenheid in de F1 heroverwegen.” Het ziet ernaar uit dat Telmex de samenwerking met het Zwitserse team gaat beëindigen, aangezien er geen plek lijkt voor Gutierrez.

Britse media melden inmiddels dat de Mexicaan afgelopen week op gesprek is geweest bij Caterham. Daar zou hij gesproken hebben met teambaas Cyril Abiteboul over de mogelijkheden voor 2014. Algemeen bekend is dat het achterhoedeteam gebruik maakt van betalende rijders. Giedo van der Garde en Charles Pic namen afgelopen seizoen beiden een flinke zak geld mee. De goede prestaties van de Nederlander in de tweede helft van het seizoen zijn echter geen garantie op een langer verblijf. Bovendien heeft Gutierrez in Telmex een interessante en rijke sponsor. Volgend jaar dus toch twee Mexicanen op de grid?

Het bezoek van Gutierrez aan het hoofdkwartier van Caterham leidt ertoe dat nog een naam toegevoegd kan worden aan de lijst met opties voor 2014. Giedo van der Garde en Robin Frijns worden regelmatig genoemd, net als Heikki Kovalainen en Marcus Ericsson.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')