Alle mannen willen seks met TS, ook jij F_H, ook jij.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar de doelgroep in de TT. Alle mannen out 'where'? Moet ik me aangesproken voelen? En zo ja: waarom? (en zo ja:, wat denk je zelf?)
Gewoon alle mannen. Op de lijst na is TS niet kieskeurig.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar de doelgroep in de TT. Alle mannen out 'where'? Moet ik me aangesproken voelen? En zo ja: waarom? (en zo ja:, wat denk je zelf?)
Bedankt voor je serieuze post. Ik vond dat ik een keer eens moest ophouden om maar steeds zo een slappe dweil te zijn. Gewoon een vrouw die weet waar ze staat en wilt. Anders blijft iedereen maar over je grenzen heen walsen. Ik ben best bereid om goede compromissen te sluiten zolang het niet ten koste van beide personen gaat.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef abraham het volgende:
Hopla, mooie actie om jezelf op een voetstuk te plaatsen. Niks is met je eigen wensen en eisen een keer strak neerzetten. Ik neem aan dat je ook wel weet dat je dit niet perfect kunt handhaven als je iets van een sociaal leven over wil houden maar compromissen sluiten en onderhandelen begint vanuit een sterke basispositie.
Als je start als een deurmat kan je niet klagen dat ze over je heen lopen. Geef je nu een een ander meer rechten is het duidelijk dat je wat voor terug mag eisen.
Wel een issue met prinsesjes, het is hard werk om perfect te zijn.
Ik ben FOK!ker... dan wil je seks met alles met een hartslag of dat het net gehad heeft...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Alle mannen willen seks met TS, ook jij F_H, ook jij.
Seaubriseau. Ja. Oh, was ik maar een man...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ben FOK!ker... dan wil je seks met alles met een hartslag of dat het net gehad heeft...
Compromissen gaan altijd ten koste van beide personen. Daar zijn het compromissen voor.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:43 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Bedankt voor je serieuze post. Ik vond dat ik een keer eens moest ophouden om maar steeds zo een slappe dweil te zijn. Gewoon een vrouw die weet waar ze staat en wilt. Anders blijft iedereen maar over je grenzen heen walsen. Ik ben best bereid om goede compromissen te sluiten zolang het niet ten koste van beide personen gaat.
met vriendelijk groet,
V.
Elke man mag zich aangesproken voelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Wanhopig much?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Elke man mag zich aangesproken voelen.
Goede vraag. Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Scorpie het volgende:
Wat heeft TS een man te bieden dan dat zo'n behandeling rechtvaardigt ?
Bij deze, vind jou maar een trut.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik flirt met alles dat vrouwelijk is en ademt of net nog deed. Sorry.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Een voluptueus lijf!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Scorpie het volgende:
Wat heeft TS een man te bieden dan dat zo'n behandeling rechtvaardigt ?
Zeg dat nou nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, speel nog maar even door. Ik ga pitten![]()
Maar wat heb je te bieden dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Voluptueus op de juiste plekken...verder slank
Ik ben barbie, maar dan brunette
Niet liegen Scorp...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |