het gaat niet eens om flirten he, maar om op n flirterige manier praten. Ws mag hij niet vragend ze een vriend heeft...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zelf flirt je dan ook nooit met een andere man?
Dat is echt raar lijkt me, ik bedoel ik ben een echte flirt, maar vreemdgaan heb ik nog nooit gedaan.
Alweer? shiiiiiiiitquote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Copycat het volgende:
Ben jij dit?
R&P / Opbiechting: waarom ik zoveel klonen heb geopend
Ik weet het niet zeker hė, maar zie wel overeenkomsten.quote:
Dat was inderdaad wél het eerste dat ook ik las...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Woelwater het volgende:
Godver, ik las massage voor alle mannen out there, valt dat effe tegen
Je toekomstige vriendin alleen weet je dat nog nietquote:
Mee eensquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hė, maar zie wel overeenkomsten.
Komt op hetzelfde neer. Ze wil ons allemaal. Anders had ze dit topic nooit geschreven.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Woelwater het volgende:
Godver, ik las massage voor alle mannen out there, valt dat effe tegen
Ik zet mijn Douwe Egberts zegels in op 'ja'.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Copycat het volgende:
Ben jij dit?
Ik ook, komt denk ik omdat het half Engels is en half Nederlands.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wél het eerste dat ook ik las...
Dan gooi ik er mijn zegels van de KaasKoning bij!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik zet mijn Douwe Egberts zegels in op 'ja'.
Nee, ben ik nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Copycat het volgende:
Ben jij dit?
TS wil neuken.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
JA HOI HEEFT IEMAND EEN SAMENVATTING VOOR ME?
Daten?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
JA HOI HEEFT IEMAND EEN SAMENVATTING VOOR ME?
Ik mag van TS niet flirten met jou. Da's een dealbreaker voor me.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NEE GA LEKKER MET TS DATEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |