En flirten met een ander is bij jou echt een dealbreaker?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als hij echt niet kan reageren, dan begrijp ik dat wel...
Nee....een goede vriend is hetzelfde als ik ben. Heeft ook dezelfde principes als ik hebquote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij blijft dus de rest van je leven vrijgezel?
Ja, 100%....kan ik echt niet mee dealen, heb ik gemerktquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
En flirten met een ander is bij jou echt een dealbreaker?
Hoe ver zit hij in de friendzone bij jou?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee....mijn een goede vriend is hetzelfde als ik ben. Heeft ook dezelfde principes als ik heb
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee....een goede vriend is hetzelfde als ik ben. Heeft ook dezelfde principes als ik heb
ben je zo onzeker?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja, 100%....kan ik echt niet mee dealen, heb ik gemerkt
En dus kieskeuriger en ongeduldiger oid?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef DrDarwin het volgende:
Met andere woorden, je wordt ouder.
Een keer een berichtje missen blijkbaar ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
En flirten met een ander is bij jou echt een dealbreaker?
Hoe harder een vrouw schreeuwt wat ze wel en niet wil in een relatie/met mannen, hoe minder ervan waar is. En lijstjes maken met belachelijke oordelen is daar ook een teken van.quote:
jij vindt serieus dat een man gelijk op n berichtje hóórt te reageren?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Voor mannen moet je een ontzettende babe zijn, wil je zulke eisen stellen.
Maar ik vind het niet meer dan normaal dat mannen zich zo horen te gedragen, helaas zijn meeste mannen wereldvreemd en weten ze niet hoe ze een lady op een juiste manier moeten bekoren.
We gaan al dik 5 jaar met elkaar om, hoewel ik weet dat hij mij leuk vindt...is hij altijd een gentleman gebleven.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe ver zit hij in de friendzone bij jou?
Zou een vreemde conclusie zijn. In de liefde moet je juist een balans zoeken. Niet alles zomaar goed vinden maar ook niet als een nazi je relatie managen. Dat gaat nooit goed.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Voluptas het volgende:
[..]
En dus kieskeuriger en ongeduldiger oid?
Zelf flirt je dan ook nooit met een andere man?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Wijzer mag ik hopen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Voluptas het volgende:
[..]
En dus kieskeuriger en ongeduldiger oid?
Jij bent zo'n geschifte doos waarbij een vriendelijke glimlach naar de cassiere al lastige Kamervragen oplevert?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Waar haal je dan ook het lef vandaan om dat te doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij bent zo'n geschifte doos waarbij een vriendelijke glimlach naar de cassiere al lastige Kamervragen oplevert?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij bent zo'n geschifte doos waarbij een vriendelijke glimlach naar de cassiere al lastige Kamervragen oplevert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |