SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En dat vraag je nu net DS2 de TT isquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan die header uit de OP het is wel goed geweest onderhand
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zou het toeval zijn?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dat vraag je nu net DS2 de TT is![]()
Ik wilde dat de mensen niet aandoen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef DutchSL het volgende:
Geen eens een TT over dit slechtste PSV aller tijden.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik kan echt niet naar dat American Football kijken. Er is meer onderbreking dan spel
Enige postieve aan deze wedstrijd is dat ik me niet kan voorstellen dat Toivonen nu nog blijft staan.
Leuk hoor dat Cocu zich niks aantrekt van contract perikelen, maar ook op basis van sportieve redenen is er geen enkel argument om zo te blijven spelen.![]()
van Buren weer 2 goals in de EL![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
Zo typisch voor FM
[ afbeelding ]
Eigenlijk ook wel een beetje FUT seasons dit____!
![]()
Moet je hem maar niet op RB zettenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt belachelijk ja..loopt amper 5km per wedstrijd voor mijn gevoel. Sprinten doet hij al helemaal niet. Hoe vaak zijn directe tegenstander ook heeft kunnen scoren/vrij kon staan afgelopen wekenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef DutchSL het volgende:
Enige postieve aan deze wedstrijd is dat ik me niet kan voorstellen dat Toivonen nu nog blijft staan.
Leuk hoor dat Cocu zich niks aantrekt van contract perikelen, maar ook op basis van sportieve redenen is er geen enkel argument om zo te blijven spelen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stond ie niet, ik wisselde hem voor een RB en die moest wisselen met de LBquote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je hem maar niet op RB zetten![]()
![]()
topperrquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)7cc-48ed6035120a.mp4
ERhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ohquote:Op donderdag 28 november 2013 23:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stond ie niet, ik wisselde hem voor een RB en die moest wisselen met de LB
Dan had de albino Messi een offday
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh
Dan had de albino Messi een offday![]()
![]()
Schaars vindt dat we heel goed speelden tot de 1-0, rot toch op man, Ludogorets liet PSV gewoon komen![]()
![]()
PSV 1x gewonnen in 9 wedstrijden..en dat was tegen Zagreb. En zo imposant is het rijtje Groningen, Zagreb (2x), Roda (2x), Zwolle, NAC, Heerenveen, Ludo toch ook niet..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vertel.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Tot die 1-0 was het ook waardeloos ja..kabbelde maar wat voortquote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef DutchSL het volgende:
Schaars vindt dat we heel goed speelden tot de 1-0, rot toch op man, Ludogorets liet PSV gewoon komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boilesen nog steeds maar 2* en minder dan 80 pace.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregen![]()
En dan zondag opeens Feyenoord verslaan met 0-3.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
PSV 1x gewonnen in 9 wedstrijden..en dat was tegen Zagreb. En zo imposant is het rijtje Groningen, Zagreb (2x), Roda (2x), Zwolle, NAC, Heerenveen, Ludo toch ook niet..
Hoop ik
Maar ik vrees van niet
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boilesen 82 acceleration 78 sprint speedquote:Check mijn feedback van 24 augustusquote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregenZag het al bij de Boil maar toen wilden ze het nog niet veranderen
![]()
![]()
Ik wist niet dat het zo ernstig was.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
PSV 1x gewonnen in 9 wedstrijden..en dat was tegen Zagreb. En zo imposant is het rijtje Groningen, Zagreb (2x), Roda (2x), Zwolle, NAC, Heerenveen, Ludo toch ook niet..Holy shit.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zou wel vintage Eredivisie zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan zondag opeens Feyenoord verslaan met 0-3.
Hoop ik
Maar ik vrees van nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar grappig aan? Is echt kut als supporter hoor...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo ernstig was.Holy shit.
![]()
Ik ben een keer naar een wedstrijd geweest. 4 en een half uur in het stadion.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
Ik kan echt niet naar dat American Football kijken. Er is meer onderbreking dan spel![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]Lol Boilesen has been fantastic this seasonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen Barca speelde hij voor het eerst goed![]()
dat weten zij toch nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lol Boilesen has been fantastic this season![]()
Tegen Barca speelde hij voor het eerst goed![]()
![]()
Kan ook niet volgens mij. Die staat ook al links/rechtsonder.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef bierjoost het volgende:
Hoe stel ik in dat je powerbalk boven je speler ziet? Kan die fucking optie nergens vinden."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
4 puntenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef DutchSL het volgende:
Programma:
[ afbeelding ]
Eind januari staan we gewoon onder de degradatiestreep hoorHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
1 keer winnen en alles is weer anders. Niet zo pessimistisch inzien johquote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef DutchSL het volgende:
Programma:
[ afbeelding ]
Eind januari staan we gewoon onder de degradatiestreep hoor![]()
![]()
Ik zie YouTube gastjes dit hebben. Ziet er handig uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kan ook niet volgens mij. Die staat ook al links/rechtsonder.![]()
Geen idee dan, sorry.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik zie YouTube gastjes dit hebben. Ziet er handig uit.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:de producer is een Ajax supporter en het zijn allemaal Nederlanders hoor. Je kunt ook gewoon in het Nederlands feedback geven btw. Zij kijken echt wel wedstrijden
![]()
![]()
Ja, maar ik vind het als fan van de grootste concurrent natuurlijk hilarisch.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Is echt kut als supporter hoor...![]()
Al die erin gepompte miljoenen.
Al die erin gepompte miljoenen.... overdrijf je nu niet een beetje ?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het als fan van de grootste concurrent natuurlijk hilarisch.![]()
![]()
![]()
Wat denken jullie van dat Feathercoin ? Gebasseerd op Litecoin en is nu heel goedkoop
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
dan zou ik sowieso inslaan, gister ging er ook zo'n coin van 3 dollar naar 37 dollar in een paar uurquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef BDIL het volgende:
Wat denken jullie van dat Feathercoin ? Gebasseerd op Litecoin en is nu heel goedkoop![]()
Leuk dat ze er miljoenen in moesten pompen omdat de strategie van transfers een tijd niet liep, maar aan de transfers van Mertens, Strootman en Lens kun je toch zien dat het ook erg succesvol kan zijn. AZ heeft ook financiële kuttijden gekend(werden nooit 'gered' door de gemeente), maar als Ajax-fans nu opeens op financieel gebied weer hoog van de toren gaan blazen, dan is dat altijd vrij zielig.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het als fan van de grootste concurrent natuurlijk hilarisch.![]()
dan zijn ze het blijkbaar met me eens dat hij een fantastisch seizoen heeft dusverquote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]de producer is een Ajax supporter en het zijn allemaal Nederlanders hoor. Je kunt ook gewoon in het Nederlands feedback geven btw. Zij kijken echt wel wedstrijden
![]()
Litecoinquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zou ik sowieso inslaan, gister ging er ook zo'n coin van 3 dollar naar 37 dollar in een paar uur
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Noem het maar niets.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Al die erin gepompte miljoenen.... overdrijf je nu niet een beetje ?
En hoeveel titels hebben ze gewonnen met die aankopen?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leuk dat ze er miljoenen in moesten pompen omdat de strategie van transfers een tijd niet liep, maar aan de transfers van Mertens, Strootman en Lens kun je toch zien dat het ook erg succesvol kan zijn. AZ heeft ook financiële kuttijden gekend(werden nooit 'gered' door de gemeente), maar als Ajax-fans nu opeens op financieel gebied weer hoog van de toren gaan blazen, dan is dat altijd vrij zielig.![]()
De transfers van die drie zijn uit financieel oogpunt inderdaad prima, maar als je daarmee wel een kutteam achterlaat.. Tsja.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leuk dat ze er miljoenen in moesten pompen omdat de strategie van transfers een tijd niet liep, maar aan de transfers van Mertens, Strootman en Lens kun je toch zien dat het ook erg succesvol kan zijn. AZ heeft ook financiële kuttijden gekend(werden nooit 'gered' door de gemeente), maar als Ajax-fans nu opeens op financieel gebied weer hoog van de toren gaan blazen, dan is dat altijd vrij zielig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ji sung was gratis en Rekik ook, Maher gaat echt nog wel meer opleveren en jozefzoon was een paar ton. Valt dus allemaal best meequote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Noem het maar niets.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Verklaar je nader trouwens.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar als Ajax-fans nu opeens op financieel gebied weer hoog van de toren gaan blazen, dan is dat altijd vrij zielig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
PSV heeft ook een vrij succesvolle periode gekend na 2004 en toen won Ajax zo'n 7 jaar niks. Vrij hypocriet dit dus. En hoe wil je nu al gaan beoordelen of die 'overheidssteun' niks heeft opgeleverd. Ze hebben over al die aankopen nagedacht met het oog op de toekomst, daar was iedereen eerst ook zo blij mee. En dan moeten ze nu opeens NU resultaat halen? Dat kan gewoon niet met een hele selectie die voornamelijk uit talenten bestaat.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoeveel titels hebben ze gewonnen met die aankopen?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
tb;drquote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV heeft ook een vrij succesvolle periode gekend na 2004 en toen won Ajax zo'n 7 jaar niks. Vrij hypocriet dit dus. En hoe wil je nu al gaan beoordelen of die 'overheidssteun' niks heeft opgeleverd. Ze hebben over al die aankopen nagedacht met het oog op de toekomst, daar was iedereen eerst ook zo blij mee. En dan moeten ze nu opeens NU resultaat halen? Dat kan gewoon niet met een hele selectie die voornamelijk uit talenten bestaat.![]()
Denk je echt dat Maher ooit meer waard gaat zijn dan die 8 miljoen? Die er in totaal voor hem is betaald?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ji sung was gratis en Rekik ook, Maher gaat echt nog wel meer opleveren en jozefzoon was een paar ton. Valt dus allemaal best mee![]()
Ajax schreef tot 2010/11 ook bijna standaard rode cijfertjes aan het eind van het jaar en de beursgang is uiteindelijk uitgelopen op een half drama.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je echt dat Maher ooit meer waard gaat zijn dan die 8 miljoen? Die er in totaal voor hem is betaald?
Uiteindelijk gaat hij denk ik voor 15 miljoen o.i.d weg.![]()
DarkSonic2, discard value van een legend is 25k ofzoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja. En daar was elke supporter op tegen. En toen kwam Frank de Boer en werd er ineens wel een prima beleid gevoerd.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ajax schreef tot 2010/11 ook bijna standaard rode cijfertjes aan het eind van het jaar en de beursgang is uiteindelijk uitgelopen op een half drama.
Wat is je punt? Alsof de supporters het eens waren met die pleurisaankopen van vroeger.
Daar twijfel ik erg over. Vorig seizoen was Maher ook niet zo heel best vond hem in een handje vol wedstrijden wel goed spelen maar het merendeel was gewoon net zoals hij nu speelt bij PSV.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja.
Uiteindelijk gaat hij denk ik voor 15 miljoen o.i.d weg.
Je kan ook niet verwachten dat hij nu al constant dat hoge niveau haalt maar ik had never nooit zoveel voor hem betaald.![]()
De supporters van PSV juichten al die aankopen toen het financieel echt slecht ging ook niet toe, maar nu is er met goed beleid ingekocht en je kunt dan niet in het begin van het eerste seizoen al een oordeel vellen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. En daar was elke supporter op tegen. En toen kwam Frank de Boer en werd er ineens wel een prima beleid gevoerd.
Wat is je punt? Alsof de supporters het eens waren met die pleurisaankopen van vroeger.
Waren jullie hier serieus nog niet achter?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef DuTank het volgende:
DarkSonic2, discard value van een legend is 25k ofzoOp de dag van de release van die mormels zag ik dat al bij die mongool die al die legends kocht.
![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waren jullie hier serieus nog niet achter?Op de dag van de release van die mormels zag ik dat al bij die mongool die al die legends kocht.
Tromso gedegradeerd in de competitie![]()
![]()
Dan ga ik die van mij maar eens op internet zettenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Lege Xbox One-dozen zijn veel geld waard
wtf![]()
Ik zag het net toevallig. Het interesseerde me eerlijk gezegd ook niet heel veel, maar wist dat DS2 het al een keer had gevraagdquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waren jullie hier serieus nog niet achter?Op de dag van de release van die mormels zag ik dat al bij die mongool die al die legends kocht.
Ik dacht al waar ken ik die Gaston Sangoy van die een penal scoorde voor Limassol
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gast%C3%B3n_Sangoy![]()
And We Danced (feat. Ziggy Stardust), a song by Macklemore on Spotify.
Ik word altijd vrolijk als dit nummer langskomt in m'n playlist.
Aso.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word altijd vrolijk als dit nummer langskomt in m'n playlist.![]()
De man die de carrière van Babel heeft verneukt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik dacht al waar ken ik die Gaston Sangoy van die een penal scoorde voor Limassol
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gast%C3%B3n_SangoyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://grooveshark.com/s/Can+t+Stop/3zJtUA?src=5quote:Op donderdag 28 november 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word altijd vrolijk als dit nummer langskomt in m'n playlist.![]()
Classic.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://grooveshark.com/s/Can+t+Stop/3zJtUA?src=5
Het heupschotquote:Op donderdag 28 november 2013 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De man die de carrière van Babel heeft verneukt.![]()
![]()
wow 12000 man mee uit Frankfurt bij die wedstrijd tegen Bordeaux
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je spotify op je pc hebt kun je 'm als het goed is gewoon in je browser luisteren.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gvd, kun je die wel luisteren? Die spotify linkjes moet ik altijd googelen
No thxquote:Op donderdag 28 november 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je spotify op je pc hebt kun je 'm als het goed is gewoon in je browser luisteren.![]()
![]()
Zoveel zitten er niet eens bij een thuiswedstrijd van PSV in de ELquote:Op donderdag 28 november 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
wow 12000 man mee uit Frankfurt bij die wedstrijd tegen Bordeaux
Binnenkort FM met paar mensen uit het topic doen. Met z'n allen een club uit de Premier League lijkt me wel tof.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat is echt niet te doen joh..met 2 mensen is het al lastig plannen vaak en je moet toch wel tegelijk online zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Binnenkort FM met paar mensen uit het topic doen. Met z'n allen een club uit de Premier League lijkt me wel tof.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwa jij bent 24 uur in het topic, Zhano ook en ik lees vaker dan dat ik post. Hoeft niet elke dag, 1 of 2 keer per week paar uurtjes moet kunnen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is echt niet te doen joh..met 2 mensen is het al lastig plannen vaak en je moet toch wel tegelijk online zijn.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben echt weinig hier te vinden hoor de laatste tijd. Overdag als ik op school met project bezig houd ik mn Fok! tabje niet meer open.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mwa jij bent 24 uur in het topic, Zhano ook en ik lees vaker dan dat ik post. Hoeft niet elke dag, 1 of 2 keer per week paar uurtjes moet kunnen.![]()
Was druk bij de kapsalon zie ik.quote:
DIe kaas ziet er wel beter uit dan bij de meeste kapsalons moet ik zeggen. Met een beetje een grill-randje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vies dik is niet lelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kapsalon met extra patat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was druk bij de kapsalon zie ik.
DIe kaas ziet er wel beter uit dan bij de meeste kapsalons moet ik zeggen. Met een beetje een grill-randje.
Sinds kort begonnen met trainen bij basic fit. Had me vorig jaar ergens in februari al een keer ingeschreven maar ben er vervolgens 1x geweest.quote:Van de week maar meteen een potje Whey shake gekocht om een beetje te groeien.
Basic fit in Arnhem is wel kutveel te veel rotzooi die daar rondloopt.
Over een maandje ergens anders inschrijven.
Basic fit is gewoon een paupermagneet omdat het zo cheap isquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sinds kort begonnen met trainen bij basic fit. Had me vorig jaar ergens in februari al een keer ingeschreven maar ben er vervolgens 1x geweest.Van de week maar meteen een potje Whey shake gekocht om een beetje te groeien.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed gereedschap hangt onder een afdak hè?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad, als je daar binnen loopt wil je eigenlijk al zo snel mogelijk vertrekken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Basic fit is gewoon een paupermagneet omdat het zo cheap is
Nadat je Tatjana onder de douche gepakt hebt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je daar binnen loopt wil je eigenlijk al zo snel mogelijk vertrekken.![]()
Expeditie RobinsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van een shakeje ga je niet groeien hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sinds kort begonnen met trainen bij basic fit. Had me vorig jaar ergens in februari al een keer ingeschreven maar ben er vervolgens 1x geweest.Van de week maar meteen een potje Whey shake gekocht om een beetje te groeien.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:35 schreef Tim86 het volgende:
Expeditie RobinsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groeien in de zin van, wat breder worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Van een shakeje ga je niet groeien hoorOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Shakes zijn overrated en heb je in het begin niet nodig kost je alleen maar geldquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Groeien in de zin van, wat breder worden.![]()
ER spoilers niet geopend. Ik loop echt 5 afleveringen achter ofzo.Moet ze eigenlijk even terugkijken..
Ja snap ik, maar een shake doet verder weinig dan zorgen dat je makkelijker aan je eiwit behoefte komt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Groeien in de zin van, wat breder worden.
Wat ik dus wil zeggen is dat een shake minder invloed heeft dan dat menig persoon denkt.
Enne, niet alleen voor de spiegel gaan staan curlen he![]()
![]()
Denken dat je door shakes ineens breder wordt.![]()
Je kunt als je net begint beter gewoon 3x in de week full body gaan trainen en eventueel na de training een halve bak kwark eten. Dat geeft meer resultaat.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee nee, wil eigenlijk van alles wat gaan doen. Wil sowieso wat grotere armen, maar borst en buik vind ik net zo belangrijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar een shake doet verder weinig dan zorgen dat je makkelijker aan je eiwit behoefte komt.
Wat ik dus wil zeggen is dat een shake minder invloed heeft dan dat menig persoon denkt.
Enne, niet alleen voor de spiegel gaan staan curlen heOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Waarom word je meteen boos dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
Als je aan de shakes gaat moet je de rest van je voeding ook op orde hebben, heb je dat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee nee, wil eigenlijk van alles wat gaan doen. Wil sowieso wat grotere armen, maar borst en buik vind ik net zo belangrijk.
Anders heb je er niet veel aan.![]()
Ontbijt, middag en avond eten en vaak ook nog eens in de nacht. Met meestal een banaan als tussendoortje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:56 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als je aan de shakes gaat moet je de rest van je voeding ook op orde hebben, heb je dat?
Anders heb je er niet veel aan.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Google eens op Starting Strength, of check het BB topic.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee nee, wil eigenlijk van alles wat gaan doen. Wil sowieso wat grotere armen, maar borst en buik vind ik net zo belangrijk.
Dat is een goed fullbody schema voor beginners. Ik ben er onlangs ook weer van voor af aan mee begonnen![]()
![]()
Ik zou zeggen kijk eens hierquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ontbijt, middag en avond eten en vaak ook nog eens in de nacht. Met meestal een banaan als tussendoortje.![]()
![]()
Kwark zijn trage eiwitten. Na de training wil je eiwitten die snel opgenomen worden, zoals whey.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
Je kunt als je net begint beter gewoon 3x in de week full body gaan trainen en eventueel na de training een halve bak kwark eten. Dat geeft meer resultaat.![]()
quote:
Ik moet meer of tenminste vaker eten dan dat ik nu doe.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zaterdag nog live gezien hier in het dorp.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:59 schreef MolFan het volgende:
Helden van vroeger zijn alweer een tijdje terug![]()
Gofferdomme die vrouwkes zijn nog steeds![]()
Man wat waren die slecht![]()
3 nummers dansen en weer weg terug aan het infuus.![]()
Mja ben nog niet overtuigd (de Braziliaanse is in principe de enige die echt goed kan zingen) maar god wat zijn ze lekker nog steedsquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zaterdag nog live gezien hier in het dorp.
Man wat waren die slecht![]()
3 nummers dansen en weer weg terug aan het infuus.![]()
![]()
Oke.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mja ben nog niet overtuigd (de Braziliaanse is in principe de enige die echt goed kan zingen) maar god wat zijn ze lekker nog steeds![]()
Super vet! Zou best een keer naar zo'n 90's feestje willen gaan eigenlijk :pquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:59 schreef MolFan het volgende:
Helden van vroeger zijn alweer een tijdje terug![]()
Gofferdomme die vrouwkes zijn nog steeds![]()
![]()
Laatst was er een met 2 Unlimited, Vengaboys etc komen steeds vaker weer gelukkigquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Super vet! Zou best een keer naar zo'n 90's feestje willen gaan eigenlijk :p![]()
![]()
Een concertje met wat Motown toppers van vroeger zou ook niet gek zijn;
Stevie Wonder
The Trammps
Tavares
Etc etc![]()
Voor jullie tijd denk ik, maar god wat een bazenmuziek wat nu nog gedraaid word![]()
![]()
ho-ly shiiiiit....quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:55 schreef Tim86 het volgende:
Dit moet toch Oscar-waardig zijn
[ afbeelding ]
Steven modderfokking Seagal ft Danny Trejo...
Beste film ooit![]()
10/10 golden globe, oscars alles
![]()
![]()
14 Februari eerst ff naar Ladies of Soul daarna ff voor de 2de keer naar Mr Robbie Williams, pakken we ff mee in een maandje![]()
![]()
Das dan weer beetje te veel van t goede.. :pquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:10 schreef MolFan het volgende:
14 Februari eerst ff naar Ladies of Soul daarna ff voor de 2de keer naar Mr Robbie Williams, pakken we ff mee in een maandje
Je moet wel lekker kunnen dansen en uit je plaatje kunnen gaan natuurlijk!![]()
Ben van alle markten thuis qua muziekquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Das dan weer beetje te veel van t goede.. :p
Je moet wel lekker kunnen dansen en uit je plaatje kunnen gaan natuurlijk!Ladies of Soul is vooral Motown, Jackson 5 muziek etc
![]()
![]()
ER:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Ik krijg net een PSN message: "May you burn in hell"
Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Die Barry Hulshoff ziet er ook uit als een seniele nicht tegenwoordig hè
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik deze zo vaak gepost?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:31 schreef Tim86 het volgende:
Doet me ook denken aan die kutmeme die Lindgren zo vaak heeft gepost trouwens
[ afbeelding ]
Was toen zo'n fase haha..iets met "vertel me meer" ofzoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze blijft geniaal!
Divisie 1 voor de 2e keer op rij gewonnen![]()
En nou...?
[ Bericht 18% gewijzigd door Tobi-wan op 29-11-2013 01:57:21 ]![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha was het alweer vergeten. Komt eraan.quote:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/178225247
Niet de mooiste camerahoek maar zo zie je het wel goed.![]()
Je had ook zo'n Willy Wonka plaatje over Ben Arfa volgens mij, of was het Modric?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:48 schreef Lindgren. het volgende:
Dat zijn de enige twee in die trant volgens mij.![]()
Lekker hoor, zeker 45e of 90e minuut?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha was het alweer vergeten. Komt eraan.
http://www.easports.com/u(...)2014/video/178225247
Niet de mooiste camerahoek maar zo zie je het wel goed.![]()
![]()
Was dat niet die met die glazen bol?quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je had ook zo'n Willy Wonka plaatje over Ben Arfa volgens mij, of was het Modric?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je door zulke kutgoals moet winnen is het gewoon smerige karmaquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Even voor de luie mensen...quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Lekker hoor, zeker 45e of 90e minuut? [ afbeelding ]
Nee volgens mij ergens in de 70e minuut. Waren zo hard aan het ownen met clubs.![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat je de komende 5 maanden maar moet genietenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg net een PSN message: "May you burn in hell"
Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat je dit nog weet.quote:5 maanden?quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat je de komende 5 maanden maar moet genieten
ja dan gaat het richting meiquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat je dit nog weet.
[ afbeelding ]
[..]
5 maanden?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
haha wauwquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je repost het ook maar 5x per jaar ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat je dit nog weet.
[ afbeelding ]
[..]
5 maanden?![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je repost het ook maar 5x per jaar ofzo
![]()
Ik vind hem vrij saai behalve als hij kwaad is. En dit is wel een goeie rage
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
die chick bij almost human trouwensquote:kwam me bekend voor maar geen idee meer waarvan
ohhh friday night lights
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Friday Night Lightsquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die chick bij almost human trouwenskwam me bekend voor maar geen idee meer waarvan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha was er net achter iddquote:
Nieuwe serie ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die chick bij almost human trouwenskwam me bekend voor maar geen idee meer waarvan
ohhh friday night lightsHala Madrid !
Ik heb die pilot van Almost Human gekeken omdat ik Tim z'n mening over series wel serieus neem maar ik vond het echt heel kut.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:18 schreef n0ir het volgende:
Ik heb die pilot van Almost Human gekeken omdat ik Tim z'n mening over series wel serieus neem maar ik vond het echt heel kut.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is het fatsoenlijk gefilmd en wordt er goed geacteerd ? Anders begin ik er niet aan.Hala Madrid !
Jazeker, hele goede cast en ziet er echt prima uit allemaal.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:19 schreef BDIL het volgende:
Is het fatsoenlijk gefilmed en geacteerd ? Anders begin ik er niet aan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Engelse Autocorrectie
Hala Madrid !
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Aub spoiler
Hala Madrid !
Zhano, Izmailov heb ik direct geprobeerd te verkopen. Te oud en een rus dus kut. Na eerste seizoen voor mooi bedrag verkocht maar volgens mij waren al mijn spelers meer waard door winst van alle mogelijke prijzen![]()
![]()
Ja maar dan kon ik het ook wegklikkenquote:
Hala Madrid !
Je had meteen de CL gewonnen toch? Dat is wel ziek met Portoquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:22 schreef ThadCastle het volgende:
Zhano, Izmailov heb ik direct geprobeerd te verkopen. Te oud en een rus dus kut. Na eerste seizoen voor mooi bedrag verkocht maar volgens mij waren al mijn spelers meer waard door winst van alle mogelijke prijzenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Porto heeft al gewoon een goed elftal om de CL mee te winnen hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je had meteen de CL gewonnen toch? Dat is wel ziek met Porto
Prima ploeg ja, maar in je eerste game van een nieuwe FM direct in seizoen 1 met zo'n ploeg de CL winnen lukt je echt bijna nooit hoor. Tenzij je als Toefjes speelt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Porto heeft al gewoon een goed elftal om de CL mee te winnen hoor.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Teveel mazzel zal morgen ff de wedstrijden terugzoeken. Thuis maakte ik slechte uit wedstrijd goed. Moest tegen bayer leverkusen, chelsea thusi 5-3 ofzo en uit verdedigen 2-1 verloren finale psg. Finale 1-2 penalty achter maar toen motta rood en 2 goals gemaakt. Tweede seizoen eerste ronde uitgeschakeld door benteke dortmund.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je had meteen de CL gewonnen toch? Dat is wel ziek met Porto![]()
Met een goed tactiek is in FM alles mogelijk, zeker als je zo'n gebalanceerd team als Porto hebt. Je kunt ook de meeste spelers kwijt voor veel geld waarmee je nog kunt investeren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima ploeg ja, maar in je eerste game van een nieuwe FM direct in seizoen 1 met zo'n ploeg de CL winnen lukt je echt bijna nooit hoor. Tenzij je als Toefjes speelt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sure, maar het is toch ieder jaar weer aftasten in het begin. Tactieken die het jaar ervoor werkten zijn of niet meer geschikt of je moet ze weer tweaken etc. Ik snap ook wel dat het kan, maar ik zeg alleen dat het je niet vaak zou lukken en dat het een knappe prestatie is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met een goed tactiek is in FM alles mogelijk, zeker als je zo'n gebalanceerd team als Porto hebt. Je kunt ook de meeste spelers kwijt voor veel geld waarmee je nog kunt investeren.
Ik won hem zelf direct met Chelsea en dat vond ik al een hele prestatie..meestal lukt het me niet in een eerste seizoen direct..al speel ik meestal wel met mindere teams dan Chelsea (Ajax, Anderlecht, Lyon, Dortmund vorig jaar bijv). En Dortmund was toen nog niet zo goed in verhouding
Thorgan Hazard is echt goed dit jaar trouwens
Ik heb wel echt vaak dat ik voor rust gelijk sta...tegen de goede teams, tegen de kutteams..maakt allemaal niet uit. En dan een beetje teleurgesteld zijn in de speech, aanvallender spelen en dan pers ik hem er vaak nog uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In mijn derde seizoen met Fenerbahce kwam ik tot de finale van de Champions League. Dat was ook meteen het eerste seizoen dat ik Europees weer mocht mee doen. Verloor toen met 1-0 tegen Bayern, maar had er zeker van kunnen winnen toen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar het is toch ieder jaar weer aftasten in het begin. Tactieken die het jaar ervoor werkten zijn of niet meer geschikt of je moet ze weer tweaken etc. Ik snap ook wel dat het kan, maar ik zeg alleen dat het je niet vaak zou lukken en dat het een knappe prestatie is.
Ik won hem zelf direct met Chelsea en dat vond ik al een hele prestatie..meestal lukt het me niet in een eerste seizoen direct..al speel ik meestal wel met mindere teams dan Chelsea (Ajax, Anderlecht, Lyon, Dortmund vorig jaar bijv). En Dortmund was toen nog niet zo goed in verhouding
Thorgan Hazard is echt goed dit jaar trouwens
Ik heb wel echt vaak dat ik voor rust gelijk sta...tegen de goede teams, tegen de kutteams..maakt allemaal niet uit. En dan een beetje teleurgesteld zijn in de speech, aanvallender spelen en dan pers ik hem er vaak nog uit
Teams als Porto en Chelsea hebben wel een heerlijk selectie om mee te spelen. Vooral Chelsea, je hebt een hele ruime selectie met heel veel aanvallende kwaliteiten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Destijds niet gekocht door alle negatieve reviews enzo. Hij kwam sowieso pas eind augustus uit voor de Mac. Nu zag ik hem staan voor ¤17,95.Toch maar even proberen.
Kennen jullie die mop van die Bulgaar, die Griek en die Hollander die op vrijdagochtend om 9u op de uni hadden afgesproken?
MogguhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, vertel eens?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:15 schreef Tim86 het volgende:
Kennen jullie die mop van die Bulgaar, die Griek en die Hollander die op vrijdagochtend om 9u op de uni hadden afgesproken?
Mogguh![]()
De Bulgaar weet niet wat een uni is.quote:
De Griek die kwam om 9 uur 's avonds.
De Hollander was er wel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hopelijk heb je ongelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
De Bulgaar weet niet wat een uni is.
De Hollander was er wel.
Konkokoud en vroegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hopelijk heb je ongelijk
Konkokoud en vroeg
Het is natuurlijk wel triest dat je de hele wedstrijd al met 10 man speelt (Toivonen) en dat vervolgens Bruma nog rood krijgt....
Volgens mij telde Toivonen voor -1 en Maher voor 0, Bruma rood dan speel je met 8 man jongens.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:16 schreef DuTank het volgende:
Het is natuurlijk wel triest dat je de hele wedstrijd al met 10 man speelt (Toivonen) en dat vervolgens Bruma nog rood krijgt....
![]()
Heuj bier! Gefeliciteerd Lindner!quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Lindgren is jariggefeliciteerd allen
![]()
Maakt me allemaal niet zoveel uit van Maher en Bruma. Toivonen vind ik echt kwalijk gewoon. Kijk, dat ie daar alleen staat voor zichzelf, dat is iedereen wel duidelijk. Alleen als ie nou slim is, dan doet ie gewoon zijn stinkende best en speelt ie zichzelf in de kijker voor een mooie club, maar zelfs dat vertikt iequote:Op vrijdag 29 november 2013 09:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij telde Toivonen voor -1 en Maher voor 0, Bruma rood dan speel je met 8 man jongens..
Wat wil hij er nou mee bereiken? Beter geven ze hem in ieder geval geen nieuw contract. Wat hij op dat veld presteert voor 1 miljoen, doe ik wel voor de helft en dan beter
Lindgren heeft het gisteravond/vannacht al gevierd?
Gefeliciteerd kerel
Friday Night Lightsquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohhh friday night lights![]()
![]()
![]()
![]()
Een anchor in mijn gold gift pack en voor de rest een bronze pack en 250c. Ik wilde net met de trein maar die reed niet waardoor ik te laat op school kom. Ik heb geen les maar wel een gesprek.![]()
yo mensuh
weet iemand van jullie waarom mijn kk xbox one niet meer luistert? ik roep tyfis hard xbox maar hij gaat niet aan![]()
Mijn verbinding is de laatste tijd wel weer beter en ik heb gisteren dat nieuwe toernooi bijna in 1x gewonnen met mijn silvers.. dat team van Tim heb ik wat aangepast omdat ik niet tegen de blunders van Zapata kan. Ik heb nu Benitez LB, Perea en Mosquera CB, Munoz op doel, Arias RB, Chara RDM en Sanchez en Quintero heb ik omgedraaid net als Johnson en Riascos. En nu ga ik kijken of de trein nu wel rijdt gr gr![]()
Iemand nog een leuk budget team voor ongeveer 75k?? Voorkeur gaat uit naar een 4-4-2 opstelling (en geen full BPL team)![]()
Wat zijn de voorwaarden en beloning voor het nieuwe toernooi?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn verbinding is de laatste tijd wel weer beter en ik heb gisteren dat nieuwe toernooi bijna in 1x gewonnen met mijn silvers.. dat team van Tim heb ik wat aangepast omdat ik niet tegen de blunders van Zapata kan. Ik heb nu Benitez LB, Perea en Mosquera CB, Munoz op doel, Arias RB, Chara RDM en Sanchez en Quintero heb ik omgedraaid net als Johnson en Riascos. En nu ga ik kijken of de trein nu wel rijdt gr gr
Ik heb al de hele week geen Fifa gespeeld![]()
![]()
F&F / Probleem: egel is in huis getrokken - We've got him
na 4 volledige topics is die egel eindelijk gevangen. Geniale reeks was dat
Feyenoord Rotterdam![]()
Het idee van EA was om een Thanksgiving toernooi te maken waarbij er minimaal 1 speler uit de USA moet komen. Volgensmij is dit niet helemaal goed gegaan en kan je nu met elk team spelen (want aantal verschillende nationaliteiten minimaal 1)quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat zijn de voorwaarden en beloning voor het nieuwe toernooi?
Ik heb al de hele week geen Fifa gespeeld![]()
Oke, dit is echt ziek.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
De Bulgaar weet niet wat een uni is.
De Hollander was er wel.
De Hollander, ik dus, was uiteraard keurig op tijd. De Bulgaar dacht dat we ergens anders hadden afgesproken en was daardoor een kwartier te laat. De Griek kwam niet opdagen.
Overigens moest de Bulgaar ook ineens als een gek naar de wc om zijn kater eruit te kotsen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hans Teeuwen treedt op tegen racismequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke, dit is echt ziek.
De Hollander, ik dus, was uiteraard keurig op tijd. De Bulgaar dacht dat we ergens anders hadden afgesproken en was daardoor een kwartier te laat. De Griek kwam niet opdagen.
Overigens moest de Bulgaar ook ineens als een gek naar de wc om zijn kater eruit te kotsen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zag hem gisteren, mooi jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hans Teeuwen treedt op tegen racisme
Om dit korte stukje vaker moeten lachen dan om zijn gehele laatste show
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die show heb ik volgens mij niet eens afgekeken...quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren, mooi ja
Om dit korte stukje vaker moeten lachen dan om zijn gehele laatste show
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
If Altintop lijkt betere stats te hebben dan IF Zusi en IF Parolo. En nu slechts 50k...goed moment om in te slaan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Snap ik. Echt ongemakkelijk was het. Alsof je naar een rare kerel zat te kijken die zich voordeed als Hans Teeuwen en daarbij compleet over de top ging. Vond het gewoon pijnlijk om te zien. Net als wanneer je nu David Hasselhoff met zijn dikke pens weer in een Baywatch remake over het strand zou laten rennen als een soort schim van wat hij ooit was. Niet best.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die show heb ik volgens mij niet eens afgekeken...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi omschreven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap ik. Echt ongemakkelijk was het. Alsof je naar een rare kerel zat te kijken die zich voordeed als Hans Teeuwen en daarbij compleet over de top ging. Vond het gewoon pijnlijk om te zien. Net als wanneer je nu David Hasselhoff met zijn dikke pens weer in een Baywatch remake over het strand zou laten rennen als een soort schim van wat hij ooit was. Niet best.🍆![]()
Inderdaad. Met het verschil dat Hans Teeuwen een oude held was, en David Hasselhof dan weer niet. Dat maakt het alleen maar pijnlijker in geval van Hans Teeuwen trouwensquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap ik. Echt ongemakkelijk was het. Alsof je naar een rare kerel zat te kijken die zich voordeed als Hans Teeuwen en daarbij compleet over de top ging. Vond het gewoon pijnlijk om te zien. Net als wanneer je nu David Hasselhoff met zijn dikke pens weer in een Baywatch remake over het strand zou laten rennen als een soort schim van wat hij ooit was. Niet best.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gekke mensen op de wereld...quote:700 dan gelijk halen meer heb ik niet
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Op 29 nov. 2013 om 11:53 heeft "Mike via Marktplaats" <********@mail.marktplaats.nl> het volgende geschreven:
Beste Sabrina,
Als ik op Marktplaats rond kijk, zie ik dat er rond 750,- a 800,- biedingen komen...
Er staan nu een bod van 650,- al op.
Mvg,
Mike
Alleen twijfel of ik wacht of dat ik erop inga...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:11 schreef Freire het volgende:
Iemand nog een leuk budget team voor ongeveer 75k 61K?? Voorkeur gaat uit naar een 4-4-2 opstelling (en geen full BPL team)
![]()
Zit Hamit Altentop of zal hij nog stijgen..wie zal het wetenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
If Altintop lijkt betere stats te hebben dan IF Zusi en IF Parolo. En nu slechts 50k...goed moment om in te slaan?
Hij heeft wel leuke stats ja
Misschien wel iets leuks mee te bouwen icm Hong Jeong Ho #namendiejewillatenuitsprekendoorDS2Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Euhhhhh.... laat maar... ga niet op dat bod inquote:U heeft een bod van EUR 750,00 op 'Playstation 4 + controller' ontvangen.
GEINTERESSEERDE
Remmer
8½ jaar actief op Marktplaats![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit Hamit Altentop of zal hij nog stijgen..wie zal het weten
Misschien wel iets leuks mee te bouwen icm Hong Jeong Ho #namendiejewillatenuitsprekendoorDS2
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
teeeeeringquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:07 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Euhhhhh.... laat maar... ga niet op dat bod in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga het nog sterker vertellen....quote:Alleen snap ik de reden van de vragen niet...... Weet iemand dat?quote:Reactie op uw advertentie 'Playstation 4 + controller'
Beste,
Ik wil de PS4 van je overnemen voor ¤800
Mocht je akkoord gaan dan kom ik hem vanavond nog ophalen.
Echter zou ik eerst nog wat meer informatie willen.
Wat is het serienummer van de PS4 en kan je mij een kopie van de bon sturen?
Groet,
Ineke
GEINTERESSEERDE
Van Der Velde
4 maanden actief op Marktplaats![]()
Vorig jaar zat Hong Jeong Ho een paar keer in mijn serie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien wel iets leuks mee te bouwen icm Hong Jeong Ho #namendiejewillatenuitsprekendoorDS2
De beloning voor dat toernooi is 3.5k en een consumables pack en ik had hem bijna gewonnen..![]()
![]()
Kun je dan echt niet nieuw aan een PS4 komen, dan is er altijd nog Marktplaats. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn met dubbele pre-orders of iemand die al vooruit betaald had en nu even krap bij kas zit. Koop je een PS4 via deze een tweedehands verkoopsite, houd dan het volgende in het oog:quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:13 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik ga het nog sterker vertellen....
[..]
Alleen snap ik de reden van de vragen niet...... Weet iemand dat?
Koop bij voorkeur bij iemand uit de buurt waar je de PS4 op kunt halen, dan kun je in ieder geval controleren dat er een PS4 in de doos zit en geen baksteen.
Koop je op afstand, vraag dan minimaal om een huisadres en telefoonnummer en probeer dit te verifiëren. Zoek ook altijd even via Google op de naam van de betreffende persoon, je weet nooit wat je tegenkomt.
Vraag om het serienummer van de console en check dit via Stop Heling om te controleren of de PS4 niet gejat is. Koop je een gestolen product dan ben je ook schuldig aan heling!
Ook Marktplaats heeft een handig lijstje met tips om veilig te handelen.![]()
Minimaal 1 nationaliteit, knap als je dat niet lukt inderdaad. EAquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:15 schreef Freire het volgende:
[..]
Het idee van EA was om een Thanksgiving toernooi te maken waarbij er minimaal 1 speler uit de USA moet komen. Volgensmij is dit niet helemaal goed gegaan en kan je nu met elk team spelen (want aantal verschillende nationaliteiten minimaal 1)
En wat is de beloning voor het toernooi winnen?![]()
Ok....Dacht ff meer dat ze iets met me bon konden doen en ik straks problemen heb :Squote:Op vrijdag 29 november 2013 12:15 schreef Freire het volgende:
[..]
Kun je dan echt niet nieuw aan een PS4 komen, dan is er altijd nog Marktplaats. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn met dubbele pre-orders of iemand die al vooruit betaald had en nu even krap bij kas zit. Koop je een PS4 via deze een tweedehands verkoopsite, houd dan het volgende in het oog:
Koop bij voorkeur bij iemand uit de buurt waar je de PS4 op kunt halen, dan kun je in ieder geval controleren dat er een PS4 in de doos zit en geen baksteen.
Koop je op afstand, vraag dan minimaal om een huisadres en telefoonnummer en probeer dit te verifiëren. Zoek ook altijd even via Google op de naam van de betreffende persoon, je weet nooit wat je tegenkomt.
Vraag om het serienummer van de console en check dit via Stop Heling om te controleren of de PS4 niet gejat is. Koop je een gestolen product dan ben je ook schuldig aan heling!
Ook Marktplaats heeft een handig lijstje met tips om veilig te handelen.![]()
als ik dit had geweten had ik er ook wel een besteldquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:13 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik ga het nog sterker vertellen....
[..]
Alleen snap ik de reden van de vragen niet...... Weet iemand dat?![]()
![]()
PS4's tradenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik dit had geweten had ik er ook wel een besteld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1????quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik dit had geweten had ik er ook wel een besteld
Ik had er 4 of 5 gepre-orderd! (als ik dit wist)![]()
![]()
Onvergelijkbare speler.. veel mindere passing en defending.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
If Altintop lijkt betere stats te hebben dan IF Zusi en IF Parolo. En nu slechts 50k...goed moment om in te slaan?![]()
Gister sprak ik die docent is op een middelbare school. Blijkt een kind daar Ho Lin Wan ofzoiets te hetenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien wel iets leuks mee te bouwen icm Hong Jeong Ho #namendiejewillatenuitsprekendoorDS2![]()
![]()
moojen zinquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gister sprak ik die docent is op een middelbare school. Blijkt een kind daar Ho Lin Wan ofzoiets te heten
Moet direct hieraan denken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
insert iemandquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
moojen zin
Moet direct hieraan denken
[ afbeelding ]![]()
Zie mijn post hierboven. Ook als je min. 1 speler uit de USA moet hebben zouden mijn teams aan die eis voldoen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Minimaal 1 nationaliteit, knap als je dat niet lukt inderdaad. EA
En wat is de beloning voor het toernooi winnen?![]()
da zei jullie mam ook vannachtquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad...niet echt hele slimme mensenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dan had ik eerst ergens een lening af moeten sluitenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:21 schreef Joodnl het volgende:
[..]
1????
Ik had er 4 of 5 gepre-orderd! (als ik dit wist)![]()
![]()
Hahaha geniaal!quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad...niet echt hele slimme mensen🍆![]()
Reward is 3.5k en een pack (geen gold pack, weet ff niet meer welke welquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Minimaal 1 nationaliteit, knap als je dat niet lukt inderdaad. EA
En wat is de beloning voor het toernooi winnen?)
![]()
Consumables pack.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:29 schreef Freire het volgende:
[..]
Reward is 3.5k en een pack (geen gold pack, weet ff niet meer welke wel)
Misschien komt er vanavond nog wel een nieuw toernooi.![]()
Enne wel met de beide benen op de grond blijven hè! Niks uitsloven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad...niet echt hele slimme mensen
Seconde later:
![]()
En Büttner met zijn ondergrondse spelletjesbunker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ajjehetkuntmoejetgewoondoenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enne wel met de beide benen op de grond blijven hè! Niks uitsloven.
[ afbeelding ]
Seconde later:
[ afbeelding ]
![]()
En Büttner met zijn ondergrondse spelletjesbunker
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar had ik wel wat geld voor opzij gelegd...kinderen gwoon elke dag een sneedje brood minder gevenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan had ik eerst ergens een lening af moeten sluiten![]()
![]()
Nu moet ik aan Dreetje denkenquote:
Om 2 redenen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Konko, Armero en Candreva gr grquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:57 schreef Freire het volgende:
Konko of Maicon?
Asamoah of Zuniga?
Cerci of Candreva?![]()
Konko en Cerci sowieso.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:57 schreef Freire het volgende:
Konko of Maicon?
Asamoah of Zuniga?
Cerci of Candreva?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Konko in ieder geval. Rest kan ik niet over oordelen. Alleen met zoonigga gespeeld en die is wel oke, maar ook niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:57 schreef Freire het volgende:
Konko of Maicon?
Asamoah of Zuniga?
Cerci of Candreva?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je kan een ST (en ook CA uiteraard) ook converteren naar CAM. Dit heb ik gedaan bij Bronze team. Green en Sinclair spits, Grabban op CAM (heeft de beste pass etc). Geeft echt enorm veel stootkracht voorinquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Duarte op ST lijkt me wel goed trouwens. Sowieso zet ik dan Serero erachter, rest weet ik nog niet.![]()
![]()
Green en Sinclair hebben wat mij betreft te slechte dribbling. Grabban is elke FUT een baasquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Je kan een ST (en ook CA uiteraard) ook converteren naar CAM. Dit heb ik gedaan bij Bronze team. Green en Sinclair spits, Grabban op CAM (heeft de beste pass etc). Geeft echt enorm veel stootkracht voorin
Ik heb net deze hybrid bedacht in 2 minuten:![]()
![]()
Ik zei het tochquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke, dit is echt ziek.
Overigens moest de Bulgaar ook ineens als een gek naar de wc om zijn kater eruit te kotsen![]()
800 kan ik nog wel geloven, maar 1.2k is een onzinbieding lijkt mequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:59 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet de mijne....maar wat een gekken!!!!Feyenoord Rotterdam![]()
Ligt eraan. Wil je verkopen: 15. Kopen: 10.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:05 schreef DePresident. het volgende:
Hoe zit de verhouding coins/euro's. 10 euro 100k?
1,2k, alsof het een smleno speler isquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
800 kan ik nog wel geloven, maar 1.2k is een onzinbieding lijkt me![]()
![]()
sowieso hebben die gasten niet opgeletquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1,2k, alsof het een smleno speler is
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: