SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En dat vraag je nu net DS2 de TT isquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan die header uit de OP het is wel goed geweest onderhand
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zou het toeval zijn?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dat vraag je nu net DS2 de TT is![]()
Ik wilde dat de mensen niet aandoen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef DutchSL het volgende:
Geen eens een TT over dit slechtste PSV aller tijden.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik kan echt niet naar dat American Football kijken. Er is meer onderbreking dan spel
Enige postieve aan deze wedstrijd is dat ik me niet kan voorstellen dat Toivonen nu nog blijft staan.
Leuk hoor dat Cocu zich niks aantrekt van contract perikelen, maar ook op basis van sportieve redenen is er geen enkel argument om zo te blijven spelen.![]()
van Buren weer 2 goals in de EL![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
Zo typisch voor FM
[ afbeelding ]
Eigenlijk ook wel een beetje FUT seasons dit____!
![]()
Moet je hem maar niet op RB zettenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt belachelijk ja..loopt amper 5km per wedstrijd voor mijn gevoel. Sprinten doet hij al helemaal niet. Hoe vaak zijn directe tegenstander ook heeft kunnen scoren/vrij kon staan afgelopen wekenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef DutchSL het volgende:
Enige postieve aan deze wedstrijd is dat ik me niet kan voorstellen dat Toivonen nu nog blijft staan.
Leuk hoor dat Cocu zich niks aantrekt van contract perikelen, maar ook op basis van sportieve redenen is er geen enkel argument om zo te blijven spelen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stond ie niet, ik wisselde hem voor een RB en die moest wisselen met de LBquote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je hem maar niet op RB zetten![]()
![]()
topperrquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)7cc-48ed6035120a.mp4
ERhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ohquote:Op donderdag 28 november 2013 23:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stond ie niet, ik wisselde hem voor een RB en die moest wisselen met de LB
Dan had de albino Messi een offday
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh
Dan had de albino Messi een offday![]()
![]()
Schaars vindt dat we heel goed speelden tot de 1-0, rot toch op man, Ludogorets liet PSV gewoon komen![]()
![]()
PSV 1x gewonnen in 9 wedstrijden..en dat was tegen Zagreb. En zo imposant is het rijtje Groningen, Zagreb (2x), Roda (2x), Zwolle, NAC, Heerenveen, Ludo toch ook niet..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vertel.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Tot die 1-0 was het ook waardeloos ja..kabbelde maar wat voortquote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef DutchSL het volgende:
Schaars vindt dat we heel goed speelden tot de 1-0, rot toch op man, Ludogorets liet PSV gewoon komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boilesen nog steeds maar 2* en minder dan 80 pace.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregen![]()
En dan zondag opeens Feyenoord verslaan met 0-3.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
PSV 1x gewonnen in 9 wedstrijden..en dat was tegen Zagreb. En zo imposant is het rijtje Groningen, Zagreb (2x), Roda (2x), Zwolle, NAC, Heerenveen, Ludo toch ook niet..
Hoop ik
Maar ik vrees van niet
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boilesen 82 acceleration 78 sprint speedquote:Check mijn feedback van 24 augustusquote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregenZag het al bij de Boil maar toen wilden ze het nog niet veranderen
![]()
![]()
Ik wist niet dat het zo ernstig was.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
PSV 1x gewonnen in 9 wedstrijden..en dat was tegen Zagreb. En zo imposant is het rijtje Groningen, Zagreb (2x), Roda (2x), Zwolle, NAC, Heerenveen, Ludo toch ook niet..Holy shit.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zou wel vintage Eredivisie zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan zondag opeens Feyenoord verslaan met 0-3.
Hoop ik
Maar ik vrees van nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar grappig aan? Is echt kut als supporter hoor...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo ernstig was.Holy shit.
![]()
Ik ben een keer naar een wedstrijd geweest. 4 en een half uur in het stadion.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
Ik kan echt niet naar dat American Football kijken. Er is meer onderbreking dan spel![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]Lol Boilesen has been fantastic this seasonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen Barca speelde hij voor het eerst goed![]()
dat weten zij toch nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lol Boilesen has been fantastic this season![]()
Tegen Barca speelde hij voor het eerst goed![]()
![]()
Kan ook niet volgens mij. Die staat ook al links/rechtsonder.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef bierjoost het volgende:
Hoe stel ik in dat je powerbalk boven je speler ziet? Kan die fucking optie nergens vinden."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
4 puntenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef DutchSL het volgende:
Programma:
[ afbeelding ]
Eind januari staan we gewoon onder de degradatiestreep hoorHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
1 keer winnen en alles is weer anders. Niet zo pessimistisch inzien johquote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef DutchSL het volgende:
Programma:
[ afbeelding ]
Eind januari staan we gewoon onder de degradatiestreep hoor![]()
![]()
Ik zie YouTube gastjes dit hebben. Ziet er handig uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kan ook niet volgens mij. Die staat ook al links/rechtsonder.![]()
Geen idee dan, sorry.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik zie YouTube gastjes dit hebben. Ziet er handig uit.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:de producer is een Ajax supporter en het zijn allemaal Nederlanders hoor. Je kunt ook gewoon in het Nederlands feedback geven btw. Zij kijken echt wel wedstrijden
![]()
![]()
Ja, maar ik vind het als fan van de grootste concurrent natuurlijk hilarisch.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Is echt kut als supporter hoor...![]()
Al die erin gepompte miljoenen.
Al die erin gepompte miljoenen.... overdrijf je nu niet een beetje ?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het als fan van de grootste concurrent natuurlijk hilarisch.![]()
![]()
![]()
Wat denken jullie van dat Feathercoin ? Gebasseerd op Litecoin en is nu heel goedkoop
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
dan zou ik sowieso inslaan, gister ging er ook zo'n coin van 3 dollar naar 37 dollar in een paar uurquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef BDIL het volgende:
Wat denken jullie van dat Feathercoin ? Gebasseerd op Litecoin en is nu heel goedkoop![]()
Leuk dat ze er miljoenen in moesten pompen omdat de strategie van transfers een tijd niet liep, maar aan de transfers van Mertens, Strootman en Lens kun je toch zien dat het ook erg succesvol kan zijn. AZ heeft ook financiële kuttijden gekend(werden nooit 'gered' door de gemeente), maar als Ajax-fans nu opeens op financieel gebied weer hoog van de toren gaan blazen, dan is dat altijd vrij zielig.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het als fan van de grootste concurrent natuurlijk hilarisch.![]()
dan zijn ze het blijkbaar met me eens dat hij een fantastisch seizoen heeft dusverquote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]de producer is een Ajax supporter en het zijn allemaal Nederlanders hoor. Je kunt ook gewoon in het Nederlands feedback geven btw. Zij kijken echt wel wedstrijden
![]()
Litecoinquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zou ik sowieso inslaan, gister ging er ook zo'n coin van 3 dollar naar 37 dollar in een paar uur
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Noem het maar niets.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Al die erin gepompte miljoenen.... overdrijf je nu niet een beetje ?
En hoeveel titels hebben ze gewonnen met die aankopen?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leuk dat ze er miljoenen in moesten pompen omdat de strategie van transfers een tijd niet liep, maar aan de transfers van Mertens, Strootman en Lens kun je toch zien dat het ook erg succesvol kan zijn. AZ heeft ook financiële kuttijden gekend(werden nooit 'gered' door de gemeente), maar als Ajax-fans nu opeens op financieel gebied weer hoog van de toren gaan blazen, dan is dat altijd vrij zielig.![]()
De transfers van die drie zijn uit financieel oogpunt inderdaad prima, maar als je daarmee wel een kutteam achterlaat.. Tsja.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leuk dat ze er miljoenen in moesten pompen omdat de strategie van transfers een tijd niet liep, maar aan de transfers van Mertens, Strootman en Lens kun je toch zien dat het ook erg succesvol kan zijn. AZ heeft ook financiële kuttijden gekend(werden nooit 'gered' door de gemeente), maar als Ajax-fans nu opeens op financieel gebied weer hoog van de toren gaan blazen, dan is dat altijd vrij zielig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ji sung was gratis en Rekik ook, Maher gaat echt nog wel meer opleveren en jozefzoon was een paar ton. Valt dus allemaal best meequote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Noem het maar niets.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Verklaar je nader trouwens.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar als Ajax-fans nu opeens op financieel gebied weer hoog van de toren gaan blazen, dan is dat altijd vrij zielig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
PSV heeft ook een vrij succesvolle periode gekend na 2004 en toen won Ajax zo'n 7 jaar niks. Vrij hypocriet dit dus. En hoe wil je nu al gaan beoordelen of die 'overheidssteun' niks heeft opgeleverd. Ze hebben over al die aankopen nagedacht met het oog op de toekomst, daar was iedereen eerst ook zo blij mee. En dan moeten ze nu opeens NU resultaat halen? Dat kan gewoon niet met een hele selectie die voornamelijk uit talenten bestaat.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoeveel titels hebben ze gewonnen met die aankopen?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
tb;drquote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV heeft ook een vrij succesvolle periode gekend na 2004 en toen won Ajax zo'n 7 jaar niks. Vrij hypocriet dit dus. En hoe wil je nu al gaan beoordelen of die 'overheidssteun' niks heeft opgeleverd. Ze hebben over al die aankopen nagedacht met het oog op de toekomst, daar was iedereen eerst ook zo blij mee. En dan moeten ze nu opeens NU resultaat halen? Dat kan gewoon niet met een hele selectie die voornamelijk uit talenten bestaat.![]()
Denk je echt dat Maher ooit meer waard gaat zijn dan die 8 miljoen? Die er in totaal voor hem is betaald?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ji sung was gratis en Rekik ook, Maher gaat echt nog wel meer opleveren en jozefzoon was een paar ton. Valt dus allemaal best mee![]()
Ajax schreef tot 2010/11 ook bijna standaard rode cijfertjes aan het eind van het jaar en de beursgang is uiteindelijk uitgelopen op een half drama.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je echt dat Maher ooit meer waard gaat zijn dan die 8 miljoen? Die er in totaal voor hem is betaald?
Uiteindelijk gaat hij denk ik voor 15 miljoen o.i.d weg.![]()
DarkSonic2, discard value van een legend is 25k ofzoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja. En daar was elke supporter op tegen. En toen kwam Frank de Boer en werd er ineens wel een prima beleid gevoerd.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ajax schreef tot 2010/11 ook bijna standaard rode cijfertjes aan het eind van het jaar en de beursgang is uiteindelijk uitgelopen op een half drama.
Wat is je punt? Alsof de supporters het eens waren met die pleurisaankopen van vroeger.
Daar twijfel ik erg over. Vorig seizoen was Maher ook niet zo heel best vond hem in een handje vol wedstrijden wel goed spelen maar het merendeel was gewoon net zoals hij nu speelt bij PSV.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja.
Uiteindelijk gaat hij denk ik voor 15 miljoen o.i.d weg.
Je kan ook niet verwachten dat hij nu al constant dat hoge niveau haalt maar ik had never nooit zoveel voor hem betaald.![]()
De supporters van PSV juichten al die aankopen toen het financieel echt slecht ging ook niet toe, maar nu is er met goed beleid ingekocht en je kunt dan niet in het begin van het eerste seizoen al een oordeel vellen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. En daar was elke supporter op tegen. En toen kwam Frank de Boer en werd er ineens wel een prima beleid gevoerd.
Wat is je punt? Alsof de supporters het eens waren met die pleurisaankopen van vroeger.
Waren jullie hier serieus nog niet achter?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef DuTank het volgende:
DarkSonic2, discard value van een legend is 25k ofzoOp de dag van de release van die mormels zag ik dat al bij die mongool die al die legends kocht.
![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waren jullie hier serieus nog niet achter?Op de dag van de release van die mormels zag ik dat al bij die mongool die al die legends kocht.
Tromso gedegradeerd in de competitie![]()
![]()
Dan ga ik die van mij maar eens op internet zettenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Lege Xbox One-dozen zijn veel geld waard
wtf![]()
Ik zag het net toevallig. Het interesseerde me eerlijk gezegd ook niet heel veel, maar wist dat DS2 het al een keer had gevraagdquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waren jullie hier serieus nog niet achter?Op de dag van de release van die mormels zag ik dat al bij die mongool die al die legends kocht.
Ik dacht al waar ken ik die Gaston Sangoy van die een penal scoorde voor Limassol
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gast%C3%B3n_Sangoy![]()
And We Danced (feat. Ziggy Stardust), a song by Macklemore on Spotify.
Ik word altijd vrolijk als dit nummer langskomt in m'n playlist.
Aso.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word altijd vrolijk als dit nummer langskomt in m'n playlist.![]()
De man die de carrière van Babel heeft verneukt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik dacht al waar ken ik die Gaston Sangoy van die een penal scoorde voor Limassol
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gast%C3%B3n_SangoyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://grooveshark.com/s/Can+t+Stop/3zJtUA?src=5quote:Op donderdag 28 november 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word altijd vrolijk als dit nummer langskomt in m'n playlist.![]()
Classic.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://grooveshark.com/s/Can+t+Stop/3zJtUA?src=5
Het heupschotquote:Op donderdag 28 november 2013 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De man die de carrière van Babel heeft verneukt.![]()
![]()
wow 12000 man mee uit Frankfurt bij die wedstrijd tegen Bordeaux
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je spotify op je pc hebt kun je 'm als het goed is gewoon in je browser luisteren.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gvd, kun je die wel luisteren? Die spotify linkjes moet ik altijd googelen
No thxquote:Op donderdag 28 november 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je spotify op je pc hebt kun je 'm als het goed is gewoon in je browser luisteren.![]()
![]()
Zoveel zitten er niet eens bij een thuiswedstrijd van PSV in de ELquote:Op donderdag 28 november 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
wow 12000 man mee uit Frankfurt bij die wedstrijd tegen Bordeaux
Binnenkort FM met paar mensen uit het topic doen. Met z'n allen een club uit de Premier League lijkt me wel tof.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat is echt niet te doen joh..met 2 mensen is het al lastig plannen vaak en je moet toch wel tegelijk online zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Binnenkort FM met paar mensen uit het topic doen. Met z'n allen een club uit de Premier League lijkt me wel tof.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwa jij bent 24 uur in het topic, Zhano ook en ik lees vaker dan dat ik post. Hoeft niet elke dag, 1 of 2 keer per week paar uurtjes moet kunnen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is echt niet te doen joh..met 2 mensen is het al lastig plannen vaak en je moet toch wel tegelijk online zijn.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben echt weinig hier te vinden hoor de laatste tijd. Overdag als ik op school met project bezig houd ik mn Fok! tabje niet meer open.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mwa jij bent 24 uur in het topic, Zhano ook en ik lees vaker dan dat ik post. Hoeft niet elke dag, 1 of 2 keer per week paar uurtjes moet kunnen.![]()
Was druk bij de kapsalon zie ik.quote:
DIe kaas ziet er wel beter uit dan bij de meeste kapsalons moet ik zeggen. Met een beetje een grill-randje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vies dik is niet lelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kapsalon met extra patat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was druk bij de kapsalon zie ik.
DIe kaas ziet er wel beter uit dan bij de meeste kapsalons moet ik zeggen. Met een beetje een grill-randje.
Sinds kort begonnen met trainen bij basic fit. Had me vorig jaar ergens in februari al een keer ingeschreven maar ben er vervolgens 1x geweest.quote:Van de week maar meteen een potje Whey shake gekocht om een beetje te groeien.
Basic fit in Arnhem is wel kutveel te veel rotzooi die daar rondloopt.
Over een maandje ergens anders inschrijven.
Basic fit is gewoon een paupermagneet omdat het zo cheap isquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sinds kort begonnen met trainen bij basic fit. Had me vorig jaar ergens in februari al een keer ingeschreven maar ben er vervolgens 1x geweest.Van de week maar meteen een potje Whey shake gekocht om een beetje te groeien.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed gereedschap hangt onder een afdak hè?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad, als je daar binnen loopt wil je eigenlijk al zo snel mogelijk vertrekken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Basic fit is gewoon een paupermagneet omdat het zo cheap is
Nadat je Tatjana onder de douche gepakt hebt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je daar binnen loopt wil je eigenlijk al zo snel mogelijk vertrekken.![]()
Expeditie RobinsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van een shakeje ga je niet groeien hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sinds kort begonnen met trainen bij basic fit. Had me vorig jaar ergens in februari al een keer ingeschreven maar ben er vervolgens 1x geweest.Van de week maar meteen een potje Whey shake gekocht om een beetje te groeien.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:35 schreef Tim86 het volgende:
Expeditie RobinsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groeien in de zin van, wat breder worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Van een shakeje ga je niet groeien hoorOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Shakes zijn overrated en heb je in het begin niet nodig kost je alleen maar geldquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Groeien in de zin van, wat breder worden.![]()
ER spoilers niet geopend. Ik loop echt 5 afleveringen achter ofzo.Moet ze eigenlijk even terugkijken..
Ja snap ik, maar een shake doet verder weinig dan zorgen dat je makkelijker aan je eiwit behoefte komt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Groeien in de zin van, wat breder worden.
Wat ik dus wil zeggen is dat een shake minder invloed heeft dan dat menig persoon denkt.
Enne, niet alleen voor de spiegel gaan staan curlen he![]()
![]()
Denken dat je door shakes ineens breder wordt.![]()
Je kunt als je net begint beter gewoon 3x in de week full body gaan trainen en eventueel na de training een halve bak kwark eten. Dat geeft meer resultaat.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee nee, wil eigenlijk van alles wat gaan doen. Wil sowieso wat grotere armen, maar borst en buik vind ik net zo belangrijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar een shake doet verder weinig dan zorgen dat je makkelijker aan je eiwit behoefte komt.
Wat ik dus wil zeggen is dat een shake minder invloed heeft dan dat menig persoon denkt.
Enne, niet alleen voor de spiegel gaan staan curlen heOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Waarom word je meteen boos dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
Als je aan de shakes gaat moet je de rest van je voeding ook op orde hebben, heb je dat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee nee, wil eigenlijk van alles wat gaan doen. Wil sowieso wat grotere armen, maar borst en buik vind ik net zo belangrijk.
Anders heb je er niet veel aan.![]()
Ontbijt, middag en avond eten en vaak ook nog eens in de nacht. Met meestal een banaan als tussendoortje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:56 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als je aan de shakes gaat moet je de rest van je voeding ook op orde hebben, heb je dat?
Anders heb je er niet veel aan.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Google eens op Starting Strength, of check het BB topic.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee nee, wil eigenlijk van alles wat gaan doen. Wil sowieso wat grotere armen, maar borst en buik vind ik net zo belangrijk.
Dat is een goed fullbody schema voor beginners. Ik ben er onlangs ook weer van voor af aan mee begonnen![]()
![]()
Ik zou zeggen kijk eens hierquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ontbijt, middag en avond eten en vaak ook nog eens in de nacht. Met meestal een banaan als tussendoortje.![]()
![]()
Kwark zijn trage eiwitten. Na de training wil je eiwitten die snel opgenomen worden, zoals whey.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
Je kunt als je net begint beter gewoon 3x in de week full body gaan trainen en eventueel na de training een halve bak kwark eten. Dat geeft meer resultaat.![]()
quote:
Ik moet meer of tenminste vaker eten dan dat ik nu doe.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zaterdag nog live gezien hier in het dorp.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:59 schreef MolFan het volgende:
Helden van vroeger zijn alweer een tijdje terug![]()
Gofferdomme die vrouwkes zijn nog steeds![]()
Man wat waren die slecht![]()
3 nummers dansen en weer weg terug aan het infuus.![]()
Mja ben nog niet overtuigd (de Braziliaanse is in principe de enige die echt goed kan zingen) maar god wat zijn ze lekker nog steedsquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zaterdag nog live gezien hier in het dorp.
Man wat waren die slecht![]()
3 nummers dansen en weer weg terug aan het infuus.![]()
![]()
Oke.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mja ben nog niet overtuigd (de Braziliaanse is in principe de enige die echt goed kan zingen) maar god wat zijn ze lekker nog steeds![]()
Super vet! Zou best een keer naar zo'n 90's feestje willen gaan eigenlijk :pquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:59 schreef MolFan het volgende:
Helden van vroeger zijn alweer een tijdje terug![]()
Gofferdomme die vrouwkes zijn nog steeds![]()
![]()
Laatst was er een met 2 Unlimited, Vengaboys etc komen steeds vaker weer gelukkigquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Super vet! Zou best een keer naar zo'n 90's feestje willen gaan eigenlijk :p![]()
![]()
Een concertje met wat Motown toppers van vroeger zou ook niet gek zijn;
Stevie Wonder
The Trammps
Tavares
Etc etc![]()
Voor jullie tijd denk ik, maar god wat een bazenmuziek wat nu nog gedraaid word![]()
![]()
ho-ly shiiiiit....quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:55 schreef Tim86 het volgende:
Dit moet toch Oscar-waardig zijn
[ afbeelding ]
Steven modderfokking Seagal ft Danny Trejo...
Beste film ooit![]()
10/10 golden globe, oscars alles
![]()
![]()
14 Februari eerst ff naar Ladies of Soul daarna ff voor de 2de keer naar Mr Robbie Williams, pakken we ff mee in een maandje![]()
![]()
Das dan weer beetje te veel van t goede.. :pquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:10 schreef MolFan het volgende:
14 Februari eerst ff naar Ladies of Soul daarna ff voor de 2de keer naar Mr Robbie Williams, pakken we ff mee in een maandje
Je moet wel lekker kunnen dansen en uit je plaatje kunnen gaan natuurlijk!![]()
Ben van alle markten thuis qua muziekquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Das dan weer beetje te veel van t goede.. :p
Je moet wel lekker kunnen dansen en uit je plaatje kunnen gaan natuurlijk!Ladies of Soul is vooral Motown, Jackson 5 muziek etc
![]()
![]()
ER:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Ik krijg net een PSN message: "May you burn in hell"
Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Die Barry Hulshoff ziet er ook uit als een seniele nicht tegenwoordig hè
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: