SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En dat vraag je nu net DS2 de TT isquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan die header uit de OP het is wel goed geweest onderhand
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zou het toeval zijn?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dat vraag je nu net DS2 de TT is![]()
Ik wilde dat de mensen niet aandoen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef DutchSL het volgende:
Geen eens een TT over dit slechtste PSV aller tijden.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik kan echt niet naar dat American Football kijken. Er is meer onderbreking dan spel
Enige postieve aan deze wedstrijd is dat ik me niet kan voorstellen dat Toivonen nu nog blijft staan.
Leuk hoor dat Cocu zich niks aantrekt van contract perikelen, maar ook op basis van sportieve redenen is er geen enkel argument om zo te blijven spelen.![]()
van Buren weer 2 goals in de EL![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
Zo typisch voor FM
[ afbeelding ]
Eigenlijk ook wel een beetje FUT seasons dit____!
![]()
Moet je hem maar niet op RB zettenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt belachelijk ja..loopt amper 5km per wedstrijd voor mijn gevoel. Sprinten doet hij al helemaal niet. Hoe vaak zijn directe tegenstander ook heeft kunnen scoren/vrij kon staan afgelopen wekenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef DutchSL het volgende:
Enige postieve aan deze wedstrijd is dat ik me niet kan voorstellen dat Toivonen nu nog blijft staan.
Leuk hoor dat Cocu zich niks aantrekt van contract perikelen, maar ook op basis van sportieve redenen is er geen enkel argument om zo te blijven spelen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stond ie niet, ik wisselde hem voor een RB en die moest wisselen met de LBquote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je hem maar niet op RB zetten![]()
![]()
topperrquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)7cc-48ed6035120a.mp4
ERhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ohquote:Op donderdag 28 november 2013 23:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stond ie niet, ik wisselde hem voor een RB en die moest wisselen met de LB
Dan had de albino Messi een offday
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh
Dan had de albino Messi een offday![]()
![]()
Schaars vindt dat we heel goed speelden tot de 1-0, rot toch op man, Ludogorets liet PSV gewoon komen![]()
![]()
PSV 1x gewonnen in 9 wedstrijden..en dat was tegen Zagreb. En zo imposant is het rijtje Groningen, Zagreb (2x), Roda (2x), Zwolle, NAC, Heerenveen, Ludo toch ook niet..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vertel.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Tot die 1-0 was het ook waardeloos ja..kabbelde maar wat voortquote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef DutchSL het volgende:
Schaars vindt dat we heel goed speelden tot de 1-0, rot toch op man, Ludogorets liet PSV gewoon komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boilesen nog steeds maar 2* en minder dan 80 pace.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregen![]()
En dan zondag opeens Feyenoord verslaan met 0-3.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
PSV 1x gewonnen in 9 wedstrijden..en dat was tegen Zagreb. En zo imposant is het rijtje Groningen, Zagreb (2x), Roda (2x), Zwolle, NAC, Heerenveen, Ludo toch ook niet..
Hoop ik
Maar ik vrees van niet
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boilesen 82 acceleration 78 sprint speedquote:Check mijn feedback van 24 augustusquote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over albino Messi gesproken, Boilesen en Blind hebben een upgrade gekregenZag het al bij de Boil maar toen wilden ze het nog niet veranderen
![]()
![]()
Ik wist niet dat het zo ernstig was.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
PSV 1x gewonnen in 9 wedstrijden..en dat was tegen Zagreb. En zo imposant is het rijtje Groningen, Zagreb (2x), Roda (2x), Zwolle, NAC, Heerenveen, Ludo toch ook niet..Holy shit.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: