En dan eet ze het op?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat idioten dat naar haar gooiden natuurlijk.
Ze zag het niet want was in zo'n rookwalm door alle vuurwerk. Pffffffffffffffffffffffquote:
Waarom doe je je mond open als er overal rook is?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zag het niet want was in zo'n rookwalm door alle vuurwerk. Pffffffffffffffffffffff
Oeh, rookbommen zijn ook een goed verhaalquote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zag het niet want was in zo'n rookwalm door alle vuurwerk. Pffffffffffffffffffffff
* Frutsel gooit vuurwerk Njos haar snavel inquote:Op donderdag 28 november 2013 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Omg ik ga gewoon niet meer antwoorden.
Ik gun jullie ook je pleziertje.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hihaho in mijn onderbroek hoor.
Nee, hier heeft echt niemand iets aan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oeh, rookbommen zijn ook een goed verhaalKAS suikerbom
![]()
Ik vind het prachtig, ff een heel veld in de mist zetten. Net alsof een tank even zijn rookgordijn optrekt.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, hier heeft echt niemand iets aan.
Ga jij nog wat doen met vuurwerk?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:11 schreef Webschip het volgende:
TT had moeten zijn: Tem steekt z'n scheet af.
Wie vallen er in die categorie?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef Tem het volgende:
Ze worden steeds beter, dames en heren. De forever alone clan is goed bezig.
Hilarisch Antoine, wat een schijtlol.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:11 schreef Webschip het volgende:
TT had moeten zijn: Tem steekt z'n scheet af.
Vast wel, het is en blijft leukquote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga jij nog wat doen met vuurwerk?
Wat lief, een spaarpotje voor arme kinderen hebben ......quote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vroeger eens mijn vader en broer zo ver gekregen de helft van het bedrag dat ze aan vuurwerk uitgaven in mijn spaarpotje voor arme kinderen te gooien. In de zomer toen ik het vroeg vonden ze dat een topplan. in december toen ik ze er aan herinnerde waren ze heel zuur.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hilarisch Antoine, wat een schijtlol.
Ik was 8 ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat lief, een spaarpotje voor arme kinderen hebben ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |