Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
Die man zag er toch ook gewoon uit als een ober in een Chinees restaurant?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Een blonde chinees zie ik als een omgekeerde blackface.
Heb jij wel eens oerwoud geluiden meegemaakt Regilio?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:13 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
omdat jij geen Engels spreekt.
Nee maar ik zat wel achter de goal toen er oerwoudgeluiden gemaakt werden in de richting van Finidi.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens oerwoud geluiden meegemaakt Regilio?
Iedereen was het allang weer vergeten maar nu weet ik het ook weerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef waxmask het volgende:
Hanky panky Shanghai...die was ik alweer vergeten....Thanx Spleetje....
Geert bedoelde dat als satire, met een kwinkslag.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Mopje bij Harry Mens is nog steeds goed.
Ik ken dat helemaal niet. Wel pinda tegen een Indonesisch klasgenootje.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen was het allang weer vergeten maar nu weet ik het ook weer![]()
Iedereen massaal spleetogen maken
We moeten als weldenkende mensen gewoon keihard paal en perk stellen aan al dat gezeik over Zwarte Piet en die onzinnige ophef over zo'n geintje van Gordon. Anders lopen de grootste idioten uit de samenleving binnen een paar jaar over ons heen en kunnen we de tent wel sluiten.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Zat wel eens met een donkere vrouw in de metro in New York, nou dan kwam de discriminatie niet van de blanke kant zeg maar.
Klopt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Die meisjes aan tafel zijn wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |