? 98% is hier extreem linksquote:Op donderdag 28 november 2013 21:30 schreef MilaNL het volgende:
Ik weet nog goed dat bijna heel FOK! pro-Rita was. Waar zijn die mensen toch...
Ik roep nog wel eens wat over kleine teringapen om wat tegenwicht te geven.quote:
Over welke facebookpagina hebt je 't steedsquote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef MilaNL het volgende:
[..]
OkIk zou er een Facebookpagina over opzetten.
https://www.facebook.com/(...)teit/317329701730105quote:Op donderdag 28 november 2013 22:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Over welke facebookpagina hebt je 't steeds
Freek nietquote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Rita zal het wel met de site eens zijn.
Dit dus,quote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef MilaNL het volgende:
Dat ze die grapjas met z'n linkse indoctrinatie Facebook serieus nemen is toch wel heel triest
en dit dus.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Een documentaire die Michael Moore spreektijd biedt is per definitie al linkse propaganda.
Nou die student is wel open minded.
Koreaanse meisjes zijn bloedmooi, chinezen zijn dan weer vieslelijk.quote:
Ik in patat.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Goddomme, ik krijg zin in Chinees.
Ga er voorquote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou misschien doe ik dat ook wel. Even naar de snackbar.
Alle snackbars worden hier overgenomen door Chinezenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou misschien doe ik dat ook wel. Even naar de snackbar.
Indo's werden toch juist voornamelijk uitgemaakt voor Pinda's dacht ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Ach ach wat worden zij toch gediscrimineerd. Toen de Indo's hier in Nederland kwamen waren dat eerste buitenlanders en werden ze constant uitgescholden als Chinees.
That's life.
Al was Gordon wel heeeeel triest bezig.
Hier staat een Turk.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alle snackbars worden hier overgenomen door Chinezen
Vietnamezen doorgaans, maar ze lijken wel verdomd veel op elkaar...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alle snackbars worden hier overgenomen door Chinezen
Hoort bij het meubilair van de VARA.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
wtf doet freek de jonge daar nog
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef DrDentz het volgende:
En hoe reageert hij als iemand hem confronteert met zijn cokegebruik?
Zat wel eens met een donkere vrouw in de metro in New York, nou dan kwam de discriminatie niet van de blanke kant zeg maar.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Lkw het volgende:
Wat een slap gelul weer. Ik ben 2 meter lang en vroeger zeiden ze tegen mij vaak: 'Hé, is het koud daarboven'?
Was dat ook discriminatie waarover ik nu kan gaan huilen bij P&W? Waarom honen we dit soort debielen niet weg (uit Nederland)?
omdat jij geen Engels spreekt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Zat wel eens met een donkere vrouw in de metro in New York, nou dan kwam de discriminatie niet van de blanke kant zeg maar.
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:13 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
omdat jij geen Engels spreekt.
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
Die man zag er toch ook gewoon uit als een ober in een Chinees restaurant?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Een blonde chinees zie ik als een omgekeerde blackface.
Heb jij wel eens oerwoud geluiden meegemaakt Regilio?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:13 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
omdat jij geen Engels spreekt.
Nee maar ik zat wel achter de goal toen er oerwoudgeluiden gemaakt werden in de richting van Finidi.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens oerwoud geluiden meegemaakt Regilio?
Iedereen was het allang weer vergeten maar nu weet ik het ook weerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef waxmask het volgende:
Hanky panky Shanghai...die was ik alweer vergeten....Thanx Spleetje....
Geert bedoelde dat als satire, met een kwinkslag.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Mopje bij Harry Mens is nog steeds goed.
Ik ken dat helemaal niet. Wel pinda tegen een Indonesisch klasgenootje.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen was het allang weer vergeten maar nu weet ik het ook weer![]()
Iedereen massaal spleetogen maken
We moeten als weldenkende mensen gewoon keihard paal en perk stellen aan al dat gezeik over Zwarte Piet en die onzinnige ophef over zo'n geintje van Gordon. Anders lopen de grootste idioten uit de samenleving binnen een paar jaar over ons heen en kunnen we de tent wel sluiten.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Zat wel eens met een donkere vrouw in de metro in New York, nou dan kwam de discriminatie niet van de blanke kant zeg maar.
Klopt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Die meisjes aan tafel zijn wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |