Wacht maar tot deze correctie komt makker:quote:Op donderdag 28 november 2013 21:00 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
LTC heeft momenteel een gezonde correctie.
Dat.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:00 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
LTC heeft momenteel een gezonde correctie.
Dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wacht maar tot deze correctie komt makker:
https://twitter.com/maxkeiser/status/406128290986864640
Is dit positief zien we vannacht nog de 50 dollar voor LTC
Negatief...8/9 dollar
is dat ergens te streamen?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wacht maar tot deze correctie komt makker:
https://twitter.com/maxkeiser/status/406128290986864640
Is dit positief zien we vannacht nog de 50 dollar voor LTC
Negatief...8/9 dollar
Max Keiser is altijd ZEER positief over BTC en LTC.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Op korte termijn wel ja.
Ik ken Max te kort om te kunnen inschatten welke kant het op gaat.
In alle gevallen is het Wit of Zwart, dus heel positief of LTC wordt de grond in gestampt
Max is fantastisch om naar te kijken:
Kijk, ik ken de man te kort voor dat.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Max Keiser is altijd ZEER positief over BTC en LTC.
Hij zei dat LTC naar $50 zou gaan,quote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Kijk, ik ken de man te kort voor dat.
(Volg hem nu een week)
Dat klinkt als nu echt kopen als je nog wat hebt op BTC-E
Dat was btc een jaar terug ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Staat anders erg hoog hoor. nog geen week geleden was het 9 dollar.
Nee dat er een correctie zou komen was al duidelijk. Maar dit komt wel goed hoor. Gewoon morgen ochtend kijken.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
kwestie van tijd. Het is nu erg snel gegaan en daar zijn we door verwend. Maar die lijn kan niet alleen maar recht naar boven blijven schieten.
Mensen moeten niet zo snel verlies pakken en dumpen.quote:
Nou, dat gaat zo langzaam!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Lollertrolle het volgende:
Al die huilies hier terwijl mijn FTC al de hele dag aan het stijgen is
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef knep het volgende:
Die sell wall, flikker nou eens op.
Dat ding ragt zo weer door de 40.
als die dit nou ook eens leestquote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef knep het volgende:
Die sell wall, flikker nou eens op.
Dat ding ragt zo weer door de 40.
Je kan anderen niet zeggen wat ze moeten doen homo, bovendien is snel verlies pakken goed, en vinden dat je bij verlies moet houden tot het goedkomt is de weg naar faillietquote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo snel verlies pakken en dumpen.
Homoquote:Op donderdag 28 november 2013 21:10 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Je kan anderen niet zeggen wat ze moeten doen homo, bovendien is snel verlies pakken goed, en vinden dat je bij verlies moet houden tot het goedkomt is de weg naar failliet
Ga anders even haten op iemand die het wel wat boeit.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:10 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Je kan anderen niet zeggen wat ze moeten doen homo, bovendien is snel verlies pakken goed, en vinden dat je bij verlies moet houden tot het goedkomt is de weg naar failliet
hope soquote:Op donderdag 28 november 2013 21:10 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik word morgenvroeg wakker en dan staat PPC mooi op 55
Hoe kom je aan die ShitCoins?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Alle quarkcoins verkocht en Worldcoin gekocht. Instaprofit!
bterquote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die ShitCoins?
Waar trade je die?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Alle quarkcoins verkocht en Worldcoin gekocht. Instaprofit!
Das geen shitcoin.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die ShitCoins?
cryptsy.com geeft An Internal Error Has Occurred. bij inloggen bij mij sinds vanmiddagquote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Das geen shitcoin.Die komt eerdaags op btc-e. En staat net op vicurex enzo.
Die kan je op cryptsy.com kopen.
waar staat dat ze op btc-e kome?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Das geen shitcoin.Die komt eerdaags op btc-e. En staat net op vicurex enzo.
Die kan je op cryptsy.com kopen.
Irritant dat mensen dat doen. Echt.quote:
Het wachten is tot ze op btc-e komenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
worldcoin blijft een beetje hangen heb ik t idee
Moeizaam. Erg moeizaam, ik zie hem straks nog wel inzakken.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef Scorpie het volgende:
LTC krabbelt een beetje op na de knockout.
heb er nog nix over gehoord.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Het wachten is tot ze op btc-e komen
snoeckquote:Op donderdag 28 november 2013 21:21 schreef snoek1 het volgende:
op lange termijn zien, klein dipje in LTC maar kan nog heel anders worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2cv
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Verlies? Waar is die 2k van vanmiddag heen?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Scorpie het volgende:
come on LTC, op naar 0.5. Maak mijn verlies goed.
Hij bedoelt waarschijnlijk 100$ verliesquote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Verlies? Waar is die 2k van vanmiddag heen?
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:22 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
snoeck
off topic: zwevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2cv
LTC/BTC buy 402 LTC 0.04497 BTC 18.07794 BTCquote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Verlies? Waar is die 2k van vanmiddag heen?
Waar ? Bij mij staat ie op $1149quote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef Robuustheid het volgende:
BTC gaat wel hard onderuit... 980 dollar.
Al de ganse dagquote:Op donderdag 28 november 2013 21:21 schreef Scorpie het volgende:
FTC is wel sneaky bezig aan een opmars zeg.
Jij was altijd te voorzichtig aldus jezelf.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Eens kijken waar ik voor vannacht m'n verkooporder LTC > BTC neerzet. Ratio 0,05 BTC lijkt me wel realistisch, maar kan ook zo doorstomen naar 0,065-0,07 ofzo
Ltc to tha moon.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is daar nu 04:26
Zou zeggen rond 1-2 uur vannacht dus
Bitstamp. MtGox is niet representatief, omdat je daar je geld niet kunt weghalen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Waar ? Bij mij staat ie op $1149
Ja, zou zomaar kunnen dat ik gewaagd ga uitpakken ditmaal en voor 0,07 gaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Jij was altijd te voorzichtig aldus jezelf.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Altijd fijn als je op het hoogtepunt verkocht hebt
Max Keiser is sowieso altijd positief over BTC en LTC. Ik volg hem al een tijdje. Hij heeft flink wat bitcoins. Hij was in maart al bitcoin miljonairquote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef Toto69 het volgende:
Ik kan die Max Keiser om 23:20 niet live volgen of zo, kan iemand hier updates geven? Misschien behoud ik m'n LTC iig tot dan. Misschien is het positief en skyrocket het.
Je laat je inpakken als je denkt dat het zeker is dat hij de koers beïnvloed. Max wordt toch gezien als clown en wat hij zegt is slechts de mening van 1 persoonquote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef Toto69 het volgende:
Ik kan die Max Keiser om 23:20 niet live volgen of zo, kan iemand hier updates geven? Misschien behoud ik m'n LTC iig tot dan. Misschien is het positief en skyrocket het.
Over een weekje staan ze op 5 dollaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb wel 24 dollar cent verspilt nuom op het hoogste punt ftc te kopen.
LTC dus vasthouden? (gekocht op 36.4 USD)quote:Op donderdag 28 november 2013 21:33 schreef Mender het volgende:
[..]
Max Keiser is sowieso altijd positief over BTC en LTC. Ik volg hem al een tijdje. Hij heeft flink wat bitcoins. Hij was in maart al bitcoin miljonair
Ik weet niet hoe die uitzending er uit gaat zien. Maar van Max Keiser zal je iig geen slecht woord over BTC of LTC horenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LTC dus vasthouden? (gekocht op 36.4 USD)
Ik heb er 0,35. De rest zit in ltc. Die mag eerst even aantrekken.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Over een weekje staan ze op 5 dolla
Ik zou sowieso niet veel gaan handelen als je er niet veel verstand van hebt. Koop gewoon voor de lange termijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LTC dus vasthouden? (gekocht op 36.4 USD)
Ik ben beide en neem nooit verlies. Vertik tquote:Op donderdag 28 november 2013 21:38 schreef Scorpie het volgende:
Jongens, je bent of een daytrader en dan neem je je verlies of een long term trader en dan blijf je gewoon zitten.
Lol!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ben beide en neem nooit verlies. Vertik t
Thats the spiritquote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga zo maar naar bed. Morgen staat ltc gewoon op 60 en dan ben ik een gelukkig mens.
En als ltc op 20 staat dan ook. (Alleen dan met wat btc minder)
Ach waarom niet, traden moet je leren en deze amateurs hebben toch geen geld, een slechte trade kost ze misschien 1 euroquote:Op donderdag 28 november 2013 21:36 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet veel gaan handelen als je er niet veel verstand van hebt. Koop gewoon voor de lange termijn.
Er zit je iets dwars of nietquote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ach waarom niet, traden moet je leren en deze amateurs hebben toch geen geld, een slechte trade kost ze misschien 1 euro
Was het maar 1 euro.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ach waarom niet, traden moet je leren en deze amateurs hebben toch geen geld, een slechte trade kost ze misschien 1 euro
Deze amateur kan al bijna stoppen met werken.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Heb eens laten berekenen dat je "minimaal" 2.000.000 euro nodig hebt om vanaf je 30e met minimumloon rond te komen zonder werk.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Deze amateur kan al bijna stoppen met werken.
Ik handel al 15 jaar op de beurs, het is tegelijk amusant en bedroevend om hier te lezen hoe iedereen vol zelfvertrouwen alle beginnersfouten maakt en de bekende foute ideeën heeft, en toch zo vol van zichzelf zijn dat ze van niemand advies zullen aannemenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:42 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Er zit je iets dwars of niet
Dat is idd inkomen in box 3quote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je echte dikke winst maakt en je laat uitbetalen. Is dat inkomen? Hoe moet je daarmee omgaan?
Ik ben nog geen 30. Dus ik heb meer ltc nodig begrijp ik?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Heb eens laten berekenen dat je "minimaal" 2.000.000 euro nodig hebt om vanaf je 30e met minimumloon rond te komen zonder werk.
Het is eerder bedroevend dat jij je er zoveel van aantrekt. Laat ons lekker plezier hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ik handel al 15 jaar op de beurs, het is tegelijk amusant en bedroevend om hier te lezen hoe iedereen vol zelfvertrouwen alle beginnersfouten maakt en de bekende foute ideeën heeft, en toch zo vol van zichzelf zijn dat ze van niemand advies zullen aannemen
Zit daar ook een bepaalde grens? Of is gewoon alles wat je crasht aftikken?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat is idd inkomen in box 3
Doen alsof je veel ervaring hebt maar deze boot hebben gemist?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ik handel al 15 jaar op de beurs, het is tegelijk amusant en bedroevend om hier te lezen hoe iedereen vol zelfvertrouwen alle beginnersfouten maakt en de bekende foute ideeën heeft, en toch zo vol van zichzelf zijn dat ze van niemand advies zullen aannemen
Voor iemand die al 15 jaar op de beurs handelt doe je het anders niet zo best als je op Fok je gezicht vertoond.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Nou miljonair, je hebt zeker een boek vol tips en trucs liggen om ons te leren hoe we miljonair worden, zoals jij.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Het is eerder bedroevend dat jij je er zoveel van aantrekt. Laat ons lekker plezier hebben
Jij bent zo iemand uit de docu 'Slapend Rijk'.?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat is idd inkomen in box 3
Jong bloempjequote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 30. Dus ik heb meer ltc nodig begrijp ik?
Ik werd vanmorgen inderdaad 25 dollar rijker wakkerquote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand uit de docu 'Slapend Rijk'.?
Tof voor je, laat ons hier lekker 'spelen'quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Nee, box 3.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef anti-loper het volgende:
Dus als we eens een keer flink winst maken en cashen moet je dr nog belasting over betalen?
Adviseur bij JAN accountants.quote:
Dit.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef pikinhand het volgende:
[..]
30quote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens 40 zijn
Ligt eraan wat je op geeft. Maar is verder geen direct winstbelasting ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En box 3 is geen belasting wil je zeggen?
Loller zegt ook doen!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:54 schreef QuadrupleU het volgende:
Box 3 is een uitzondering
Iemand nog wat van scorpie gehoord, wil toch wel graag weten of het nu het moment is om nmc in te slaan. De grafiek zegt doen doen doen
quote:
Je betaalt belasting over 4% van je vermogen boven 21k, komt neer op iets van 1.3 %, niet over winstquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En box 3 is geen belasting wil je zeggen?
Dat niet natuurlijk met 3 kinderen.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Je betaalt belasting over 4% van je vermogen boven 21k, komt neer op iets van 1.3 %, niet over winst
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat niet natuurlijk met 3 kinderen.
30% belasting over 4% van je vermorgen om precies te zijn, dus effectief 1,2%quote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Je betaalt belasting over 4% van je vermogen boven 21k, komt neer op iets van 1.3 %, niet over winst
Dus stel he. Ik heb dit jaar 50 eu aan coins gekocht en ik heb straks op 31 dec een wallet van 10k, dan geef ik 10k op in box 3? Dat ziet de belasting dan niet al 10k extra inkomen?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Voor iemand die op de beurs handelt ben je niet zo goed in cijfers vriend.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Je corrigeert me nu wel van 35 naar 30 procent maar terrorizer beweert doodleuk 60quote:Op donderdag 28 november 2013 21:56 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
30% belasting over 4% van je vermorgen om precies te zijn, dus effectief 1,2%
dat is sinds 2001 met de nieuwe Wet inkomstenbelasting 2001 afgeschaftquote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Je corrigeert me nu wel van 35 naar 30 procent maar terrorizer beweert doodleuk 60
Dafaq, typo van mijn kant.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Je corrigeert me nu wel van 35 naar 30 procent maar terrorizer beweert doodleuk 60
BTC-e graagquote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
The last 30 days have been a busy time for Worldcoin. We have seen the adoption of Worldcoin on a widespread basis, and the market cap has increased from $417,000 on Oct. 22nd to $ 2,119,000 today, Nov 22nd. Worldcoin has also been added to another exchange, Vircurex. There are also talks of a potential addition to btc-e.com, however this has not been confirmed as of yet.
Fingers crossed....
Ik zou eerder LTC en BTC kopen dan NMC, hell, ik zou eerder FTC kopen dan NMC. NMC dobbert al uren rond op niks, zit geen volume in en zakt langzaam weg.quote:
Je hoeft pas aan te geven boven de 21k, maar voor beleggen klopt dat, je hebt meer vermogen maar hoeft niet te betalen over de toename als inkomenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus stel he. Ik heb dit jaar 50 eu aan coins gekocht en ik heb straks op 31 dec een wallet van 10k, dan geef ik 10k op in box 3? Dat ziet de belasting dan niet al 10k extra inkomen?
FTC of NMC, that's the question.... voor vanavond...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou eerder LTC en BTC kopen dan NMC, hell, ik zou eerder FTC kopen dan NMC. NMC dobbert al uren rond op niks, zit geen volume in en zakt langzaam weg.
Kwestie van smaak.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
FTC of NMC, that's the question.... voor vanavond...
Nou dan hoef ik me nergens druk om te maken. 21k is onhaalbaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Je hoeft pas aan te geven boven de 21k, maar voor beleggen klopt dat, je hebt meer vermogen maar hoeft niet te betalen over de toename als inkomen
Belangrijkste groei in marketcap voor Worldcoin komt uit de groei van Bitcoin.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
The last 30 days have been a busy time for Worldcoin. We have seen the adoption of Worldcoin on a widespread basis, and the market cap has increased from $417,000 on Oct. 22nd to $ 2,119,000 today, Nov 22nd. Worldcoin has also been added to another exchange, Vircurex. There are also talks of a potential addition to btc-e.com, however this has not been confirmed as of yet.
Fingers crossed....
Allebei niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
FTC of NMC, that's the question.... voor vanavond...
5 euro hamburgers bij de McD, succes!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dan hoef ik me nergens druk om te maken. 21k is onhaalbaar.
Maar goed. Als ik een avondje uit bij elkaar handel vind ik het al leuk.
Opbergen en over een jaar terugkomen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef anti-loper het volgende:
Ik ben begonnen met 100 euro inzet en heb nu 12.475 LTC
Wat is de volgende stap ???
Is dat niet met alle altcoins?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Belangrijkste groei in marketcap voor Worldcoin komt uit de groei van Bitcoin.
Das echt netjes.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef anti-loper het volgende:
Geduldig wachten en niets doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef anti-loper het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
5 euro hamburgers bij de McD, succes!
Dat hangt er vanaf wat een altcoin doet t.o.v. de waarde van de Bitcoin.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Is dat niet met alle altcoins?
Dat doe ik al sinds 2011.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef anti-loper het volgende:
Dat wachten en niks doen begint best lastig te worden
Waar wacht je op?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef anti-loper het volgende:
Heb jij dan worldcoins?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat een altcoin doet t.o.v. de waarde van de Bitcoin.
Vooral geldig voor coin die geen US$ market hebben en dus alleen in Bitcoins verhandeld worden.
je daytrade helemaal niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat doe ik al sinds 2011.
Alle keren dat ik wel wat deed verloor ik geld, dus vind wachten een stuk veiliger
Jij zat bij die site waar scorpie z'n btc niet wegkrijgt?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Alle keren dat ik wel wat deed verloor ik geld, dus vind wachten een stuk veiliger
Tot LTC to the moon gaat en dan op een gunstige tijd switchen naar btc en cashen via bitonicquote:
Het zou het slimste zijn iig. Heb er zelf ook moeite mee, terwijl het wel het beste isquote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef anti-loper het volgende:
<2 weken geleden nog 8.49 BTC kwijt geraakt na succesvol traden.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
je daytrade helemaal niet?
dat zei je inddquote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
<2 weken geleden nog 8.49 BTC kwijt geraakt na succesvol traden.
Omdat ik een wachtwoord verkeerd tikte en de exchange het scherm ververste, stonde het oude, verkeerde withdraw address er weer. Coins naar een verkeerd adres waar ik niet bij kan.8.49BTC
Oh. Ik wacht ook op ltc nu. Maar das voor morgen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Tot LTC to the moon gaat en dan op een gunstige tijd switchen naar btc en cashen via bitonic
Ja, en daar heb ik nu nog 4.2 BTC klem staan (bter.com)quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij zat bij die site waar scorpie z'n btc niet wegkrijgt?
Geen altcoins?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, en daar heb ik nu nog 4.2 BTC klem staan (bter.com)
Magnet ouwe pikkebaas, waarom kan ik bij bter.com mijn BTC niet wegkrijgen?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat het een stelletje prutsers zijn, hopelijk niet meer dan dat.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Magnet ouwe pikkebaas, waarom kan ik bij bter.com mijn BTC niet wegkrijgen?
Zullen we ze eens kei en keihard aanpakken die k%*(@*(%) chinezen?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat het een stelletje prutsers zijn, hopelijk niet meer dan dat.
Yep. UP UP UP UPquote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef anti-loper het volgende:
Het begint al langzaam te stijgen naar de 40
39.7 nu
Ja. Voor nu wel. En dan is die laag en denken mensen kopen kopen. Uiteindelijk wordt ie gewoon meer waard. Dat doen alle coins.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef QuadrupleU het volgende:
Ltc gaat volgens mij ook nog droppen, iedereen denkt nu ltc stijgt verkopen verkopen -_-
Hoeveel winst heb jij al gemaakt, Lollertrolle?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij is al 48 geweest vandaag, niks bijzonders
Toch denk je dan nu, verkopen! Hij wordt toch wel weer 38quote:Op donderdag 28 november 2013 22:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. Voor nu wel. En dan is die laag en denken mensen kopen kopen. Uiteindelijk wordt ie gewoon meer waard. Dat doen alle coins.
Jup, weet ik (tot vannacht 03.00 op BTC-E gehangenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij is al 48 geweest vandaag, niks bijzonders
Ik zit nu als ik alles omreken naar huidige koers op 180,55 dollar en ben begonnen op 50. Niet slecht voor een weekjequote:Op donderdag 28 november 2013 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel winst heb jij al gemaakt, Lollertrolle?
Nice. Handelen met die alt-coins heeft je goed gedaan blijkbaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:16 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zit nu als ik alles omreken naar huidige koers op 180,55 dollar en ben begonnen op 50. Niet slecht voor een weekje
Ach, als ik helemaal niks had gedaan had ik waarschijnlijk precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 november 2013 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice. Handelen met die alt-coins heeft je goed gedaan blijkbaar.
Oh, haha..quote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ach, als ik helemaal niks had gedaan had ik waarschijnlijk precies hetzelfde
Is moeilijk om geld te verliezen in een week dat alles zobeetje 500% stijgt.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice. Handelen met die alt-coins heeft je goed gedaan blijkbaar.
Jij moet ons eens niet zo'n stille hoop geven lambalquote:Op donderdag 28 november 2013 22:21 schreef anti-loper het volgende:
Als die show begint he
ik denk dat we vannacht de 100 zullen halen
Ik zeg maar gewoon watquote:Op donderdag 28 november 2013 22:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij moet ons eens niet zo'n stille hoop geven lambal
Iedereen zegt maar wat lolquote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zeg maar gewoon wat
Doe dit maar sinds paar daagjes
Niet slecht in 24 uur.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:26 schreef Mender het volgende:
Niceee! M'n Worldcoins zijn nu 2,9 BTC waard. Al bijna 1 BTC winst!
Nu t daar nog wegkrijgenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:26 schreef Mender het volgende:
Niceee! M'n Worldcoins zijn nu 2,9 BTC waard. Al bijna 1 BTC winst!
Cryptsy werkt prima...quote:
Max Keiser?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:14 schreef anti-loper het volgende:
Wie is die ene gast eigenlijk die een tv show zou geven ofzo
ja thnxquote:
Hoe laat komtie?quote:
Toppiequote:Op donderdag 28 november 2013 22:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
23.20 NL tijd, stream op: http://rt.com/on-air/ .
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:38 schreef knep het volgende:
[..]
Flinke dump van NMC incl bounce back.
Ja he, wat een mannetje is het ook.quote:
Doet die gozer ook de stem van Krusty de Clown in The Simpsons?quote:
ltc is een beetje aan het bitchen hequote:
Hoezo?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ltc is een beetje aan het bitchen he
truequote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoezo?
24 uur geleden stond het op 32 Dollar, nu op 40...
Hier gaat het op de minuutquote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoezo?
24 uur geleden stond het op 32 Dollar, nu op 40...
veul te gevaarlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Waterdrinker het volgende:
https://btc-e.com/exchange/trc_btc
TRC
Hoeft niet in zn eentje, people listen and spread the word as if it's the plaguequote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Duuc-nl het volgende:
als ik die filmpjes zo zie is Max keiser vanavond dus alleen maar positief over btc en ltc?
En kan hij in zijn eentje echt een prijsverandering veroorzaken?
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Waterdrinker het volgende:
https://btc-e.com/exchange/trc_btc
TRC
quote:Dear participants of the exchange BTC-e.com
In view of the minimal volume of currency pair TRC/BTC, from December 1 trades with them will be closed.
https://btc-e.com/exchange/trc_btc TRC/BTC
Withdrawal TRC in the automatic mode will be available until December 31, 2013.
Yours support btc-e.com
wtf al die ads manquote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Maxter8 het volgende:
http://www.stream2watch.me/live-tv/itv-1-live-stream
ITV live stream
weinig keiser nog,quote:
Zit iemand te drukken.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef anti-loper het volgende:
Wat is er met LTC? I´m not amused
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |