spoiler ban allesquote:Op donderdag 28 november 2013 20:34 schreef Smoofie het volgende:
Genk gewonnen van Dinamo Kiev. BeNeliga anyone?

/carequote:

Klootzakquote:Op donderdag 28 november 2013 20:34 schreef Smoofie het volgende:
Genk gewonnen van Dinamo Kiev. BeNeliga anyone?

Die Zidane beweging van daarnet was wel werelds, jammer dat hij het niet afmaaktquote:Op donderdag 28 november 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Voetballend gezien is dit toch wel heel erg pover...

Dit is het livetopic voor de wedstrijden op RTL. Voor de overige wedstrijden is er een algemeen topic.quote:

Voor de mensen welke straks vol spanning 20 samenvattingen gaan bekijkenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is het livetopic voor de wedstrijden op RTL. Voor de overige wedstrijden is er een algemeen topic.

quote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor de mensen welke straks vol spanning 20 samenvattingen gaan bekijken

srryquote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef Smoofie het volgende:
Ja ik zit gvd op mn mobiel. En gram, where is the love.

waren er ook heel wat naar Ajax - Barca geweest.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Sierd suggereert dat die Israëlieten alleen voor de Wallen en de coffeeshops naar Nederland zijn gereisd.

Ik hoorde ze zingen ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
waren er ook heel wat naar Ajax - Barca geweest.

Inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef Grifte het volgende:
Omkoping
Knipping & Van Duren erop af

Niet echt.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Top commentator. Zelfs GGMM vindt hem erg leuk bij de Europa League.

quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, en ik hoop dat johannes_vermee2r dit niet ziet, dat zolang het geen Spaanse wedstrijden betreft, Sierd best leuk commentaar geeft.

Ja, die conclusie trok ik na één wedstrijd, maar daar kom ik dus op terug.quote:
Ik luister muziek.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
De kandelaar-grap viel blijkbaar verkeerd in de eerste helft

quote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
Even wat quotes uit de wedstrijd AZ - Maccabi Haifa:
"Die met die dikke kop" (over een assisten die ziek het veld af ging)
''Bar Rafaeli komt daar vandaan, dat is geen café maar een blonde vrouw met twee uithangborden'' - over een plaats waar een speler vandaag komt.
''Is echt eeee mietje'' - Over een speler
''Weet u nog, Bar Rafaeli, boh'' (over eerdere quote)
"Door al die blote mannen denken ze in Israel (waar het ook wordt uitgezonden) dat het hier 24 graden is" - over 10 Maccabi Haifa supporters zonder t-shirt
"Dat meisje moet naar bed, die is 12, 4 vullingen en een piercing" - over een gapende supportster
"Die man krijgt een bitterbal van Dick, die heeft al de hele 2e helft in zijn zak gezeten. Of een speldje" - De 4e official kreeg iets van Dick Advocaat (volgens mij)
Hij suggereerde ook nog dat de supporters van Maccabi Haifa zo blij waren omdat ze vlakbij Amsterdam zaten (Wallen&coffeeshops)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |