SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
God niet dit weer....quote:
Deel 1 co-op met vrienden kapot gespeeldquote:
Wel aardige game. Slechter dan 1 en 2. Maar leuk voor een playthrough opzich.quote:
Nope, staat losquote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef Quotidien het volgende:
Maakt het nog wat uit of ik de eerste delen gespeeld heb?
Nope.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef Quotidien het volgende:
Maakt het nog wat uit of ik de eerste delen gespeeld heb?
Yup, gewoon legaal verder.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon steam keys die ze verkopen?
bij de klok zitten wat pijltjesquote:Op donderdag 28 november 2013 19:55 schreef RickoKun het volgende:
Zeg, weet iemand of je met Prison Architect de tijd sneller kan doen?
die paar uur heb je hard nodig om de basis faciliteiten te laten bouwen...quote:Moet ik serieus een half uur de boel in "versnelling" zetten voor de 18 uur voorbij zijn en ik de eerste gevangenen ontvang?
je limiteren met games door te kijken naar de gebruikte DRMquote:Op donderdag 28 november 2013 20:49 schreef Beach het volgende:
chill man was maar grapje
het heeft gwl daar blijf ik ver vandaan
Serieus?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bioshock infinite is echt een ruk spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |