Ik rouw nog steeds om het vertrek van Koniggod naar Sky.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:37 schreef Slobeend het volgende:
Had toch liever Team Colombia of Roompot (chauvinist ja) gezien ipv Bora of Bretagne. Bretagne voegde vorig jaar niks toe. Bora (NetApp) is er ook niet beter op geworden met het vertrek van koning König. MTN is wel leuk
Bora is de opvolger van NetApp. Zelfde ploeg, gewoon nieuwe sponsor. En Bora was een must voor de Tourorganisatie nu de Duitse tv weer live gaat. Overigens een prima team. Ik zie niet in wie er voor hen in de plaats zou moeten rijden. En ja Bora heeft een zwart tenue, maar waren van die zwarte outfits wel zowat de eerste.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen de kenners mij uitleggen waar ik Bora-Argon18 van kan kennen en hebben ze ook een oerlelijk zwart tricot?
Heette vorig jaar nog NetApp-Endura. En hun tenue is inderdaad gedeeltelijk zwart.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen de kenners mij uitleggen waar ik Bora-Argon18 van kan kennen en hebben ze ook een oerlelijk zwart tricot?
gaat nog niet eens over 2016, Limburg wil gewoon de Tour binnenhalen, wanneer is nog niet concreetquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Imo wel redelijk logische keuzes voor de wildcards, het wordt nu wel erg zwart in het peloton.
Binnenkort maar eens een weekendje Zeeland boeken voor het eerste Tourweekend.En wellicht wordt Huy dan ook nog meegepikt de dag erna. En mijn pa zit in de Alpen als de Tour daar langs komt, helaas kan ik dan geen vrij krijgen.
Oh ja, en dit ook nog over 2016, zou wel mooi zijn:
http://www.nusport.nl/wie(...)nce-organiseren.html
Zal dringen worden om in de selectie te geraken met Boasson Hagen, Farrar, Goss, Ciolek, Sbaragli, Janse van Rensburg en Bos als snelle mannen (weliswaar op verschillende terreinen). Nou ja, of je neemt ze allemaal mee en laat ze allemaal voor zichzelf sprinten.quote:
Zou vrij bizar zijn jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal dringen worden om in de selectie te geraken met Boasson Hagen, Farrar, Goss, Ciolek, Sbaragli, Janse van Rensburg en Bos als snelle mannen (weliswaar op verschillende terreinen). Nou ja, of je neemt ze allemaal mee en laat ze allemaal voor zichzelf sprinten.
Is op papier ook wel de snelste, even afgezien van plaatsing. Maar als hij wat minder is aanloop naar de Tour staan er zo twee klaar om zijn plaats in te nemen. Denk dat Boasson Hagen en Janse van Rensburg ook wel zeker zijn van hun plaatsje, met Bos als 'zekerheidje' voor de vlakke ritten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zou vrij bizar zijn jaMaar Smith heeft al meermaals aangegeven dat Bos zijn nummer 1 sprinter gaat zijn voor de echte pure sprints (dus niet degene die licht bergop lopen), dus kan me niet voorstellen dat hij zijn nr. 1 niet meeneemt naar de Tour.
Dat denk ik ook ja. Denk dat het voor Goss enorm moeilijk gaat zijn om zich in de ploeg te rijden. Naast de namen die jij noemt, zie ik Cummings, Meintjes, Teklehaimanot en waarschijnlijk Kudus ook wel als zekerheden. Dan blijven er nog twee plaatsjes over voor Ciolek, Farrar, Goss en ook iemand als Berhane.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is op papier ook wel de snelste, even afgezien van plaatsing. Maar als hij wat minder is aanloop naar de Tour staan er zo twee klaar om zijn plaats in te nemen. Denk dat Boasson Hagen en Janse van Rensburg ook wel zeker zijn van hun plaatsje, met Bos als 'zekerheidje' voor de vlakke ritten.
Er ligt in die periode te weinig sneeuw voor Coldeportes om op stage te gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:37 schreef Slobeend het volgende:
Had toch liever Team Colombia of Roompot (chauvinist ja) gezien ipv Bora of Bretagne. Bretagne voegde vorig jaar niks toe. Bora (NetApp) is er ook niet beter op geworden met het vertrek van koning König. MTN is wel leuk
Bora zal wel een eis van de Duitse TV-zenders geweest zijn ...quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:37 schreef Slobeend het volgende:
Koning Leopoldquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gaan toch niet Farrar weer naar de Tour sturen hè?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Denk dat het voor Goss enorm moeilijk gaat zijn om zich in de ploeg te rijden. Naast de namen die jij noemt, zie ik Cummings, Meintjes, Teklehaimanot en waarschijnlijk Kudus ook wel als zekerheden. Dan blijven er nog twee plaatsjes over voor Ciolek, Farrar, Goss en ook iemand als Berhane.
Dan zijn er waarschijnlijk meer valpartijenquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:34 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet Farrar weer naar de Tour sturen hè?
Oeps, ik dacht dat ik ergens anders iets van 2016 had gelezen, maar bij nader inzien vergist, excuus...quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat nog niet eens over 2016, Limburg wil gewoon de Tour binnenhalen, wanneer is nog niet concreet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |