Plaatje is kapot..quote:
het is ook raarquote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Plaatje is kapot..Althans, hij is raar
Ojaquote:Op donderdag 28 november 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is ook raar
Heb em ge-edit
Twee badjasmannen?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb er zelfs 2
Eentje voor in de zomer en eentje voor in de winter
Yessquote:Op donderdag 28 november 2013 16:23 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Twee badjasmannen?![]()
Goed geregeld!
Hierbij als troost je badjas:quote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
Zitten haasten om om 4 uur thuis te zijn voor een afspraak, nog steeds niemand
Omgquote:Op donderdag 28 november 2013 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hierbij als troost je badjas:
[ afbeelding ]
Hing bij de Gamma in Doetinchem5min later bij de wasstraat kwam ik twee meiden tegen die er perfect in zouden passen, reden ook in een roze fiat 500 met wit lederen bekleding
![]()
Als Vin die aan zou doen, mist er alleen nog een roze cowboyhoedquote:Op donderdag 28 november 2013 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hierbij als troost je badjas:
[ afbeelding ]
Hing bij de Gamma in Doetinchem5min later bij de wasstraat kwam ik twee meiden tegen die er perfect in zouden passen, reden ook in een roze fiat 500 met wit lederen bekleding
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als Vin die aan zou doen, mist er alleen nog een roze cowboyhoed
Precies!quote:
In het rood en oranjequote:Op donderdag 28 november 2013 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies!
En dan nog een sigaar in je monden een grote gouden ketting om waar P.I.M.P op staat.
Plaatje compleet!
Onee wacht, nog wel even 2 hoertjes om je heen!
Geweldige MIquote:Op donderdag 28 november 2013 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies!
En dan nog een sigaar in je monden een grote gouden ketting om waar P.I.M.P op staat.
Plaatje compleet!
Onee wacht, nog wel even 2 hoertjes om je heen!
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het rood en oranje
Dat vloekt zo lekker
Inderdaadquote:
Misschien had ie te ver uitgezoomd en leek het zo kleinquote:Op donderdag 28 november 2013 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Een blinde salesmanager welke een rapportage maakt. Alles in punt22hele fucking excel bestand
Nee, ik weet dat hij eigenlijk een leesbril nodig heeft en die weigert. Dus als ik em wil plagen stuur ik mailtjes in punt4 of zoquote:Op donderdag 28 november 2013 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien had ie te ver uitgezoomd en leek het zo klein
Zulke mensenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat hij eigenlijk een leesbril nodig heeft en die weigert. Dus als ik em wil plagen stuur ik mailtjes in punt4 of zo
En typtuphusquote:
tyfus maar dan expres fout geschreven omdat het kanquote:
Uhuh, vastquote:Op donderdag 28 november 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
tyfus maar dan expres fout geschreven omdat het kan
Is echt zoquote:Op donderdag 28 november 2013 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhuh, vast
Ik had allang geedit, maar mobiel enzo
Ik snap het, je kan er niks aan doen, het zijn de vlindersquote:
Hmm... kan ik de vlinders de schuld van alles geven?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap het, je kan er niks aan doen, het zijn de vlinders
Bijna alles, maar er zijn grenzenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm... kan ik de vlinders de schuld van alles geven?
Nice
Wat wil je gaan maken?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
Straks even paar meubelpanelen halen. Toch altijd weer een klus om alles zo uit te meten dat je zo min mogelijk panelen nodig hebt
Schapjes voor in de kastquote:Op donderdag 28 november 2013 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wil je gaan maken?
Ik heb vanmiddag wat rond gekeken naar hout voor mn niewe tafel, maar kon nog niet echt slagen
Mooiquote:Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schapjes voor in de kast
Oh, bummer
Je bedoelt met die massieve poot gewoon 1 in het midden?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ja ik wil van dat samengestelde hout een blad maken. Van 90 bij 90 ongeveer en dan zo'n 3,5-4cm dik. Daaronder of vierkante houten poten van vergelijkbaar materiaal zodat het blad op ongeveer 110 komt. Of een metalen frame, daar ben ik nog niet helemaal uit.
Ik vermoed dat poten van hetzelfde materiaal teveel wordt en massieve houten poten onder zo'n blad het blad een beetje te lomp wordt. Aan de andere kant vind ik een metalen frame meestal weer te ielig overkomen.
Teveel keuzes
Nee, er komen sowieso 4 poten en onderaan een H frame om die poten goed bij elkaar te houden.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bedoelt met die massieve poot gewoon 1 in het midden?
Is het niet een optie om daar gewoon een simpel framepje te maken en dat te bekleden met plaat? Scheelt een hoop in gewicht.
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 november 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
Weekend
En lang weekend! Maandag vrij, dinsdag werken, donderdag vrij
Zoek eens op meubels van hergebruikt hout andersquote:Op donderdag 28 november 2013 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Zoiets wil ik dus als blad (mag nog wel iets donkerder).
[ afbeelding ]
Ah op die fiets. Dat is wel mooi inderdaad.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, er komen sowieso 4 poten en onderaan een H frame om die poten goed bij elkaar te houden.
De vraag is alleen, maak ik die poten van 1 balk (per poot), of zaag ik 2 stroken van het materiaal waar ook het blad van is en lijm ik die op elkaar als poot. Of een metalen frame.
Sowieso geen plaat materiaal, mdf, meubelplaat oid, wil alleen echt hout (of metaal). Komt ook geen gelamineerd spul op/aan.
Ik win, na zondag 90 dagen weekend mits ik geen tijdelijk werk kan vindenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
Weekend
Nicequote:Op donderdag 28 november 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
Weekend
woensdag is sowieso mijn vrije dagquote:Op donderdag 28 november 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceEn woensdag?
Deze week ging best snel voor mijn gevoel
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoek eens op meubels van hergebruikt hout anders
Slijtvast ben ik niet bang voor. Er staat hier nu een tafel die al zeker 15 jaar mee gaat en dat is een vrij zachte houtsoort. Ding is 2x geschuurd en opnieuw gelakt in die tijd. (mag ondertussen wel nog een keer).quote:Op donderdag 28 november 2013 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Dat is wel mooi inderdaad.
Nee ik bedoel ook niet dat soort platen. Je blad is toch ook een plaat, dat bedoelde ik, maar gezien het 4 poten wordt gaat dat niet op.
Metaal is wel redelijk slijtvast, hout is mooier denk ik.
Hebben ze bij de ikea toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Zoiets wil ik dus als blad (mag nog wel iets donkerder).
[ afbeelding ]
Ahquote:Op donderdag 28 november 2013 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
woensdag is sowieso mijn vrije dag
Alleen gelamineerd of duur massief aanrechtblad. Denk dat ik het goedkoper (en meer naar mijn smaak) zelf kan maken.quote:
Als dat allemaal van die stroken zijn zoals in die foto dan wordt het erg druk ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik wil juist nieuw hout, ga de tafel ook helemaal zelf maken. Moet alleen het juiste blad vinden. En bedenken welke poten ik er onder wil. Het ontwerp staat al vast
[..]
Slijtvast ben ik niet bang voor. Er staat hier nu een tafel die al zeker 15 jaar mee gaat en dat is een vrij zachte houtsoort. Ding is 2x geschuurd en opnieuw gelakt in die tijd. (mag ondertussen wel nog een keer).
Alleen of het mooi is om ook poten van dat materiaal te hebben twijfel ik aan. Want dat is wel echt erg druk dan.
Dat is wel het idee. Denk dat daar een metalen frame toch beter bij past. Eens kijken of ik een voorbeeld kan vinden.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als dat allemaal van die stroken zijn zoals in die foto dan wordt het erg druk ja.
En doorzichtig kunststof?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel het idee. Denk dat daar een metalen frame toch beter bij past. Eens kijken of ik een voorbeeld kan vinden.
Een aluminium frame is wel licht, alleen weer duur.
Rvsquote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel het idee. Denk dat daar een metalen frame toch beter bij past. Eens kijken of ik een voorbeeld kan vinden.
Een aluminium frame is wel licht, alleen weer duur.
Dat is toch niet mooi?quote:
Ben ik geen fan van, ik hou van "eerlijke" materialen. Het moet er uit zien als een luxe afgewerkt product.quote:
Ik geloof dat alu nog goedkoper is danquote:
Valt dacht ik wel mee hoor, denk niet dat je het goedkoper zelf kan doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen gelamineerd of duur massief aanrechtblad. Denk dat ik het goedkoper (en meer naar mijn smaak) zelf kan maken.
Daarom ben ik ook blij met mijn houten vloerquote:Op donderdag 28 november 2013 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch niet mooi?
Hout icm metaal is warm en design bij elkaar
Hout over het algemeen is warm, knus en romantisch
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij met mijn houten vloer
Ik heb nergens gezien wat ik mooi vond, dan moest ik al 2 tafels kopen en de poten van de ene combineren met het blad van de anderquote:Op donderdag 28 november 2013 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt dacht ik wel mee hoor, denk niet dat je het goedkoper zelf kan doen.
Aluminium is niet zo duur hoor. En makkelijk te bewerkenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof dat alu nog goedkoper is danEn het is geen buiten tafel. Al zou dat wel kunnen, het blad wordt ook hardhout
Jij hebt straks toch een date?quote:
Dat is balen dan, is het erstig met de ogen van diegene?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Dagje oogziekenhuis gedaan met mn broertje en moeder.
Eigenlijk best wel slecht nieuws gehad maar toch mn eigen rot gelachen
Mn broertje zn netvlies had losgelaten, hij heeft daar een jaar of 3 mee rondgelopen voor hij het aan ons vertelde dus ja we waren te laat.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:00 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Dat is balen dan, is het erstig met de ogen van diegene?
Weleens op cam gezienquote:Op donderdag 28 november 2013 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut, die ken je toch nog niet?
Dat is zeker slecht nieuws hopen dat zn andere oog wel goed blijftquote:Op donderdag 28 november 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn broertje zn netvlies had losgelaten, hij heeft daar een jaar of 3 mee rondgelopen voor hij het aan ons vertelde dus ja we waren te laat.
Hij is aan 1 oog bijna blind. Heeft begin dit jaar operatie gehad, hebben ze zijn oogbol opgevuld met olie.
In januari gaan ze die olie er weer uithalen, kijken of het netvlies wel blijft zitten en hij krijgt een kunstlens.
Nee ze zei dat ze ziek wasquote:Op donderdag 28 november 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt straks toch een date?
Zulks een afwijzingquote:
Mjah inderdaad!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:05 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Dat is zeker slecht nieuws hopen dat zn andere oog wel goed blijft
Heftig zegquote:Op donderdag 28 november 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn broertje zn netvlies had losgelaten, hij heeft daar een jaar of 3 mee rondgelopen voor hij het aan ons vertelde dus ja we waren te laat.
Hij is aan 1 oog bijna blind. Heeft begin dit jaar operatie gehad, hebben ze zijn oogbol opgevuld met olie.
In januari gaan ze die olie er weer uithalen, kijken of het netvlies wel blijft zitten en hij krijgt een kunstlens.
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is ook allemaal echt wel heftig!!
Het stomme is alleen dat mijn familie met dit soort nieuws heel raar omgaat.
De dokter zegt tegen mn broer: en dan gaan we je lens vervangen tijdens de operatie.
Broer: oh krijg ik dan een normale lens of kan ik ook bijvoorbeeld 1 met hello kitty uitzoeken?
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is ook allemaal echt wel heftig!!
Het stomme is alleen dat mijn familie met dit soort nieuws heel raar omgaat.
De dokter zegt tegen mn broer: en dan gaan we je lens vervangen tijdens de operatie.
Broer: oh krijg ik dan een normale lens of kan ik ook bijvoorbeeld 1 met hello kitty uitzoeken?
Mjaquote:Op donderdag 28 november 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zulks een afwijzing
[..]
Mjah inderdaad!
Al heeft hij al wel duidelijk gemaakt wat voor hulphond hij wil hebben als hij helemaal blind is
Van de week had ik al een heel gesprek met een vriendin van hem.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om natuurlijk.
Ja, jarenlang zag hij maar de helft met 1 oog.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:18 schreef Faxie het volgende:
Maar hij heeft er 3 jaar mee gelopen?
Waarom deed hij dan niks?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, jarenlang zag hij maar de helft met 1 oog.
Echt letterlijk de helft van het beeld. Onder 1 groot zwart vlak en daarboven dan wazig beeld.
Geen idee.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom deed hij dan niks?.... Bang ofzo?
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de week had ik al een heel gesprek met een vriendin van hem.
Stel dat broer een glazen oog krijgt dan willen wij graag een oog voor elke gelegenheid. Dus 1 met een kerstboom, 1 met een hartje voor de valentijn, 1 met een doodskop voor Halloween enz.
Broer vond dat wel een tof idee![]()
Het heeft nu toch geen zin meer om te gaan zitten huilen om zijn oog, krijgt hij zijn zicht niet mee terug dus dan maar domme grapjes maken erover
Misschien daar maar eens naar kijken, geborsteld is dat best wel mooi.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aluminium is niet zo duur hoor. En makkelijk te bewerken
Neuh, hij moet nu met de consequenties leven, dat lijkt me straf genoegquote:Op donderdag 28 november 2013 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Wat een lul is het ook, heb je hem al geschopt erom.
Als het al zo lang is kan ik het me voorstellen. Hopen dat die behandeling wat oplevert.
Oe, die is wel heel gaaf!!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef PeuRac het volgende:
Vinnie! Ik denk dat ik zoiets wil!
[ afbeelding ]
Dat witte is erg gaaf vind ik.
Dat is wel nice inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
oh wauwquote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Dank jequote:
De goedkoopste variant hiervan kost meer dan 600 euro. Een blad moet voor 150 euro kunnen als ik zo kijk (tenzij ik echt alleen 40*1000*300 kan kopen). Frame gewoon van goedkoop/goedkoper hout maken en mooi strak in de lak zetten. Eventueel spuiten. Het blad in goede olie zetten en dan wel kijken hoe ik die onderling mooi kan verbinden. Dan heb ik een tafel welke ik de eerste 10 jaar niet kwijt wil denk ikquote:
Dat dacht ik ook toen het plaatje voorbij kwam op de die sitequote:
Mjah het is allemaal best kut dus ik ben allang blij dat er nog wel gelachen kan worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:42 schreef Ronnie1970 het volgende:
Iedereen gaat er met zn eigen manier mee om, nuchter blijven is vaak wel het beste
nou inderdaad en zolang hij in ieder geval blijft lachen doen jullie het ookquote:Op donderdag 28 november 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah het is allemaal best kut dus ik ben allang blij dat er nog wel gelachen kan worden.
Wat moet je anders?
Ja!!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:46 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
nou inderdaad en zolang hij in ieder geval blijft lachen doen jullie het ook
Wat eten we vandaag?quote:
Dat moet stukken goedkoper kunnen inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je
[..]
De goedkoopste variant hiervan kost meer dan 600 euro. Een blad moet voor 150 euro kunnen als ik zo kijk (tenzij ik echt alleen 40*1000*300 kan kopen). Frame gewoon van goedkoop/goedkoper hout maken en mooi strak in de lak zetten. Eventueel spuiten. Het blad in goede olie zetten en dan wel kijken hoe ik die onderling mooi kan verbinden. Dan heb ik een tafel welke ik de eerste 10 jaar niet kwijt wil denk ik
[..]
Dat dacht ik ook toen het plaatje voorbij kwam op de die site
Niet om jouw gevoel voorbij te gaan!!quote:Op donderdag 28 november 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks...
[..]
Mijn kat is dood
Ahhhh jee sterkte meisquote:Op donderdag 28 november 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks...
[..]
Mijn kat is dood
Gecondoleerdquote:Op donderdag 28 november 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks...
[..]
Mijn kat is dood
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks...
[..]
Mijn kat is dood
Neuh tis ff kut... Ga die knorrepot nog wel missenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet om jouw gevoel voorbij te gaan!!
Hoe zijn de kids eronder?
Dat geloof ik graag, maarja blijft altijd een kl... moment als het zover is onze herder is 13,5 jaar geworden uiteindelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Het gaat de laatste tijd slechter met mijn hondje, ik denk dat ik compleet instort als zij komt te overlijden.
Ik hou mij liever vast aan het idee dat zij het eeuwige leven heeft
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:44 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Ahhhh jee sterkte meisKlote dingen zijn dat altijd ben zelf ook een dieren liefhebber
quote:
quote:
Thanksquote:
Ja, die had ik gezien!quote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh tis ff kut... Ga die knorrepot nog wel missen
Ja S. heel erg verdrietig![]()
K. ook wel maar typetje ADD oh poppetje op papa's tshirt is wel gek
Maar S is ook echt zo'n jonge Freek in het Wild-figuurAlles voor de diertjes. Had je gister die foto nog gezien van die muis
Mijn vuilnisbakkie is nu 13. Ze springt nog rond als een pupquote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maarja blijft altijd een kl... moment als het zover is onze herder is 13,5 jaar geworden uiteindelijk
Oh okeee hopen dat hij/zij het nog jaren volhoud danquote:Mijn vuilnisbakkie is nu 13. Ze springt nog rond als een pup![]()
Ze heeft mijn leven gered, zou niet zonder haar kunnen
Uhuh!!quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Oh okeee hopen dat hij/zij het nog jaren volhoud dan
Dieren doen een hoopsoms meer als sommige mensen
Vorige week al dierenarts geweest, NIKS aan de hand, geen rare afwijken of wat. Foto was zo schoon dus ook geen afwijkingen oidquote:Op donderdag 28 november 2013 19:50 schreef Ronnie1970 het volgende:
Maar zo ineens overleden? of was hij/zij ziek?
Was ie al oud?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vorige week al dierenarts geweest, NIKS aan de hand, geen rare afwijken of wat. Foto was zo schoon dus ook geen afwijkingen oid
Jouw hondje is op leeftijd...quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh!!
Maar nu even LoLa troosten!!
Zo jong?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jouw hondje is op leeftijd...
Dikkie was nog maar 6
Nahja... Ik ga ff auto rijden ... en bij de action geld uit geven
Kijk je wel uitquote:Op donderdag 28 november 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jouw hondje is op leeftijd...
Dikkie was nog maar 6
Nahja... Ik ga ff auto rijden ... en bij de action geld uit geven
Geen idee ... Niet bekend voor zover ik weet... en er zijn VEEL katten in de buurt....quote:Op donderdag 28 november 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jong?
Damn!!
Niet om je bang te maken maar is er een kans dat er sprake is van vergiftiging?
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vorige week al dierenarts geweest, NIKS aan de hand, geen rare afwijken of wat. Foto was zo schoon dus ook geen afwijkingen oid
Ja dat is balen en vreemd ookquote:Op donderdag 28 november 2013 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Link van plaatje en dan [img] en [/img[ eromheen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:01 schreef Ronnie1970 het volgende:
Ik wou effe een lief plaatje erop zetten maar lukt me niet grgr
Wacht, wat? Nee! Waar afgelopen weekend "niks mee aan de hand" was?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks...
[..]
Mijn kat is dood
Kan niet afbeelding van je pc denk ik?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Link van plaatje en dan [img] en [/img[ eromheen.
Ga naar www.imgur.com, en pleur die afbeelding daar ff online, dan de link die tussen [img] tags staat hier kopierenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:10 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Kan niet afbeelding van je pc denk ik?
ah thxquote:Op donderdag 28 november 2013 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga naar www.imgur.com, en pleur die afbeelding daar ff online, dan de link die tussen [img] tags staat hier kopieren
Je kan het vast welquote:
Proosten op mijquote:Op donderdag 28 november 2013 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Biertje d'r bij, serie verder kijken..
Al moet ik nog een aantal meer dingen doen
En op mezelf, want om 1 of andere reden vind ik mezelf best awesome vandaagquote:
Fuck yeah!!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En op mezelf, want om 1 of andere reden vind ik mezelf best awesome vandaag
Proostquote:Op donderdag 28 november 2013 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Biertje d'r bij, serie verder kijken..
Al moet ik nog een aantal meer dingen doen
Waarom morgenochtend pas? Aan het werk?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:22 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Proostik zit aan de koffie mag even geen biertje tot morgen ochtend haha
Ja ik ga straks de nachtdienst inquote:Op donderdag 28 november 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom morgenochtend pas? Aan het werk?
Duidelijk!!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:27 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Ja ik ga straks de nachtdienst indus morgen ochtend is het voor mij avond
Nee dus grgr Ja nu wel dusquote:Op donderdag 28 november 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Is het al gelukt met je plaatje?
Woehoe de elfjes die ik had uitgekozen voor de groeimeter zijn goedgekeurd
Dan kan je beter investeren in een standkachel, is beter voor je auto en comfortabeler.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Damn.. Zo'n remote start module is nog best prijzig
Die is wel lief ja!!quote:
Vast wel, en anders wijzen wij haar er wel opquote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Thx hoop dat ze hem straks nog ziet
Ja graagquote:Op donderdag 28 november 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel, en anders wijzen wij haar er wel op
Komt goed!!quote:
Ik ben storingsmonteur bij Ns althans een afdeling daarvanquote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed!!
Wat voor werk doe je?
Hmm.. Vond een inbouw module voor 99 euro afgeprijsd.. Standkahcel is vast duurder..quote:Op donderdag 28 november 2013 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan je beter investeren in een standkachel, is beter voor je auto en comfortabeler.
Een kennis van mij is ook zoiets!!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:45 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Ik ben storingsmonteur bij Ns althans een afdeling daarvanDus ja ploegendienst en ook op feestdagen etc
Okeee maar ook op en aan de treinen? want dat doen ik Ben niet van Prorail hahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een kennis van mij is ook zoiets!!
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
Overhemden verhuizen ging niet echt kreukloos. Had ik wel verwacht, maar nu kan ik ze allemaal gaan strijken![]()
Die kennis werkt volgens mij echt voor prorail.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Okeee maar ook op en aan de treinen? want dat doen ik Ben niet van Prorail hahaha
Inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]kan je gelijk je strijkijzer testen
Zo'n ding laat je motor stationair lopen, wat sowieso slecht is, maar al helemaal met een koude motor (vaak erg weinig olie opbrengst, met koude olie). Plus dat buren er meestal niet blij van worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Vond een inbouw module voor 99 euro afgeprijsd.. Standkahcel is vast duurder..
oke ja dat is een hele andere organisatiequote:Op donderdag 28 november 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kennis werkt volgens mij echt voor prorail.
Ik heb er nu al een hekel aan!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind overhemden leuker dan tshirts
En dat zegt heel wat. Ik haat strijken
Die standkachel welke jij plaatst heb je 220v voor nodig, die is bedoeld om op een stopcontact aan te sluiten welke je van binnen kan bedienen (of met tijdklok) zodat je em een half uur van tevoren aan kan zetten. Deze verwarmd ook alleen het water en niet het interieur oid.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. standkachel is wel makkelijker inbouwen heb ik het idee..
Standkachel:
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/841843/Auto-standkachel-OWL-2;jsessionid=4A8E5BEA5A7261854DE7E003CE5BEFFA.ASTPCEN24?ref=list
Remote start:
http://www.autohifi.nl/in(...)ep=1832#.UpeZKsTuJ6Q
gaat wel weer over voordat je een meisje wordtquote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er nu al een hekel aan!
Net gesneden in m'n vinger, precies waar zo'n gewricht zit
I know. Gaat om dat laatste inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
gaat wel weer over voordat je een meisje wordt![]()
maar is een kl... plek
Geen Can-bus in mijn japannerquote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n ding laat je motor stationair lopen, wat sowieso slecht is, maar al helemaal met een koude motor (vaak erg weinig olie opbrengst, met koude olie). Plus dat buren er meestal niet blij van worden.
En je moet goed kijken of het uberhaubt wel kan icm jouw auto, moderne auto's houden er niet van als er in de electronica gesleuteld wordt. Die werkt met CAN-Bus systemen waar je niet zomaar iets in kan veranderen, de kans is dan groot dat er een computer beschadigd.
Dan vraag je of je moeder komt strijkenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er nu al een hekel aan!
Net gesneden in m'n vinger, precies waar zo'n gewricht zit
Gelukkig heb ik een vrouwtje die voor me strijktquote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan vraag je of je moeder komt strijkenop je vinger
Whehehe nee ik zou het toch zelf moeten kunnenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan vraag je of je moeder komt strijkenop je vinger
Zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe nee ik zou het toch zelf moeten kunnen
Thanks, kusje terug
Ja, maar lees ff alles, deze moet op 220vquote:Op donderdag 28 november 2013 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen Can-bus in mijn japanner![]()
En de eerste buren wonen op 1 hoog, die horen dat nieteens
Review van standkachel is wel slecht.. in 3 maandne tijd 3 keer stuk gegaan..
Hmm, das ook niet handigquote:Op donderdag 28 november 2013 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar lees ff alles, deze moet op 220v
Of je hebt het 5 minuten koud, boehoequote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, das ook niet handig
Voor de rest vind ik zo niet 123 wat..
YouTube tutorial kijkenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach het zal ven wennn zijn, meer niet
Ik heb het al de hele avond koud....quote:Op donderdag 28 november 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je hebt het 5 minuten koud, boehoe
Das 1/3 van m'n rit naar m'n werk, plus straks als het echt gaat vriezen moet ik 5 minuten eerder de deur uit en brrr koud enzo..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je hebt het 5 minuten koud, boehoe
Toch niet ziek aan het worden ??quote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het al de hele avond koud....
Supersnel krabben, krijg je het vanzelf warmquote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das 1/3 van m'n rit naar m'n werk, plus straks als het echt gaat vriezen moet ik 5 minuten eerder de deur uit en brrr koud enzo..
Kom je erbij onder m'n dekentje?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee het is gewoon koud.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Toch niet ziek aan het worden ??
Samen met mijn dekentjequote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom je erbij onder m'n dekentje?
wel gestreken he? hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom je erbij onder m'n dekentje?
Meer neukenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ging jij daten met LoLa?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat werd door mijn neus geboord
Zeg maar dat het advies van een expert komtquote:Op donderdag 28 november 2013 21:35 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Zal ik doorgeven aan me vrouwdie heeft het ook vaak koud
Ja want dan kom je in bewegingquote:Op donderdag 28 november 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd dat ik het dan meestal zo warm heb.
www.thuisbezorgd.nl dus?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
Gasleiding die er zat past niet op het fornuis![]()
Moet ik eerst een andere gasleiding halen
Dan zal ik het vannacht wel warm hebben dan mag ik in beweging komenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want dan kom je in beweging
Ja, maar ik heb dus nooit seks maar het toch warm.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want dan kom je in beweging
Dan zal je nog effe geduld moeten hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Kerstkadootjes besteld.. Nu balen dat ik het pas na kerst mag gebruiken
Waarom bestel je het dan ook zo vroegquote:Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Kerstkadootjes besteld.. Nu balen dat ik het pas na kerst mag gebruiken
ongeduldig als ik ben heb ik het er nu al moeilijk meequote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Dan zal je nog effe geduld moeten hebben
Lekker makkelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaag heb ik al gegeten, morgen eet ik bij m'n ma
mdat nu in de aanbieding en al een 10tje duurder dan gisterenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom bestel je het dan ook zo vroeg
Kloptquote:
Rare aanbieding is dat danquote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mdat nu in de aanbieding en al een 10tje duurder dan gisteren
bol.com heeft blijkbaar dagaanbiedingenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Rare aanbieding is dat dan
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bol.com heeft blijkbaar dagaanbiedingen
Balenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut, ik dacht dat zondag m'n laatste werkdag zou zijn.. Maar dat is zaterdag al..
Hoiquote:
Werksequote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Ronnie1970 het volgende:
Ik ben dr vantussen werkenlaterssss
Mjah, dat slaat opeens in.. Nu voel ik me niet meer zo awesome als eerder vanavondquote:
Maakt 1 dag zoveel verschil?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dat slaat opeens in.. Nu voel ik me niet meer zo awesome als eerder vanavond
In mijn hoofd wel.quote:
Hoe ging het?quote:
Meh balen manquote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dat slaat opeens in.. Nu voel ik me niet meer zo awesome als eerder vanavond
Snap ik, is ook heel lastig om weg te gaan waar je het leuk vind. Even 3 maanden afzien, zie het als een extra lange vakantiequote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In mijn hoofd wel.
De leukste baan die ik tot nu toe gehad heb.. 3 jaar met minimaal verzuim en shit.. Elke dag met goede zin naar m'n werk enzo.. Ja soms wat mindere diensten, maar m'n collega's zijn awesome..
Dat ritje wat ik vanavond deed ook.. Jongedame van de BSO zei aan 't einde gewoon openlijk dat ze het jammer vond dat ik er volgende week niet meer ben..
SCHMETTERLINGENquote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn vlinders zijn aan het verdwijnen
Lekker met rattengif aan het sproeien schat?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Gemixd. Aan de ene kant redelijk blij, aan de andere kant ontzettend pissig over een bericht dat vandaag op de fp stond.quote:
Ik denk dat ze plat worden gedrukt.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker met rattengif aan het sproeien schat?
Howcome?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Foeiquote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
En het voelt KUT!!!quote:
what did he do?quote:
Man zijn!!quote:
Oh, ben ik die pesticiden vandaag bij Gorinchem verloren dusquote:
in hoeverre man zijn?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Man zijn!!
Is er meer nodig?
Een voor mij belangrijk gesprek gewoon compleet vergeten!quote:
Dat is geen man zijn, dat is gewoon dom..quote:Op donderdag 28 november 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een voor mij belangrijk gesprek gewoon compleet vergeten!
Zeker dom!!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is geen man zijn, dat is gewoon dom..
Eerlijk is eerlijk. Mannen hebben daar vaker een handje van dan vrouwen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is geen man zijn, dat is gewoon dom..
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een voor mij belangrijk gesprek gewoon compleet vergeten!
Mjah, dat dus!!quote:
Trustenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, bedtijd enzo.. 1 na laatste werkdag.. Wekker toch weer om half 5..![]()
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, dat dus!!
Als je toch beweert verliefd te zijn vergeet je de echt belangrijke gesprekken toch niet?
Het is een man, dus ja soms wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, dat dus!!
Als je toch beweert verliefd te zijn vergeet je de echt belangrijke gesprekken toch niet?
Vrijwillig?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Al 40 minuten met mijn moeder aan de telefoon![]()
Vrouwen héquote:Op donderdag 28 november 2013 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je belt voor het 1 en vervolgens blablabla
Dat heb ik wel met vriendenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je belt voor het 1 en vervolgens blablabla
quote:
Goede grapquote:Op donderdag 28 november 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Al 40 minuten met mijn moeder aan de telefoon![]()
Vaak bel ik liever dan dat ik app, gaat sneller en intonatie komt veel beter over.quote:
Dat is wel weer zoquote:Op donderdag 28 november 2013 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vaak bel ik liever dan dat ik app, gaat sneller en intonatie komt veel beter over.
Kan rustig 2u aan de lijn hangen met sommige vriendenquote:
Ja blablablaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*ratel ratel ratel*
*denkt: HANG NOU EENS OOOOOOP*
*ratel ratel ratel*
Allemachtigquote:Op donderdag 28 november 2013 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja blablabla
Ik :ja .. hm hm ja... nee.. hmhm ok...
Zij: ondertussen gaat ze haar kat eten geven. Begint een lulverhaal tegen haar kat op te hangen:Heb je nu al je bakje leeg koetsiekoe *hoort brokjes in bakje * nou kijk eens kan je weer lekker eten
Ik: zucht
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan rustig 2u aan de lijn hangen met sommige vrienden
Precies. Zo een schurft aan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]echt?
Mannen houden niet van bellen
Dan belt ze terug met 'ja de lijn viel ineens weg'quote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
Er zit zo'n mooi rood knopje op he
Jaren lang veel tijd doorgebracht in de auto, dan kan je niet veel andersquote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]echt?
Mannen houden niet van bellen
Wtf? Waarvoor? Tenzij het een conference call is, maar dat telt niet als 'bellen' vind ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit ja
Helaas zit ik soms wel een uur aan de telefoon voor m'n werk
'Echt wat?' 'Klonk het een beetje als dit'quote:Op donderdag 28 november 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan belt ze terug met 'ja de lijn viel ineens weg'
Dat heb ik wel eens gedaan ik moest na een uur vet nodig pissen. ...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
Er zit zo'n mooi rood knopje op he
Overleg met een collega over input en kijken wat er mogelijk is. Collega zit in Noorwegen dus even langs gaan is geen optiequote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf? Waarvoor? Tenzij het een conference call is, maar dat telt niet als 'bellen' vind ik.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'Echt wat?' 'Klonk het een beetje als dit'
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan ik moest na een uur vet nodig pissen. ...
Belde ze terug. Kon nog ff naar de wc en weer de foon oppakken
Ja nee mam geen idee wat er nou gebeurde. Ja gek he.... wist je dat de zus van de nicht van oma...blablabla
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig valt het hier wel mee.
Mijn zus had laatst iets geregeld dus ik wilde enkel een update geven, 2,5 minuut later kon ik eindelijk ophangen nadat ik haar maar onderbrak.quote:
Ik kan mensen nooit verstaan tijdens dat soort dingen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf? Waarvoor? Tenzij het een conference call is, maar dat telt niet als 'bellen' vind ik.
Mijn auto is echt heel erg stil en ik heb een goede carkit, mensen horen meestal niet eens dat ik in de auto zitquote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan mensen nooit verstaan tijdens dat soort dingen.
Daar heb ik meestal ook wel moeite mee jaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan mensen nooit verstaan tijdens dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |