Plaatje is kapot..quote:
het is ook raarquote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Plaatje is kapot..Althans, hij is raar
Ojaquote:Op donderdag 28 november 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is ook raar
Heb em ge-edit
Twee badjasmannen?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb er zelfs 2
Eentje voor in de zomer en eentje voor in de winter
Yessquote:Op donderdag 28 november 2013 16:23 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Twee badjasmannen?![]()
Goed geregeld!
Hierbij als troost je badjas:quote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
Zitten haasten om om 4 uur thuis te zijn voor een afspraak, nog steeds niemand
Omgquote:Op donderdag 28 november 2013 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hierbij als troost je badjas:
[ afbeelding ]
Hing bij de Gamma in Doetinchem5min later bij de wasstraat kwam ik twee meiden tegen die er perfect in zouden passen, reden ook in een roze fiat 500 met wit lederen bekleding
![]()
Als Vin die aan zou doen, mist er alleen nog een roze cowboyhoedquote:Op donderdag 28 november 2013 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hierbij als troost je badjas:
[ afbeelding ]
Hing bij de Gamma in Doetinchem5min later bij de wasstraat kwam ik twee meiden tegen die er perfect in zouden passen, reden ook in een roze fiat 500 met wit lederen bekleding
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als Vin die aan zou doen, mist er alleen nog een roze cowboyhoed
Precies!quote:
In het rood en oranjequote:Op donderdag 28 november 2013 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies!
En dan nog een sigaar in je monden een grote gouden ketting om waar P.I.M.P op staat.
Plaatje compleet!
Onee wacht, nog wel even 2 hoertjes om je heen!
Geweldige MIquote:Op donderdag 28 november 2013 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies!
En dan nog een sigaar in je monden een grote gouden ketting om waar P.I.M.P op staat.
Plaatje compleet!
Onee wacht, nog wel even 2 hoertjes om je heen!
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het rood en oranje
Dat vloekt zo lekker
Inderdaadquote:
Misschien had ie te ver uitgezoomd en leek het zo kleinquote:Op donderdag 28 november 2013 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Een blinde salesmanager welke een rapportage maakt. Alles in punt22hele fucking excel bestand
Nee, ik weet dat hij eigenlijk een leesbril nodig heeft en die weigert. Dus als ik em wil plagen stuur ik mailtjes in punt4 of zoquote:Op donderdag 28 november 2013 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien had ie te ver uitgezoomd en leek het zo klein
Zulke mensenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat hij eigenlijk een leesbril nodig heeft en die weigert. Dus als ik em wil plagen stuur ik mailtjes in punt4 of zo
En typtuphusquote:
tyfus maar dan expres fout geschreven omdat het kanquote:
Uhuh, vastquote:Op donderdag 28 november 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
tyfus maar dan expres fout geschreven omdat het kan
Is echt zoquote:Op donderdag 28 november 2013 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhuh, vast
Ik had allang geedit, maar mobiel enzo
Ik snap het, je kan er niks aan doen, het zijn de vlindersquote:
Hmm... kan ik de vlinders de schuld van alles geven?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap het, je kan er niks aan doen, het zijn de vlinders
Bijna alles, maar er zijn grenzenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm... kan ik de vlinders de schuld van alles geven?
Nice
Wat wil je gaan maken?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
Straks even paar meubelpanelen halen. Toch altijd weer een klus om alles zo uit te meten dat je zo min mogelijk panelen nodig hebt
Schapjes voor in de kastquote:Op donderdag 28 november 2013 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wil je gaan maken?
Ik heb vanmiddag wat rond gekeken naar hout voor mn niewe tafel, maar kon nog niet echt slagen
Mooiquote:Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schapjes voor in de kast
Oh, bummer
Je bedoelt met die massieve poot gewoon 1 in het midden?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ja ik wil van dat samengestelde hout een blad maken. Van 90 bij 90 ongeveer en dan zo'n 3,5-4cm dik. Daaronder of vierkante houten poten van vergelijkbaar materiaal zodat het blad op ongeveer 110 komt. Of een metalen frame, daar ben ik nog niet helemaal uit.
Ik vermoed dat poten van hetzelfde materiaal teveel wordt en massieve houten poten onder zo'n blad het blad een beetje te lomp wordt. Aan de andere kant vind ik een metalen frame meestal weer te ielig overkomen.
Teveel keuzes
Nee, er komen sowieso 4 poten en onderaan een H frame om die poten goed bij elkaar te houden.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bedoelt met die massieve poot gewoon 1 in het midden?
Is het niet een optie om daar gewoon een simpel framepje te maken en dat te bekleden met plaat? Scheelt een hoop in gewicht.
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 november 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
Weekend
En lang weekend! Maandag vrij, dinsdag werken, donderdag vrij
Zoek eens op meubels van hergebruikt hout andersquote:Op donderdag 28 november 2013 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Zoiets wil ik dus als blad (mag nog wel iets donkerder).
[ afbeelding ]
Ah op die fiets. Dat is wel mooi inderdaad.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, er komen sowieso 4 poten en onderaan een H frame om die poten goed bij elkaar te houden.
De vraag is alleen, maak ik die poten van 1 balk (per poot), of zaag ik 2 stroken van het materiaal waar ook het blad van is en lijm ik die op elkaar als poot. Of een metalen frame.
Sowieso geen plaat materiaal, mdf, meubelplaat oid, wil alleen echt hout (of metaal). Komt ook geen gelamineerd spul op/aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |