Ach ja komt wel goed, BF3 was ook afschuwelijk in het begin met al die crashes en lobbies die niet te joinen waren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja ps4 versie ook. komt wel een patch volgende week
Is de PS4 al bezorgd?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ja komt wel goed, BF3 was ook afschuwelijk in het begin met al die crashes en lobbies die niet te joinen waren.Heb er zin in, zo naar huis
even douchen, dan ben je die kutzooi weer kwijt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Nou ik heb het weer begaaid hoor. Moeders is jarig en wilde vandaag wat gaan doen en ik ben net brak wakker geworden in Delft.![]()
kutzooi
Nou hop, je ass de trein inquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Nou ik heb het weer begaaid hoor. Moeders is jarig en wilde vandaag wat gaan doen en ik ben net brak wakker geworden in Delft.![]()
kutzooi
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.microsoftstore(...)/productID.283497100
komen vanuit eindhoven
Shit, even een WiiU regelenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:25 schreef Cliffy het volgende:
[..]
WiiU, dan gaan we pro @ wii tennis
Zjozkovicquote:
Maar ff serieus, hopen dat Forza 6 beter is?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zjozkovic![]()
Man, wat een lol heb ik gehad met Virtua Tennis op de Xbox
Ja, dat hoop ik inderdaad maar. En anders gaat ie direct na Forza 6 in de verkoop en haal ik een PS4, dan ga ik Gran Turismo masterenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Maar ff serieus, hopen dat Forza 6 beter is?
wel benieuwd of GT 6 iets isquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik inderdaad maar. En anders gaat ie direct na Forza 6 in de verkoop en haal ik een PS4, dan ga ik Gran Turismo masteren
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:32 schreef badboynova het volgende:
CEO Kaz Hirai @KazHiraiCEO
Why are people complaining they can’t access PSN on PS4 right now? You all said you didn’t want your next gen console to be Always Online!
Maar zo gaan wij ook doen als de ONE er isquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een paupers. Hoop voor ze dat hun ps4 binnen 2 dagen kapot is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |