abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 december 2013 @ 20:42:05 #276
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_133995532
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:28 schreef Kutmanager het volgende:

Wat er van Niels is geworden vraagt u? Dat leest u in het volgende verhaal.
Tja, wat was er eigenlijk geworden van Niels? De geschiedenisboeken zijn een tijd lang stil over hem. Wel weten we dat sinds eeuwen de nazaten van Luca nu in Germania vredig en voortvarend hun leven leefden. Tenminste, dat vertelt dit oude manuscript ons, ooit gevonden in de graftombe van Richard Leeuwenhart.



Ze leefden voortvarend dankzij Niels en zijn heldendaden. Weinigen wisten dat Niels inmiddels was vertrokken naar Magna Frisia, het huidige Friesland. Hij leefde daar een hard maar eerlijk bestaan, leerde en sprak de taal van de dieren en leefde in kleine hutjes, nauwelijks groot genoeg om zijn immens gespierde torso te herbergen, zoals te zien hieronder.



De legende gaat verder in het kleine stadje Mebreghtrwyyen. Hier leefde Niels gewoon het leven, totdat de lokale smid getroffen werd door de vogelgriep. De legende gaat dat Niels het shirt van de smid aantrok, handig herkenbaar aan de letter S voor Smid, en het werk van de smid voortzette door met zijn blote handen staal te buigen. In die tijd had de bakker een shirt met de letter B, de visser een shirt met de letter V etcetera, zodat iedereen goed herkenbaar was. De volgende foto van Niels werd onlangs gevonden in de staatsarchieven van Friesland:



Inmiddels was Niels de belangrijkste leverancier van wapentuig geworden. Immers, met zijn vuuradem gelijk aan de hitte van de Vesuvius en zijn onmetelijke kracht die hij gebruikte om staal te buigen met zijn blote handen had hij inmiddels een aardige reputatie opgebouwd. En een aardige bankrekening.
Maar van binnen kookte hij van woede. Ondanks dat hij grote delen van Europa beheerste was zijn honger naar meer woonruimte, vooral voor zijn achtertuin, nog niet gestild.
Op een dag plukte hij eigenhandig de veren van 10000 kippen, stak ze op zijn helm, en vertrok zonder iets te zeggen.



Weinigen wisten dat Niels oostwaarts trok, waar hem ter ore was gekomen dat er nog genoeg ruimte was. Ook zou daar genoeg zand liggen voor de zandbakken van toekomstige kinderen. In welige oases zou hij rust kunnen vinden aan het water met een cocktail of twee. En zo trok onze nobele ridder verder, gelokt door avontuur, op weg naar het beloofde land met zand en oases.



Onderweg ging niet alles even gemakkelijk. Er bleken meerdere onverlaten ook op zoek te zijn naar een royale zandbak voor hun kinderen, alsmede naar een cocktail bij een oase. De eerste oase deed zich aan, en Niels stormde er opaf. Onder een luid en duidelijk "IK EERST IK EERST IK EERST IK EERST VERDOMME" spoedde hij zich richting de oase, zoals te zien is op onderstaande afbeelding.



De oorspronkelijke bewoners van het gebied hebben nooit geweten wat ze overkwam. Niels vestigde zich bij een kleine oase, samen met een aantal willekeurig van de straat geraapte mensen. Het duurde niet al te lang totdat Niels besloot tot totale overname van het Midden-Oosten. Er moesten meer zandbakken komen en meer caipirinha's gedronken worden. Hieronder is te zien hoe Niels opdracht geeft tot het bouwen van een nieuwe cocktailbar. Deze moet aan zijn rechterkant komen, blijkbaar.



Beetje bij beetje werd het land ingenomen. Op een dag zat Niels in Jeruzalem in een taveerne toen hem werd gevraagd een suicide tequila te doen. De 25e suicide tequila werd de taveerne teveel. Bij het snuiven van het zout moest Niels gigantisch niezen. In combinatie met zijn vuuradem was dit fataal voor de taveerne en de stad.



Maar dit bood wel mogelijkheden. Mogelijkheden tot expansie. Mogelijkheden tot meer zandbakken. Mogelijkheden tot meer cocktails. En zo besloot Niels om eigenhandig de complete stad weer op te bouwen. Gewoon, door even wat gebouwen neer te zetten, wat koepels en kerken te bouwen, wat parkjes aan te leggen. Niet bepaald raketwetenschap.

Ter illustratie: de situatie voor de renovatie:



En de situatie na de renovatie. Let ook op de lichtinval en de positie van de zon. Niels haatte het als de zon recht in zijn gezicht scheen, dus heeft hij Helios zelf verzocht om de zon ietwat te kantelen. Het resultaat mag er wezen.



Jeruzalem was van Niels. Een perfecte uitvalsbasis om Europa aan de ene kant in de gaten te houden, en de Aziaten aan de andere kant. Lange tijd werd er niks meer vernomen van Niels. Maar toch, iets later in de geschiedenisboeken, duikt hij weer op in een andere gedaante. In het volgende verhaal ziet U hoe Niels de geschiedenis voorgoed veranderde met zijn heldendaden...
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 6 december 2013 @ 20:47:30 #277
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_133995852
:')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_133996698
God kal lere.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  vrijdag 6 december 2013 @ 21:10:11 #279
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_133997010
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 december 2013 20:47 schreef Kutmanager het volgende:
:')
Ik wacht op de nieuwe episode _O_
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 6 december 2013 @ 21:12:41 #280
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_133997149
Sowieso nieuwe deel voor de OP: De avonturen van Niels.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  vrijdag 6 december 2013 @ 21:27:21 #281
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_133997960
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:12 schreef Kutmanager het volgende:
Sowieso nieuwe deel voor de OP: De avonturen van Niels.
:D _O_
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_134000565
Vandaag filmpje gemaakt op werk :7 B-)

Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_134001029


dat uitzicht als ie op de top is O+
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_134001665
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

dat uitzicht als ie op de top is O+
^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134002331
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

dat uitzicht als ie op de top is O+
pi_134004192
Geweldig Piet en kutje, heerlijk verhaal meer meer meer
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_134009996
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_134010009
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

dat uitzicht als ie op de top is O+
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  zaterdag 7 december 2013 @ 06:12:41 #289
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_134010093
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

dat uitzicht als ie op de top is O+
Zo, trap ik hier even met 2 benen in. :') 2 minuten zitten kijken
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_134010485
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2013 06:12 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Zo, trap ik hier even met 2 benen in. :') 2 minuten zitten kijken
:D
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_134010760
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2013 06:12 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Zo, trap ik hier even met 2 benen in. :') 2 minuten zitten kijken
zal wel door de drank komen ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 7 december 2013 @ 13:32:22 #292
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_134014676
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_134018723

yoo pieter moet je een broodje?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_134033939
2-6 man
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:25:36 #295
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134034032
pi_134036655
much wow
so stef
wow
  zondag 8 december 2013 @ 00:51:12 #297
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134037150
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 00:35 schreef Michhas het volgende:
much wow
so stef
wow
Grrrr
  zondag 8 december 2013 @ 03:29:27 #299
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_134040317
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Grrrr
raaarrrrww
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_134040420
so wow
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')