Ze geven t optwitter:PumpNDumpTeam twitterde op donderdag 28-11-2013 om 17:12:22You can take profit from NMC now.20$ is rather difficult to pump right now, let's wait stabilization. reageer retweet
Heb net me geld binnenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:28 schreef CoenJ het volgende:
[..]
Heb ook nog geen uitbetaling ontvangen (ING). Dinsdag verkocht aan Bitonic.
Nee alles moet bevestigd zijn, net als je een brief stuurt (je weet wel zo'n stuk papier die je via een postbode laat bezorgen bij iemand anders) Dan kan diegen wel te horen hebben gekregen dat die brief komt, maar hij is er nog niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:20 schreef flesjewater88 het volgende:
Ik zit met een ongelofelijke noob vraag.
Ik heb mijn BTC gestuurd naar mijn wallet. Transacties zijn alleen niet allemaal bevestigd
Kan ik de BTC die wel in mijn wallet staan, maar nog niet allemaal zijn bevestigd, al doorsturen naar Bitonic om te verkopen?
neequote:Op donderdag 28 november 2013 17:20 schreef flesjewater88 het volgende:
Ik zit met een ongelofelijke noob vraag.
Ik heb mijn BTC gestuurd naar mijn wallet. Transacties zijn alleen niet allemaal bevestigd
Kan ik de BTC die wel in mijn wallet staan, maar nog niet allemaal zijn bevestigd, al doorsturen naar Bitonic om te verkopen?
Ik haal alles wat ik geïnvesteerd binnen. Om in ieder geval safe te spelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:24 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Nee alles moet bevestigd zijn, net als je een brief stuurt (je weet wel zo'n stuk papier die je via een postbode laat bezorgen bij iemand anders) Dan kan diegen wel te horen hebben gekregen dat die brief komt, maar hij is er nog niet.
Dus je moet wachten tot ze in je multibit staan
Hoezo verkoop je ze eigenlijk?
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:28 schreef Toto69 het volgende:
LTC zakt $0.10
"LTC IS CRASHING OMG OMG OMG MY ANUS IS ON FIRE SELL NOW"
Mooi moment geweest om te verkopenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:28 schreef Toto69 het volgende:
LTC zakt $0.10
"LTC IS CRASHING OMG OMG OMG MY ANUS IS ON FIRE SELL NOW"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |