ben benieuwdquote:Op donderdag 28 november 2013 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kopen op LTC. Blijft gewoon rustig stijgen. Als ik uitstap op NMC en LTC blijft onveranderd stap ik zo in LTC.
Nog niet. Zit er wel over na te denken nu ik bijna 20BTC heb.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef lf2 het volgende:
[..]
ben benieuwdheb je al eens uitgecasht (dus geld terug op de bank ?)
omdat je deze mist.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:06 schreef Awsom het volgende:
Waarom doet cgminer niks? :/
[ afbeelding ]
Je stroomrekening wat doe je?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
omdat je deze mist.
[ afbeelding ]
Haal op zn minst je inleg eruit en maybe 1 btc er boven op. zal je nooit spijt van hebben weet ik zeker.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog niet. Zit er wel over na te denken nu ik bijna 20BTC heb.
Joah 5BTC is voldoende, hou ik er 15 over.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:09 schreef lf2 het volgende:
[..]
Haal op zn minst je inleg eruit en maybe 1 btc er boven op. zal je nooit spijt van hebben weet ik zeker.
Winst = WINST je hebt genoeg over om mee te spelen
Ah, het ligt aan de versie. 3.7.2 werkt wel geowonquote:Op donderdag 28 november 2013 16:06 schreef Awsom het volgende:
Waarom doet cgminer niks? :/
[ afbeelding ]
Onder andere, beide, maar telkens de verkeerdequote:Op donderdag 28 november 2013 15:59 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Leg uit?
Heb je LTC naar BTC omgezet?
Hoe/waar zie je zo'n wall?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef Martinoss het volgende:
[..]
maar dat is een sell-wall? dus hij blijft even hangen op die wall. Gaat niet perse naar beneden dan toch? het aanbod is alleen op 50 heel groot, dus het duurt even voordat hij erdoor gaat maar gaat niet perse naar beneden? en dan kom je in een bear-trap?
quote:
Een groot bedrag in het orderboek. En dan bedoel ik significant groter dan de rest. Op gangbare beurzen heet dat een stop/loss niveau volgens mij.quote:
iemand?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef Han-Pekel het volgende:
Hoe lang duurt het normaliter voordat de BTC die je gekocht hebt op Bitonic in je offline wallet staat? (in mijn geval Multibit).. op bitonic staat 9 bevestigingen met een vinkje maar in mn wallet staat nog niks
quote:
Als je op BTC-e zit zie je vaak vetgedrukt bij sell of buy orders een wall.quote:
In Multibit zou je vrijwel direct moeten zien dat er iets binnenkomt, ook al voor de eerste bevestiging. Is je client in sync met de blockchain? er is ook een bug bekend in Multibit waarbij je iets moet resetten om het juiste saldo weer te zien, moet je even op googlen hoe je dat oplost.quote:
haha ja ben ik, maar bedoel wallet op mn computer, maar dat begrijp je wel lijkt mequote:Op donderdag 28 november 2013 16:22 schreef Martinoss het volgende:
[..]
op een offline wallet gaat het heel lang duren, je moet online zijn
top tnx.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Als je op BTC-e zit zie je vaak vetgedrukt bij sell of buy orders een wall.
Bijv iemand verkoopt 5000 LTC voor $250.000
das dan een sell wall
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |