hou toch op, 44 dollar een dalquote:
ik had 100 litecoins ingekocht voor 400 dollar paar maanden geleden, die zijn nu 4400 dollar waard, maar ik ga niet uitcashen.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:35 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik meld me ook maar even hier. Gisteren wat LTC's gekocht op btc-e om eens te kijken hoe het werkt en er hopelijk wat leuks aan over te houden.
Hoelang zijn jullie al bezig met bitcoins / litecoins? En veel aan verdiend?
hoezo kan je dan niet kopen?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:40 schreef lf2 het volgende:
wil inkopen maar er zijn grote walls bij 50
Veel denk.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoeveel zou Bitonic zo per dag verdienen?
Je weet niet hoeveel ze verhandelen beter kan je vragen hoeveel verdient zo een exchanger die 1% pakt minimaalquote:Op donderdag 28 november 2013 15:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoeveel zou Bitonic zo per dag verdienen?
Nee kan ik niet beter vragen, want ik wilde weten hoeveel Bitonic verdientquote:Op donderdag 28 november 2013 15:45 schreef lf2 het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel ze verhandelen beter kan je vragen hoeveel verdient zo een exchanger die 1% pakt minimaal
Ik zie aan hun wallet adressen van vannacht al 35 euro verschil tussen inkoop en verkoop.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:45 schreef lf2 het volgende:
Je weet niet hoeveel ze verhandelen beter kan je vragen hoeveel verdient zo een exchanger die 1% pakt minimaal
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee kan ik niet beter vragen, want ik wilde weten hoeveel Bitonic verdient
en volgt er dus een kleine crash?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:44 schreef lf2 het volgende:
[..]
dan komen die dips omdat iedereen gaat sellen op dat moment
Ja omdat het aanbod dus opeens heel groot is...quote:Op donderdag 28 november 2013 15:49 schreef Martinoss het volgende:
[..]
en volgt er dus een kleine crash?
soms krijg je dezelfde dag, soms dag ernaquote:Op donderdag 28 november 2013 15:49 schreef flesjewater88 het volgende:
Heb mijn geld van bitonic nog niet gekregen. Het is wel over gemaakt.
Blokt rabo ook stortingen van bitonic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |