Welnee. Geduld.quote:
Ik zou wachten als ik hem was...quote:Op donderdag 28 november 2013 18:56 schreef ramosfanforlife het volgende:
[..]
Naar account balances gaan, klik op de coin die je wilt transfereren en er verschijnt een deposit key (als je op deposit klikt uiteraard)
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:36 schreef Dynd het volgende:
Hoe traden jullie op btc-e? Direct via de Russische banken of koop je op Bitonic oid. en dan via btc-e?
ja heb het nu gevonden. werd op het verkeerde been gezet omdat er autosell bij stond. thanksquote:Op donderdag 28 november 2013 18:56 schreef ramosfanforlife het volgende:
[..]
Naar account balances gaan, klik op de coin die je wilt transfereren en er verschijnt een deposit key (als je op deposit klikt uiteraard)
Jongeh! Gewoon 2 uurtjes aanzetten en klaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:00 schreef d4v1d het volgende:
Bestaat er een LTC wallet als multibit? Geen zin om lang te gaan downloaden.
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:01 schreef Yonder het volgende:
LTC is godverdomme kut aan het doen.
Kon iedereen weer ff lekker inkopen, nu gaan we weer omhoogquote:Op donderdag 28 november 2013 19:01 schreef Yonder het volgende:
LTC is godverdomme kut aan het doen.
Ik had bij 41.8 al ingekocht daarstraksquote:Op donderdag 28 november 2013 19:01 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Kon iedereen weer ff lekker inkopen, nu gaan we weer omhoog
Ziet er niet echt naar uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:01 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Kon iedereen weer ff lekker inkopen, nu gaan we weer omhoog
Bij 43.6 paar uur terug.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef Yonder het volgende:
[..]
Ik had bij 41.8 al ingekocht daarstraks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |