abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 30 november 2013 @ 23:31:24 #51
230491 Zith
pls tip
pi_133789267
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat was wel een hele goede :D Maar ik mag aannemen dat jij de naïviteit ook wel opmerkt toch? Er gaan straks echt honderden de boot in met deze bitcoin reeks.

[..]

Dat jij geen last hebt geeft mij ook het idee dat je opzich al wel door het idee van Bitcoin hebt geprikt ;). Overigens ben ik het helemaal met je eens dat het marketing technisch gewoon verstandig is dus dat gaat er dan ook wel komen.
Wat een post...

--

Hier al over kunnen nadenken?
AEX / Bitcoin en andere cryptocurrencies #70 | Nieuwstopic. (no SC)

[ Bericht 4% gewijzigd door Zith op 30-11-2013 23:39:02 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133797060
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:40 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Mooi dat je zo intelligent bent dat je door het idee van Bitcoin heen hebt geprikt zonder te weten wat het idee achter Bitcoin nou helemaal is.
Ik ga pas achter bitcoin staan als het een rekeneenheid, ruilmiddel en vermogenstitel zou krijgen. Het is geen rekeneenheid door de enorme fluctuaties op de markt. Je kunt het moeilijk fysiek ruilen. En het is niet door een grotere instantie gedekt (zie alle fraude die er nu al met bitcoins is gedaan, daar kun je boeken vol mee schrijven). Enige mate van controle lijkt me wel verstandig. Nu zou je zeggen dat het POW systeem van deze crypto (en in de toekomst) goed zou moeten werken, en ook al is de wiskunde er achter leuk (heb zelf ook wiskunde gestudeerd, sommige van deze POW systemen zijn vrij pittig) maar het rammelt vaak nog wel aan veel kanten.

Ik heb er wel grote twijfel bij dat de 'massa' uberhaupt het hash pow systeem achter bitcoins begrijpt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_133800351
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ga pas achter bitcoin staan als het een rekeneenheid, ruilmiddel en vermogenstitel zou krijgen. Het is geen rekeneenheid door de enorme fluctuaties op de markt. Je kunt het moeilijk fysiek ruilen. En het is niet door een grotere instantie gedekt (zie alle fraude die er nu al met bitcoins is gedaan, daar kun je boeken vol mee schrijven). Enige mate van controle lijkt me wel verstandig. Nu zou je zeggen dat het POW systeem van deze crypto (en in de toekomst) goed zou moeten werken, en ook al is de wiskunde er achter leuk (heb zelf ook wiskunde gestudeerd, sommige van deze POW systemen zijn vrij pittig) maar het rammelt vaak nog wel aan veel kanten.

Ik heb er wel grote twijfel bij dat de 'massa' uberhaupt het hash pow systeem achter bitcoins begrijpt.
Er is nog geen groot Bitcoinforum in Nederland.
FOK! kan de eerste en grootste zijn op dit vlak of de boot missen.

Het gaat om FOK! en de groeiende groep gebruikers die zich met cryptocoins bezighoudt: komt er een sub-forum of niet?

En voorlopig zit FOK! op z'n handen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 01-12-2013 16:57:35 ]
pi_133806005
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 13:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het gaat om FOK! en de groeiende groep gebruikers die zich met cryptocoins bezighoudt: komt er een sub-forum of niet?

En voorlopig zitten FOK! op z'n handen.
Daarom komt dat sub forum er ook ;)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_133808247
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 13:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En voorlopig zitten FOK! op z'n handen.
De Nederlandse bitcoinsubreddit is momenteel het grootste platform denk ik ;).
జ్ఞ‌ా
pi_133873167
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat jij geen last hebt geeft mij ook het idee dat je opzich al wel door het idee van Bitcoin hebt geprikt ;)
Hoe bedoel je, waar precies doorheen geprikt? :?
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133873443
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')