Blijkbaar nu wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oh. Ik wist niet dat ik zoveel invloed op een app kon hebben.
Je bent van harte welkom hier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:35 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik wou dat ik 2 of 3 geschikte gasten per dag tegen kwam.. Komt eerder neer op 2 a 3 per week, en das nog veel
Ik heb je al vier keer naar rechts geswiped.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:35 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik wou dat ik 2 of 3 geschikte gasten per dag tegen kwam.. Komt eerder neer op 2 a 3 per week, en das nog veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Klopt, er zitten er veel te veel op. Klotefakersquote:Op zondag 15 december 2013 01:53 schreef Jan-Slagter het volgende:
Een hoop hoeren en fakers tegenwoordig, als ik een hoer wil ga ik wel naar kinky o.i.d.
quote:Op zondag 15 december 2013 00:30 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Die verhoudingen op Tinder liggen wel belachelijk scheef hoor![]()
Niet om hier een beetje populair te doen, maar in het ''echt'' heb ik regelmatig toch echt wel leuke meisjes. Geen arrogante supermodellen weliswaar, maar 7, 8'tjes zo ongeveer.
Op Tinder heb ik in een week tijd hooguit 5 matches gehad met chicks waar ik in het echt ook op zou kunnen vallen. De rest waren allemaal fake profielen. Toch had ik opeens het idee dat het misschien handig was om wat lelijkere chicks te gaan liken en misschien had ik dan wel binnen no time seks..
Maar zelfs die zijn gewoon enorm kut op die app. Eentje begon uit zichzelf tegen me te lullen (dat is al een wonder), maar uiteindelijk kwam het erop neer dat ze wilde weten waarom ik haar had geliked, en begon ze te vissen naar complimentjes![]()
Ik haar daarmee overladen, en ik vond het op een gegeven moment wel tijd om de volgende stap te maken want ik dacht ik mag er nu misschien wel overheen en vroeg haar whatsapp.. Nooit meer wat van gehoordVoor niets een of ander lelijk wijf allemaal complimenten zitten geven..
Was echt een typetje Britt Dekker en dan nog zonder blond haar..
Vind ik eigenlijk ook hoor. Beetje training gevenquote:Op zondag 15 december 2013 13:38 schreef wc-eend het volgende:
Misschien kun je haar gewoon subtiel zeggen hoe ze anders kan zoenen...
Gelijk dumpen
Ik niet echt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 15 december 2013 14:04 schreef xcachet het volgende:
Tinder serieus nemen. Jullie doen dat toch niet echt he?
Heb ooit die app gebruikt. Niemand tegen gekomen die dat wel deed.quote:Op zondag 15 december 2013 14:11 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik niet echt eerlijk gezegd.
Maar wat zou daar precies mis mee zijn?
Tinder heeft toch geen gaatje(s)?quote:Op zondag 15 december 2013 14:04 schreef xcachet het volgende:
Tinder serieus nemen. Jullie doen dat toch niet echt he?
hu niet?quote:Op zondag 15 december 2013 14:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tinder heeft toch geen gaatje(s)?
Nou dr zijn er inmiddels zat die dat wel doen.quote:Op zondag 15 december 2013 14:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ooit die app gebruikt. Niemand tegen gekomen die dat wel deed.
oquote:Op zondag 15 december 2013 14:15 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nou dr zijn er inmiddels zat die dat wel doen.
Zit verder ook niet op serieus gedoe te wachten, maar heb er toch met 2 afgesproken en dat waren dus echt prima dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |